Hakutulokset

1. L

Haaveena vauva 2020

@Ananas90 (y) alotatko kesken kierron vai mitenkä? Vierailijalle että digi on yksiselitteinen ja tikkujen kanssa on vähän päänraapimista ollut (n) siks ostin digejä ja samalla teen pc tikuilla niin voi vähän vertailla miten omalla kohdalla viiva käyttäytyy :) itellä menee testiviiva (eli se...
  2. L

Haaveena vauva 2020

Tänään on digitestissä ovulaatioplussa. Eli jos huomena ois ovulaatiopäivä niin tässä kierrossa osuu dpo -5, -2 ja -1 ja 0 toivottavasti :) mulla on kyllä jo tänään tärinäarkuutta vas munasarjan kohdalla. Ja eilen oli minusta siinä ja siinä oliko jo testi plussa. Ei ollut siis digi, laitoin...
  3. L

Haaveena vauva 2020

Kamalin vaihe kierrosta on päivä ennen vuotoa ja 3päivää menkkoja. Oon tosi kipeä, ärsyyntynyt ja ahdistunut ja itkuinen. Oon mm lopputilin töistä ottanu menkkojen alkaessa :D oon kiukkunen ku ampiainen mutta se ahdistuneisuus ja kipu on pahin. Sit menkkojen edetessä uuteen nousuun! Onkos...
  4. L

Vauvakuumeilijoiden painonpudotusketju

Heippa! Hieno tulos @mimmi92 (y) muillekin peukkuja (y)(y):) Minä aloin kala-kasvissyöjäksi (en painonpudotuksen takia vaan koska lihan mausta en enää tykkää) tällä viikolla, varmaan jatkossa harvakseltaan syön jotain lihaa. Vielä vähän tutustumista aiheeseen vaikka olen päätöstä kypsytellyt...
  5. L

Haaveena vauva 2020

Mulla roskisplussa, aivan selkeä viiva, oli negatiivinen lopulta. Ja vilkkaat unet olleet myös negakierroissa. Näin unta eka että tein positiivisen testin ja sitten vauvaunia ja muutamana yönä sekopäisiä seikkailu-unia :LOL: Tän unioireen oon nyt sitten omalla kohdalla todennut ei-merkitseväksi...
  6. L

Haaveena vauva 2020

joo ei vaikuta enää :) mä oon ovuloinut myös vaikka syöny tulehduskipulääkkeitä! :) onnea plussasta @Viennna hienosti näkyy! @Ajele näkyy kyllä selkeästi jotain, onko väriä livenä? Nyt en jaksa tarkistaa listalta, mutta mikä dpo? Peukut pystyssä! Edellisistä plussauutisista olikin liian pitkästi!
  7. L

Haaveena vauva 2020

olipa vain (n) sumatriptaani ainakin sopii raskauden aikana, muita ei ole tutkittu tarpeeksi :) toki mitä vähempi sen prempi. olis kyllä tympeä joka kerta lähteä päivystykseen ellei parasetamoli auta :eek:
  8. L

Haaveena vauva 2020

Joo ne buranan haitat on lähinnä mahdollinen ovulaation estyminen ja keskenmenonriskin kasvu. Eli menkkojen aikaan saapi rouhia hyvinki :)
  9. L

Haaveena vauva 2020

jos ja kun ovulaation aikaan iskee migreeni niin mie otan parasetamolia ja triptaania kun tulehduskipulääkkeet voi estää ovulaation :) siihen aikaan ei kannata buranaa jos vaan millään pärjää ilman. Mulla vaikeahoitoinen ja krooninen migreeni ja joudun olemaan ilman naprokseenia aina 2vko...
  10. L

Haaveena vauva 2020

mieki jään odottelemaan lisää limaa :D nyt se onkin rauhottunut taas. Yhden ovistestin tein maanantaina ja se oli negatiivinen. Tämä on uskomatonta kun 20vuotta ollu säännöllinen kierto ja sitten ku lasta koittaa saada aikaiseksi niin menkat on myöhässä ja tiputtelee! (n) Hyvä että sulla loppui...
  11. L

Haaveena vauva 2020

munasarjat ja kohdun näkee parhaiten vaginaalisella ultraäänellä eli semmosella pitkulaisella laitteella emättimen kautta. Sit samalla tehty perus gyn tutkimus ankannokalla ja lopuksi vielä toinen käsi vatsan päältä ja sormet emättimessä tunnusteltu kohtu ja munasarjat käsin. Jos osasin vastata...
  12. L

Haaveena vauva 2020

@Kasikuus vieläkö sulla on tiputtelua? (Jos en muista nimimerkkiä väärin) onko tullut mitään selkoa miks silleen? Olit myös kommentoinut mun eiliseen muutaman sivun takaiseen juttuun ( :D paljon viestejä tulee!). Eilen oli vieläpä tärinäarkuutta munasarjan kohdalla mutta en malta uskoa että...
  13. L

Haaveena vauva 2020

Kyllä ovulaatiotesti oli selkeä nega eli mitä lie limaa on :D no mutta hyvä, ei mene parhaat hetket tässä ohi!
  14. L

Haaveena vauva 2020

(n)(n)Nyt mulla kp7, kuukautiset alkoi viikon myöhässä. Vielä tiputtelee mutta nyt on minusta ovulaatiolimaa (?!) myös ja toissapäivänä haluja niin että nyt herää epäilyt mistä on kyse :D onko kokemuksia siitä että kuukautiset on myöhässä ja seuraavassa kierrossa kroppa kirii eroa? Kuvittelin...
  15. L

Haaveena vauva 2020

Samoja ajatuksia Ananaksen kanssa :) harmi kyllä jos juur tämä kierto on poikkeuksellinen, epäreilua. Mutta ei kannata luovuttaa :)
  16. L

Haaveena vauva 2020

taitaa olla plussa, testaisin vielä huomenna että tummeneeko :) toivotaan. ja sit sormet ristiin että menis se max aika mikä voi plussan jälkeen mennä irtoamiseen että ehtisitte tallettaa! Mikä kp nyt?
  17. L

Haaveena vauva 2020

@hemuliina90 peukut pystyssä lupaaville oireille (y) maanantai on sitten jännittävä päivä :) mulla on joskus tsh ollut 6,5 ja t4v normaali. Nyt on tsh viitteen ylärajalla hiukan yli 4 ja t4v muistaakseni 12 luokkaa. Olen menossa gynelle ens kuun alussa endometrioosiepäilyn vuoksi. Täytyy kysyä...
  18. L

Haaveena vauva 2020

Mulla kp1/28, tai ainakin toivon että palautuu kierto normaaliksi. etusivullekin voi lisätä Lina87 / 32v / 1. / ya 6/19
  19. L

Vauvakuumeilijoiden painonpudotusketju

mainio suunnitelma (y) voisin itekin käydä kehonkoostumusmittauksessa pitkästä aikaa jos uskaltaa :D tänään ajattelin herkutella porkkanaa, kurkkua, juustoa ja dippiä iltapalaksi! Huomenna vielä lomapäivä ja sitten töihin.
  20. L

Haaveena vauva 2020

niimpä! Kuinka julmaa :D nyt on myöhässä 6 päivää, tänään tullut aamulla aavistuksen tuhrua ja nyt iltapäivällä hyytymä, ei vuotoa vieläkään, ehkä huomenna.. perin kummalista tämä(n)

Yhteistyössä