Hakutulokset

1. M

IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

@Nato Mulla näkyi PP3 blaston siirron jälkeen melko selkeä haamu CB Early -testillä. Edellisessä raskaudessa sain PC:llä haalean viivan kolme päivää virallisen testipäivän jälkeen, silloinkin blasto. Eli voi samallakin ihmisellä mennä tosi erilailla toi koska alkaa viiva näkymään. Minunkin...
  2. M

Eilen oli vähemmän vuotoa ja olin jo vähän toiveikas, kun tuntui sellaista viime raskaudesta tuttua pientä kuplintaa kohdun seudulla. Tänään on kuitenkkn vuotanut ruskeanpunaista jo aamusta asti, eikä yhtään mitään pienintäkään tuntemusta kohdun seudulla. Valmistaudun jo henkisesti huonoihin...
  3. M

@Lumitalvi Viikkonäyttö näyttää juuri sen mitä pitääkin tuossa vaiheessa, ja PC samoin :) Mulla tuhrutti taas ruskeaa sitten kuitenkin illalla taas. Alan olla jo ihan hermoraunuo tän kanssa! Onkohan mahdollista että lääkkeet vaan viivyttää väistämätöntä keskenmenoa? Jos, niin kuinka kauan...
  4. M

@Katti75 Neljä on jo hyvä määrä! Toivottavasti mahdollisimman moni jaksaa blastoksi asti :) @MammaMimosa harmi ettei vasen puoli ehtinyt mukaan, mutta toivotaan että laatu on priimaa! Mulla on parhaiten tärpännyt tuoresiirroista (1 km, yksi lapsi), uskon että siinä on tosi hyvät mahikset. ON...
  5. M

Lara83 hienoa että pääsette viimein tarkempiin tutkimuksiin! On se kumma että pitää oikeasti romahtaa ennen kuin saa kunnon palvelua, mutta samanlaisia kokemuksia kyllä itsellä valitettavasti myös. Lähinnä tosin julkisella puolella. @Lumitalvi Kyllä sanoisin että oot ihan tukevasti raskaana...
  6. M

@Lumitalvi Jos pääset kaupoille niin osta CB Digi. Se antaa enemmän osviittaa missä mennään.
  7. M

@Lumitalvi Tiedäkkö mietin vähän että miten se hcg olisi niin hirveän nopeasti laskenut? Ne RFSU:n liuskat ei kyllä oo kovin luotettavia! Tosi monilla on huonoja kokemuksia niistä. Jos vuoto ei ole alkanut niin ehdottomasti on toivoa! Mulla oli ekassa raskaudessa ihan tosi koviakin kramppeja ja...
  8. M

Voi ei @Lumitalvi! Olen tosi pahoillani :( Pääsisitkö vielä veritestiin? Täällä myös piinapäivät jatkuu. Eilen maha turposi ihan hulluna, hikoilin aina syödessä ja kaikki liike tuntui provosoivan kramppeja ja vuotoja, joten mies sekä vei että haki tytön päiväkodista. Aamulla herätessä oli...
  9. M

@Kartsa86 Apua, voin vain kuvitella mitkä tunnelmat on ollut tuon vuodon aikana! Mikä viikko sulla nyt menossa? @Katti75 Mahtavaa että näkyi vielä uusiakin folleja! Nyt toivotaan että saatte mahdollisimman monta kultakimpaletta sieltä <3 Mulla on tosi sekavat fiilikset, omista tuntemuksista...
  10. M

Kiitos kaikille tsempeistä, mutta taisi tämä kyllä olla tässä. Sain jo hcg-tuloksen, ja se on 4650. Tuplaantumisaika 191h. Kahden ekan testin välillä tuplaantumisaika 37h. Hyvin samanlainen alku oli mun ekassa keskenmenossakin. Ei kipuja, vain vuotoja, kaikenvärisiä. MUOKSISMUOKSISTAVAAN! No...
  11. M

Nyt sitten holahti rusehtavaa vuotoa melko reilusti, ei tämä nyt kovin lupaavaa ole :cry::cry::cry:
  12. M

@Lumitalvi 782 on tosi hyvä arvo! Joillakinhan ei pissatestit tummu tasavahvoiksi missään vaiheessa. Muoks. Vertailuksi, mulla oli hcg 1790 viikolla 4+5, ja se oli yli Dextran viitearvojen. Heidän viitearvot viikolle 4+5 oli jotain 390-1400. @Tupsuli Nyt ei oo hetkeen vuodellut, vähän...
  13. M

Melko runsas vuoto ja testi haaleampi tänään kuin eilen illalla, taitaa olla menossa kesken. Paniikki!
  14. M

@Lumitalvi Olisko kuvaa?
  15. M

@Lumitalvi Tuo on kyllä selvääkin selvempi plussa! On se ihme tainnut tapahtua ❤️
  16. M

@Katti75 ja @MammaMimosa paljon tsemppiä vielä viimeisiin päiviin ennen punktiota! Toivotaan että tulee hyvät saaliit :) Ja @Lumitalvi tsemppiä hysteroskopiaan! Ei ole kokemusta ko. toimenpiteestä itsellä, mutta kaverillani on tehty tuo sama polyypin poisto ja oli muistaakseni aika nopeasti...
  17. M

Eilen vielä digi näytti raskaana 2-3, ja ehdin jo taas huolestua. Tänään aamulla kuitenkin raskaana 3+, joten kaipa siellä jotain tapahtuu. Tosi oireetonta edelleen. Sain verkkoapteekista vahingossa tuplatoimiruksen digejä, siksi testailen niin ahkeraan :LOL:
  18. M

@MammaMimosa Mun edellisestä punktiosta on jo jokunen vuosi, mutta en kyllä muista että kovin aikaisin olisi mitään tuntemuksia tullut. Vasta sitten joskus pari-kolme päivää ennen punktiota. ON. Digi näytti tänään edelleen Raskaana 2-3, mutta mietti sitä viikkolukemaa jotenkin ihan todella...
  19. M

Kiitos rauhoittelusta @Tupsuli ❤️ Mulla ei oo siis vuodellut tipan tippaa tähän mennessä niin säikäytti kyllä. Viimeksi vuoteli heti kiinnittymisestä lähtien jatkuvasti ekat 7-8 viikkoa niin siihen tottui. Tää oli täyslääkkeellinen siirto, kun mun oma kierto ei oikein ikinä palautunut kunnolla...
  20. M

Tänään alkoi nyt sitten kuitenkin pieni vuoto, limaista vuotoa jossa kirkasta verta. Eilen kipeyty tissit mutta se loppui tänään. Pelottaa ihan sikana että tämä ei pysy kyydissä! Oliskin mennyt liian "helposti" tämä... :( 4+3 tänään.

Yhteistyössä