Hakutulokset

1. M

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Kiitos @odotuksenodotus ! Pitääpä perehtyä! Itsellä nyt hoitojen kanssa hiljaiseloa, kun asutaan Ruotsissa ja alkio Dextrassa ja kirottu korona sotkee kaiken. Käyn täällä kuitenkin aina välillä kuikuilemassa jos näkyisi muiden plussauutisia :) Eritysesti @Rusakkonen kuulumisia käyn lukemassa...
  2. M

@odotuksenodotus Mikä tuollainen yhteensopivuustesti on?
  3. M

@vauvameille Mä sain haalean viivan kolme päivää virallisen testipäivän jälkeen, oli ilmeisesti myöhäinen kiinnittyminen. Siitä plussasta syntyi tyttö.
  4. M

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

Kiva kuulla @Domi teidän kuulumisia :) Toivottavasti teillä alkaa unet tasoittumaan pian, itse koin tosi uuvuttavaksi vauvavuonna sen kun tyttö ei nukkunut kuin tasan liikkuvissa vaunuissa tai tissi suussa. Eli 7.30-17.30 välisenä aikana kun mies oli poissa, mulla ei ollut yhtään hetkeä...
  5. M

40 + so what, wol 14 (2019)

Voihan p*ska, Rusakkonen. Harmittaa ihan hirveästi sun puolesta! Halauksia ja voimia uuteen kierrokseen ❤❤❤
  6. M

Tervetuloa tälle puolelle Aislinn83! Nopsaan kommentoin vaan, että meillä on ex-vaunuhuutaja! Ei tehnyt mieli lähteä kauas kotoa vaunulenkeille kun toinen saattoi yhtäkkiä alkaa huutamaan täyttä kurkkua eikä rauhoittunut millään. Oli ohimenevää, tais joskus siinä 6-7kk iässä vähentyä tosi paljon...
  7. M

Joo siis just kuumennettuna voi käyttää 12kk :) Mä olin luullu kans että aluks käytetään vaan vettä, ja vähän aikaa käytettiinkin tai sit fluoritonta lasten hamnastahnaa. Sit aika pian neuvolassa sanottiin kyllä että fluorillista hammastahnaa pitää käyttää jo heti. Mä pelkään ton tytön...
  8. M

Meillä 1v9kk ei vieläkään juurikaan käytä peittoa, vaikka sellainen sängystä löytyykin. Ihan vauvana nukkui unipussissa, meillä oli sellainen hyvä ja napakka. En muista nyt nimeä, mutta voi kaivella jahka ehdin ja muistan :) Tyynyä ei ole käyttänyt muuta kuin ihan alussa sellaista pandatyynyä...
  9. M

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Meillä oli Medelan mikrodesinfiointipusseja, jotka oli a) superkäteviä ja b) pelastus meille kun oltiin sairaalassa ekat 2kk, eikä omien pullojen keittäminen ollut oikein mitenkään mahdollista. Suosittelen!
  10. M

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Vinkkinä kotiutumisvaatteisiin: Ota pari eri kokoista pipoa, toinen vähän ns. liian suuri. Kaverini vauvalla oli niin iso pää ettei myssy mahtunut päähän. Yksi hoitajista sitten NEULOI pienelle pipon että pääsivät kotiin :D

Yhteistyössä