Hakutulokset

1. M

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@Tupsuli Kiva kuulla sinusta! Enpä muistanutkaan että meillä oli niin sama tilanne, meillä siis myös juuri 5. Ivf (icsi) viimeinen, kahdesti pakastettu alkio nyt kyydissä. Oli ennen ekaa pakastamista ollut kai huonoin, mutta viisipäiväistä morulaa viljelivät vielä päivän lisää niin ottikin...
  2. M

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Juu täälläkin rokote annetaan vasta rv12 alkaen!
  3. M

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Täältä sivusta huutelen että menossa rv21+4 ja just eilen sain Pfizerin koronarokotteen. Ei tullu mieleenkään olla ottamatta, täällä länsinaapurissa on tilanne aina vaan aika hurja. Täällä siis kaikki raskaana olevat yli 35-vuotiaat lasketaan riskiryhmään kuuluviksi. Vaikka etätöissä olenkin...
  4. M

Onkohan täällä enää ketään?
  5. M

Lyhyesti päivitän että kaikki ok tämän päivän rakenneultrassa <3 Kasvussa edellä taas monta päivää, potra poika taitaa olla tulossa. Mun sokeriarvot kuitenkin olleet täysin normaalit onneksi. Alkoi olla jo niin vauvan näköinen, peukkua imeskeli lähes koko ultran ajan. Aika liikkistä <3 Mites...
  6. M

40 + so what, wol 14 (2019)

Muistan hyvin ton fiiliksen kun oma maailma pysähtyi, kaikki oli mustaa ja muut vaan jatkoivat entiseen malliin. Ihan kamalaa. Tuntui etten hengittänyt moneen viikkoon. Halauksia lähetän täältä <3 Sydänlapsi voi hyvin tällä hetkellä. 2v9kk ikää. Hänellä oli myös laajentunut munuaisallas...
  7. M

Hirveästi tsemppiä täältä sivusta huutelen <3 Meillä oli tytön kanssa täysin normaalin näköistä kaikki vielä rv16 ultrassa, ei niskaturvotusta eikä mitään. Rv18+jotain sitten rakenneultrassa löytyi erittäin vaikea sydänvika. Olin myös aivan pirun kauhuissani koko raskauden ja kävin käyrillä...
  8. M

@Tupsuli Joo, esikoinen on tyttö, 2v9kk. Hänellä syntyessä erittäin vaikea sydänvika, rytmihäiriö, ongelmia toisessa munuaisessa jne jne. Eka leikkaus oli jo 9 päivän ikäisenä, ja viisi päivää myöhemmin meinas kuolla komplikaatioihin ja hätäleikattiin. 2kk oltiin sairaalassa ja 1kk...
  9. M

Olen tosi pahoillani @Puhalluskukka :(
  10. M

Voi ei @Puhalluskukka :( Lääkäri totesi siis varman km:n? Täällä menossa rv15+6. Tiistaina oli varhainenrakenneultra (se varsinainen on rv19). Meillä siis ekstraultria esikoisen vaikean sydänvian ja muiden ongelmien vuoksi. Ultran teki lääkäri, eikä hän löytänyt ainakaan mitään isompaa vikaa...
  11. M

IVF/ICSI plussat, tuliko vauva

3. Ivf tuoresiirto - kkm 5. Ivf tuoresiirto - tyttö 5. Ivf 2. Pas - rv 13+0 nyt menossa Pari kemiallista oli myös, mutta en muista milloin.
  12. M

Joko sulla @Tupsuli on olo helpottanut? Meillä oli tänään nt-ultra, ja kaikki näytti normaalilta. Riskiluvut olivat alhaiset, ja turvotus normaali. Vastasi täysin viikkoja. Ei vaan uskalla vielä hengähtää, kun viimeksikin näytti hyvältä tässä vaiheessa ja rakenneultrassa paljastui sitten...
  13. M

Huuhpuuh, viimein onnistuin kuulemaan dopplerilla sykkeen! <3 Vatsassa on ollut tosi vähän mitään tuntemuksia, ja kun muutkin oireet ovat aavistuksen alkaneet helpottaa niin huoli on ollut aika kova. Ja neuvolassa ei viime tiistaina saatu sydänääniä kuulumaan, niin ei kyllä auttanut yhtään...
  14. M

IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

Höh, muakin hämäsi tuo vanha ketju kun tuli joku notifikaatio että uusi viesti tullut siihen ketjuun. Tän ketjun uusista viesteistä ei sitten mitään notifikaatiota olekaan tullut. Ei oo kovin toimiva tää uusi versio palstasta kyllä.
  15. M

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Katosiko täältä kaikki joulukuun alun jälkeen kirjoitetut viestit? Ei näy mulle ainakaan.
  16. M

Oli eilen taas vuotoa ja nyt myös supistuksia sekä aamupäivällä että iltapäivällä ja vähän myös yöllä. Tänään neuvolalääkäri halusi sen takia sitten vielä kurkata ultralla. Elossa on, mutta kasvu jätättää edelleen sen 2 päivää. Ensin olin ilahtunut kun sai taas kurkata, mutta sitten tulin...
  17. M

@Tupsuli Ihanaa että sait sairaslomaa! Ei tämä vaihe kuitenkaan loputtomiin kestä, eikä itseään kannata aivan näännyttää sentään. Mullakin on ollut tuota päänsärkyongelmaa aika monena päivänä. Tänään taas vähän parempi päivä, mutta eilen oli taas illalla migreeni eikä 2xparasetamoli edes ihan...
  18. M

@Rusakkonen Täältä sivusta huutelen, että mulla ei myöskään pelkkä Terolut pitänyt vuotoa poissa. Vasta 2 x Cyclogest plus 3 x. Terolut piti. Mulla noin teoriassa ollut viitearvojen valossa riittävä progesteroni (n. 20-30), mutta mulle se ei ole riittänyt pitämään vuotoa poissa.
  19. M

Menin eilen nukkumaan 21.30, joten tuli ainakin nukuttua aika pitkät yöunet vaikka tyttö 6.45 jo taas herättikin. Kyllä teki hyvää! Kaikki hyvin ultrassa, vastasi tosin taas sen 2 päivää pienempää, eli 7+0 mitat vaikka tänään siirtopäivän mukaan 7+2. Lääkärin mielestä kuitenkin täysin normaali...
  20. M

Niin joo, ja on mulla doppleri, mutta en saa siitä kyllä muuta kuin oman pulssin (sen hitaamman suih-suih äänen) kuulumaan. Tosin viimeksikin kuului vasta muistaakseni rv11.

Yhteistyössä