Hakutulokset

1. M

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

Niin joo ja meidän alkionsiirto siirtyy hamaan tulevaisuuteen äh :(
  2. M

No meillähän tää oli aika lailla paluu viime syksyyn ja tytön ekoihin elinkuukausiin. Jotakuinkin kotikaranteenissa oltiin silloinkin. Nyt alkoi viimein näyttää valoisammalta, aloitettiin päiväkodissa ja erittäin hartaasti odotetussa uimakoulussa. Neljä päivää päiväkodissa ja yksi kerta...
  3. M

40 + so what, wol 14 (2019)

@Rusakkonen oliko sulla myös Dextralla alkiot? Heille ei saa tällä hetkellä mennä jos on edeltävän 2 viikon aikana ollut ulkomailla.
  4. M

Mulla alkiot Dextrassa ja itse asun Ruotsissa, joten kaikki suunnitelmat jäissä. Piti tehdä era-testi pääsiäisen tienoilla ja siirto sitä seuraavaan kiertoon.
  5. M

Sivusta täällä huutelen, että se inkiväärikielto koskee inkiväärikapseleita ja muita sen tyyppisiä valmisteita. Tuoretta ja kuivattua inkivääriä saa käyttää maustamiseen ihan normaalisti raskausaikana.
  6. M

Aargh tätä palstaa! Dinolle piti vielä lähettää tsempit, muistan tosi hyvin miten hirveetä toi syömistaistelu oli. Meillä alkoi vasta siinä reilusti vuoden ikäisenä kunnolla helpottaa, ja sitten olikin kipeä 3kk putkeen ja taas kauheeta taistelua. Oikeastaan vasta marras-joulukuusta eteenpäin...
  7. M

Mandala joo on päiväkodissa neljän päivän tutustumisjakso, joka ollaan sieelä yhdessä vanhemman kanssa, ja sit 5-10 päivää niin että vanhempi on päiväkodin välittömässä läheisyydessä (max 30min matka siis), ja päivät ehkä noin 9-15. Sen jälkeen arvio et pärjääkö jo pidempiä päiviä. Jos vaan...
  8. M

Ihan järkky tää uus alusta, ei oo koneella yhtään parempi kuin kännykällä. Toivottavasti tää vielä tästä paranee... Ihana kuulla @-dino- että teilläkin alkaa liikettä tulla :) Ja @MaiMei ihan loistojuttu että teillä käy hoitaja, tekee kyllä niin hyvää ne pienet hengähdystauot. Eipä sitä pitkiä...
  9. M

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@Silmu75 Mulla tuli pitkin raskautta sellaisia koko mahan yli tuntuvia tosi kovia kipuja just kun vaikka nousin jotenkin "väärin" sohvalta. Kysyin tuolloin lääkäriltä niin kuuluu asiaan, ei syytä huolestua. Tietysti jos kipu jää päälle tosi pitkäksi aikaa ja alkaa tulla tosi kelju olo niin...
  10. M

Oon välillä lueskellut tätä ketjua mutta ajanpuutteen vuoksi en ainakaan vielä hyppää listoille mukaan. Halusin kuitenkin Rusakkoselle tulla toivottamaan maailman suurimmat tsempit tulevaan alkionsiirtoon, olet usein mielessä ❤️
  11. M

@atvk87 ohoh, onpa teillä pienellä kokoa :D Ihana :love: Meillä tyttö oli 1,5v neuvolassa tosiaan 80cm ja 9,5kg :whistle: Syö oikeasti nykyään aika paljon, mutta on sellainen elosalama että menee heti kulutukseen vaan vissiin kaikki. Toivottavasti oman terveyden kanssa ei tulisi enempää...
  12. M

Meillä onnistui (ja onnistuu vieläkin) kynsienleikkuu sylissä istuen ikkunan ääressä, kun saa katsella ohiajavia autoja ja ratikoita :LOL: Tytön ensimmäinen sanakin oli auto :D Sanoja onkin tullut hyvää tahtia lisää, jotain 25 tunnistettavaa taitaa nyt olla. Lisäksi käyttää sanaa ”pökkä”...
  13. M

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@Ninnanen Mulla taas on ollut viisi kivuliasta punktiota kun munasarjat on jotenkin piilossa ja aina on pitänyt hoitsun runnoa mahaa että lääkäri saa kaikki follit talteen. Hyvät kipulääkkeet oon kuitenkin saanut ja tosi nopeasti oli ohi. Seuraavana päivänä menin töihin normaalisti. Menisin ihan...
  14. M

Oon kuunnellu paljon yhtä vanhemmuus-podcastia, ja siellä mainittiin että unikouluissa on se huono puoli että usein se auttaa vain sen vaiheen ajan. Kunnes taas tulee uusi vaihe/kehitysloikka tms ja kaikki menee uusiksi. Meillä on nyt illat olleet aika hankalia, voi mennä melkein kymppiinkin...
  15. M

Illan piristykseksi mainittakoon kuitenkin että tyttö oppi tänään laulamaan :) Tykkää kun laulellaan ja katsellaan lasten joululaulukirjaa, ja alkoi yhtäkkiä lauleskella mukana :love:
  16. M

Niin joo ja piti vielä @-dino- lle kommentoida että se painostressi helpottaa pikkuhiljaa lapsen kasvaessa. Toivottavasti teilläkin ❤️ Kaikista sairasteluista ja ruokaoikutteluista huolimatta meilläkin tyttö seuraa omaa miinuskäyräänsä eivätkä neuvolassakaan ole huolissaan. Kollegalla on täysin...
  17. M

Kiva kuulla teidän kuulumisia :) Ja @-dino- voi vitsit miten mahtavia uutisia! Voin vain kuvitella miltä tuntuu kun kuulee vauvansa äänen noin pitkän ajan jälkeen :love: Tsemppiä kaikille valvojille, täällä ei ole unet juuri parantuneet vaikka ikää on 1v5kk. En tiedä paljonko johtuu...
  18. M

Mitä @-dino- teille muuten kuuluu?
  19. M

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Eilen aamulla istuin kyyneleet valuen junassa matkalla töihin kun luin kirjoituksesi @Rusakkonen ❤️:cry: Paljon voimia sinulle ja miehellesi, ja virtuaalihalauksia, pieni enkelipoikasi on ajatuksissani ❤️
  20. M

Anteeksi kun menee ihan omanapailuksi, mutta helvetti että ärsyttää ihmiset! Kaksi työkaveria on ollut alkuviikon töissä köhimässä ja röhimässä ja oikein julistaneet kuinka flunssassa ovat. Nyt se on sitten tarttunut mulle ja miehelle ja tyttö luonnollisesti sai 39 asteen kuumeen ja oksensi ja...

Yhteistyössä