Huomenta!
Ihanaa - plussia sentään joillekin! onnittelut!
Vuodon määrästä puhuitte. Mä en oikein tiedä, että mikä se sopiva tai oikea määrä olisi... Mulla ollut TODELLA runsaat vuodot melkein aina. (paitsi ehkäisyllä) Nytkin tässä yrityksen aikana 2-3 päivää vuotaa kuin seula. Vuosi sitten ostin kuukupin ja kyllä kahtena päivänä se on monta kertaa ääriään myöden täynnä. Vuoto Kestää 6 tai 7 päivää, toki vikat kaksi vain semmosta vähäistä, mutta jotain kuitenkin.
Parissa kierrossa nyt vuoden aikana ollut vähäisempi vuoto; tää näyttäs olevan semmonen. EKa oli se muistaakseni, kun olin syönyt rautaa ja arvot oli nousseet. Sitten vähennettiin annosta, arvot laski ja seuraavassa vuosin taas kuin seula. Nyt oon taas kohta kuukauden syönyt reilummin rautaa ja nyt ois taas vähän niukammet eli yhtenä päivänä vuosin kuin seula eli kuppi oli monta kertaa ihan täynnä. Mut sit heti rauhottui ja nyt 5-7 pv ei oo tullut kuin pyyhittäessä vähän rusehtavaa. Tätä Pidän kyllä normaalimpana kuin tota järkyttävää vuotoa. En tiedä sitten mun limakalvon kunnosta ta sen vaikutuksesta raskautumiseen.