Hakutulokset

1. L

Haaveena vauva 2020

Mulla myös dpo10 nega tänä aamuna :( pms oireita alkanut myös ilmaantua
  2. L

Haaveena vauva 2020

mie teen ekan dpo10 :D kyyyylllä sitä voi jo siinä kohtaa tehdä :D
  3. L

Haaveena vauva 2020

kerro kerro minkälaisia oireita? :);) @Alinna86 minusta näkyy toinen punanen viiva! (y) Mulla nous lämpö ja hajuaisti on tosi tarkka. Ei oo (vielä) mitään flunssaoireita mutta katsotaan.. dpo 7 vasta :)
  4. L

Haaveena vauva 2020

Voi harmi @marrrsipaani ois ollut ihana loppu tarinalla :) mutta parempaa onnea jatkossa! Tervetuloa uusille :love:
  5. L

Haaveena vauva 2020

Huomenta ja mukavaa viikkoa! Onnea @mincha ja @sannahanille vahvistumisia :) kuka se oli joka muutama sivu sitten sanoi että kissa on poikkeuksellisesti nukkunut mahan päällä? Tuliko siitä plussa? :love::love::love:
  6. L

Vauvakuumeilijoiden painonpudotusketju

Paino sama kuin viikko sitten. Viikkoon sisältyi paljon töitä, ravintolapäivä ja viikonloppuna herkuttelua :) ens viikon tavoite päästä alle 70kg! Ja lisätä liikuntaa.
  7. L

Haaveena vauva 2020

Nonnii joutui laittaa pään pönttöön ku haistoi ja näki raakaa lihaa :D valeraskauteni etenee!
  8. L

Haaveena vauva 2020

Mistäs se alkuraskauden flunssa johtuukaan? Tai flunssaherkkyys. Iskeekö se hedelmöittymisen jälkeen jo vaiko kiinnittyessä? Terv nimim lämpöä ja sairas olo + epätoivo :D mutta vielä ei oo kiinnittymistä kyllä millään voinu tapahtua. Tervetuloa @Pespi :) oireiden perusteella ei pysty sanomaan...
  9. L

Haaveena vauva 2020

Onnea @Helmiina1978 :) ihanaa! Tänään taitaa olla dpo3 mulla, liittyisin piinalistalle jännittämään tätä viidettä yritystä :geek: Viluttaa ja jo tuli ekat finnit :unsure: migreeniäkin pukkaa ja tänään sopivasti neurologilla käynti vaikkei sielä todennäköisesti mitään muutoksia tehdä kun on...
  10. L

Haaveena vauva 2020

syvään hengittäessä jos huulet puutuu niin tulee hyperventiloitua ja hiilidioksidipitoisuus laskee, siittä oireet :)

Yhteistyössä