Hakutulokset

1. M

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Kävin kääntymässä gynepäivystyksessä, mutta sanoivat että on ihan tosi pitkät odotusajat, mutta toki saa jäädä odottamaan. En sitten lopulta jaksanut, mutta se hyvä puoli siinä käynnissä oli, että sain paniikki ultra-ajan huomisaamulle. Lähdin lopulta sinne synttäreillekin, koska koronasta...
  2. M

Eilen särki taas päätä, mutta tänään ei enää yhtään. Aamuyöllä alkoi myös runsaahko ruskea vuoto, ja nyt oon tietysti taas ihan kauhuissani :( Mietin että pitäiskö lähteä päivystykseen. Iltapäivällä pitäis 2h seistä ulkona pakkasessa lapsen päiväkotikaverin synttäreillä, hirvittää jo...
  3. M

Ihan hieman hyppäs sydän kurkkuun tossa aamulla. Oli ollut vatsa ehkä ihan vähän kovalla, ja seuraavan kerran kun kävin vessassa niin pönttöön lorahti kirkkaanpunaista verta ihan kunnolla. Säikähdin tietysti ihan hulluna, mutta totesin sitten että ilmeisesti joku pieni peräpukama sen aiheutti...
  4. M

Joo @Lumitalvi tänne vaan juttelemaan! Samalla matkalla tässä ollaan :) Äh @Tupsuli että ei se vuoto sitten jätä sinuakaan rauhaan. Mä mietin just jans että koska viittis seuraavan kerran kokeilla doppleria... @haaveistatotta Kiva kun tulet juttelemaan! Ja onnea kolmosesta! Mulla on väsymys...
  5. M

Kiitos @Silmu75 ❤️ Mulle sai ultraaja kooksi vain 4mm, mutta mittaili tosiaan vatsan päältä ja ei ehkä maailman tarkimmalla ultralla. Pari kertaa katsoi, tutkimus kesti vain viitisen minuuttia. Ja kiitos Tupsuli! ❤️ Tosin tämä oli varhainen kiinnittyjä, koska plussasin kolme päivää siirron...
  6. M

Kiitos <3 Vähän jäihuolestuttamaan kun koko oli vähän pieni, mutta ultrasi tosiaan vaan vatsan päältä ja sanoi että parin päivän heitto sinne tänne on aika tavallista tässä vaiheessa. Mutta tietysti se jäi mietityttämään. Kuitenkin ruskuaispussi oli normaali ja lapsivettäkin oikea määrä...
  7. M

Ehkä nyt uskaltaisi ainakin ihan hetken hengittää ja siirtyä pikkuhiljaa tälle puolelle. Puolentoista viikon vuotamisen, henkisen tuskan ja piinan ja epätoivon jälkeen varhaisultrassa näkyi tänään pieni lepattava sydän <3 Marrasmai 6+4
  8. M

IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

@Katti75 Paljon tsemppiä sinne ja tasaista toipumista pienelle <3 Ultrassa näkyi pikkuinen katkarapu ja pieni läpättävä sydän <3 Pari päivää oli viikkojaan pienempi, mutta ultraava kätilö ei ollut yhtään huolissaan. Kaikki näytti normaalilta. Ultrasi tosin vain vatsan päältä.
  9. M

@PumpuliNumpuli Jos mun vauva on kuollut ton lääkehomman takia niin en kyllä kestä :( Just odotan ultraan pääsyä.
  10. M

@Nato Minä oon kyllä näkevinäni tuossa jotain... Mulla näkyi ihan alussa paremmin iltapissasta kuin aamupissasta, kuten monella muullakin. Testaapa vielä illalla ;) @Lumitalvi Tosi hyvät lukemat! Mulla fiilikset menee ihan hirveetä vuoristorataa. Välillä oon varma että kaikki on hyvin, ja taas...

Yhteistyössä