Hakutulokset

1. T

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@atvk87 minäkin olin yllättynyt kuinka paljon äitiyspakkauksessa oli tavaraa ja vaatetta. Meillä tulee kyllä kaikki käyttöön. Olin värimaailmaankin tosi tyytyväinen. Laatikon kuviointi oli kyllä kieltämättä hieman eksoottinen mun makuun. Saa nähdä tuleeko käytettyä sänkynä alkuun. Minä makoilen...
  2. T

@Lapanen87 olen pahoillani tapahtuneesta ja todella paljon voimia niin henkiseen kuin fyysiseen toipumiseen. Ei tällaista voi edes kuvitella että jollekkin sattuu. Elämä on välillä niin epäreilua mutta sinä varmasti selviät tästä ajan kanssa. Paljon voimia koko perheelle!
  3. T

@hillan_kukka tervetuloa takaisin ja onnea plussasta! Nyt sitten loppuun asti täällä eikö vaan! Mulla on nyt neuvola 2 viikon välein. Aiemmin oli se kerta 4-5 viikkoon. Mä en kyllä ole oikein ole kokenut saavani hirveästi mitään irti neuvolakäynneistä. Tärkeintä mulle ollut kuulla vauvan...
  4. T

@kiia-s onnea plussasta! @Ismundo sielläkin äippäloma ihan nurkan takana. Jospa vauveli antais sinun nauttia äippälomasta ainakin sen pari viikkoa jos ei enemmänkin. Täällä ollaan vielä yhtenä kappaleena. Tänään oli lääkäri ja taas sanoi että ei enää kauaa mene kun vauva syntyy. No saas nähdä...
  5. T

@BlackCat paljon voimia sinulle ja toivottavasti uusi hoito tuottaa tulosta ja tulet tänne takaisin. @atvk87 kiitos kysymästä ihan ok menee. Tänään tuli oltua melkeimpä koko päivä ylhäällä ja ihmeesti jaksoin. Tosin nyt makoilen sohvalla ja pikkasen supistelee mutta ei ihme kun tuli...
  6. T

@An1z81 paljon onnea!!! Olipa kyllä melkoinen synnytyskertomus. Kyllä varmasti on sanoinkuvaamaton fiilis kun vauvan saa rinnalle. Onnea! @Katti75 juurikin vessaan, suihkuun ja syömään saa mennä. Muu aika sit vaakatasossa. No jotenkin tää uusi käsky makoilla ei tunnu enää pahalta ollenkaan kun...
  7. T

Tässä taas mulla tullut taukoa kirjoittelusta...miten sitä onkin niin laiska kommentoija. @Mandala kyselit oliko mulla näitä oireita jo ennen kuin lääkäri määräsi vuodelepoon. Nyt kun oon asiaa miettinyt niin olihan mulla supistuksia vähän ja sit semmonen paineen tunne alhaalla. Mutta jotenkin...
  8. T

@Mandala mä en oikein pysty kävelemään ja istua voin pieniä hetkiä. Koko ajan on paine tuolla alhaalla ja ylös saa nousta tosi varovasti. Tuun nopeasti kipeäksi jos oon enempi ylhäällä. Et pääosin edelleen oon makuulla ja kyljellään. Tässä jo yksi päivä luulin et nyt aukes paikat lopullisesti...
  9. T

@Ismundo ei kannata potea huonoa omaatuntoa. Mäkin olin oireeton lähes rv28 asti ja oli hyvä fiilis. Kaikilla on yksilölliset raskaudet ja mulle nyt sit sattui vaan vähän kehnompi loppuaika. Mut oon ajatellut niin että pääasia että vauvalla kaikki hyvin. Minulla ei niin väliä. Tosi hienoa jos...
  10. T

Heippa kaikille! minä en ole jaksanut palstalle paljoa kirjoitella mutta päivittäin olen kyllä lukenut teidän kuulumisia. Näin yhteisesti toivotan kaikille tsemppiä ja onnea odotukseen ja eri vaiheisiin. Ja onnittelut syntyneistä vauvoista! Itse olen ollut enemmän ja vähemmän maassa kun mitään...
  11. T

@Katti75 joo nyt raskauden aikana oon ollut koko ajan verenpaineseurannassa. Tosin on mulla riskitekijöitäkin taustalla joten ei sinänsä yllärinä tullut. Näyttää tuo lääke tehoavan tosin sivuvaikutuksena pientä päänsärkyä. Hyvää joulua kaikille!
  12. T

@Pimpula 76 tervetuloa palstalle ja paljon onnea raskaudesta! Onpa harmillista että saatte enemmän osaksenne kauhistelua mitä onnitteluja. Ihmiset eivät aina tajua mitä suustaan päästävät. Itsellä on naapurista vähän huono kokemus...oltiin epäonnistuttu hoidoissa ja tuntui että ei tuu mitään...
  13. T

Kiitos kaikille tsempeistä ja kiva kun kerroitte kokemuksista. Antaa toivoa itselle että kyllä tää tästä. Tällä hetkellä haastavinta on yskimiskielto. Hunaja onneksi auttanut ja kuuma mehu. Kun sais tän räkäflunssan pois niin ois helpompi olla ja hengittää. Onneksi vauveli liikkuu hyvin niin sen...
  14. T

Sain nyt onneksi tulla kotiin. Viikon päästä tilannetta katsotaan uusiksi. No lääkärikin kysyi onko ollut supistuksia ja paineen tunnetta. Nyt kun oon asioita kelannut niin on ollut supistuksia alamahalla mutta ei mun mielestä kuitenkaan kovin kipeitä. Niin oon sit vaan ajatellut et kuuluu...
  15. T

Täällä on nyt 29 viikkoa täynnä ja tähän päivään asti oli kaikki hyvin kunnes kävin ylimääräisessä ultrassa. Mulla oli ultra määrätty minun vuoksi (gynejuttuja) mutta samalla toki ultras vauvan. Vauvalla kaikki hyvin mut synnytyskanava(?) oli olematon ja lääkärin sanojen mukaan lyhyen läntä et...
  16. T

Mulla ollut taas taukoa kirjoittelusta. Käyn kyllä palstaa lukemassa mutta kirjoittelu jäänyt vähemmälle. Ei oikein mulle tapahdu mitään erityistä. Onko tää nyt sitä seesteistä raskausaikaa. Maha on nyt muutamassa viikossa tullut esiin. Työkaveritkin sen sanoi. Mut ei oo mikään kovin iso...
  17. T

Meillä on etunimi pojalle ollut valmiina jo pitkään kun ollaan toivottu ja haaveiltu vauvasta. Nyt kun sit saatiin tietää et poikaa odotetaan niin ollaan jo häntä nimellä kutsuttu. Vähän hassultahan se tuntuu. @atvk87 tiedän tunteen että tuliko paljastettua liian aikaisin raskaus. Tosin me...
  18. T

@-dino- paljon voimia! Raastava tilanne ja toivotaan parasta!
  19. T

Nyt on rakenneultrassa käyty ja kaikki niin kuin pitääkin. Tosi helpottunut ja onnellinen fiilis meille tulee sit poika laskettuaika on 28.2.2019.
  20. T

@atvk87 mullahan raskaus on ollut puoleen väliin asti täysin oireeton. Ei pahoinvointia, ei rinnoissa mitään tuntemuksia ja painoakaan ei ole tullut. Alussa olin niin epävarma ja tuntui niin kuin ei ois raskaana ollenkaan. Mut kyllä sitä kuitenkin oltiin ilman oireitakin. Joten oireettomuus ei...

Yhteistyössä