Hakutulokset

1. L

Vauvakuumeilijoiden painonpudotusketju

Minulla myös tarkoitus nyt hiukan pudottaa painoa. Paino nyt 72,0kg BMI 27, alkuun joulu(kuu)kilot pois eli alle 70:een tavoite ja sitten katsotaan mitä seuraavaksi. Lihas onneksi nostaa painoa niin hirmu kovaa tavoitetta painon suhteen en aseta. Täytynee enempi seurata vyötärönympärystä ehkäpä...
  2. L

Haaveena vauva 2020

Täällä taitaa alkaa menkat, huh vihdoin! Tuhrua aamulla ja kamala päänsärky ainakin. @Napsunen tsemppiä tähän kiertoon ja tervetuloa mukaan :)
  3. L

Haaveena vauva 2020

(y) joo, ei vuotoa vieläkään! Tämä on eka kerta ikinä kun menkat on tälleen myöhässä. Ikinä. :D mitähän on meneillään. hikoiluun kiinnitin myös ite nyt huomiota viimeset 5pv kun dödö pettää koko ajan, aiemmin ollut ihan toimiva! Ja kauhea haju. Yleensä tosiaan palelu mainitaan raskausoireena...
  4. L

Haaveena vauva 2020

lähempänä jo, lähtenyt hienosti tummumaan :) testaisin huomenna ja tarvittaessa vielä ylihuomennakin (y) plussa tuloillaan todennäköisesti. Itellä heitti myös tässä kuussa nelisen päivää jostaki syystä. Oli tarvetta ottaa paljon tulehduskipulääkkeitä siihen aikaan ku ovis piti olla, oiskohan se...
  5. L

Haaveena vauva 2020

Kyllä tämän aamun raskaustesti oli puhdas negatiivinen :/
  6. L

Haaveena vauva 2020

Ovulaatiotesti oli äsken selkeesti nega, ihan hailu toinen viiva :/
  7. L

Haaveena vauva 2020

malttia ei tässä hommassa niin tunneta :D tosin tässä kierrossa ollu niin vahvat pms oireet että olin varma ettei tule tärppiä. Kunnes kierto venyi.. ja sit uudelleen varma olo ettei ole tärpännyt kun tuli se tuhru ja rupesin ootteleen vuotoa :) nyt ollaan sitten siinä tilanteessa ettei meinaa...
  8. L

Haaveena vauva 2020

Jatkaisin tikuttelua :) ootko testannut kerran vai kahesti päivässä? Kahesti voi myös koittaa jos jäisi kiinni paremmin. Tsemppiä! :)
  9. L

Haaveena vauva 2020

minullaki aina kierto 28pv, ihan harvakseltaan 27. Mutta mulla nyt varma tuo ovulaation myöhästyminen ja olikohan se niin että yleensä luteaalivaihe on aika vakio samalla naisella eli sen perusteella menkat ei ns vielä oo myöhässä vaan kroppa toimii oikein, ovulaatio vaan jostaki syystä...
  10. L

Haaveena vauva 2020

ainoastaan pregcheckiä oli kaupassa :) en ole muuten tarkastanut että kuinka herkkä on.
  11. L

Haaveena vauva 2020

minä myös
  12. L

Haaveena vauva 2020

mie ostin kans auton :D ois ollu kyllä järkevämpi säästää nekin rahat. kaipaisin joko rohkaisevia viestejä tai asiallisen realistisia jotten leijuisi aivan pilvissä :D eli mitä tuumaatte tästä: ovulaatiotesti plus 22.12. Seksiä dpo -1,0 ja +1 olosuhteista johtuen mutta onneksi osui nappiin...
  13. L

Haaveena vauva 2020

kiinnostaa myös :) bmi 27, tavoite 25. Jos tästä ei tärppää niin lähtisin mukaan!
  14. L

Haaveena vauva 2020

meillä myös sama tilanne iän kanssa. Jännittää ja pelottaa. Esikoista yritetään :) tsemppiä teillekin!
  15. L

Haaveena vauva 2020

Me ehdittiin sittenkin tähän joulukuun kiertoon yrittämään kun onneksi ovulaatio myöhästyi 4 päivää! :) nyt kp 28/28 ja kauheat raivoPMSoireet ollut nyt pari pv eikä tunnu ollenkaan siltä että raskaana vois olla :/ huomenna alkanee yk5 tai piakkoin jos tuo myöhästynyt ovulaatio siirtää...
  16. L

Haaveena vauva 2020

Täällä mennään kp5 ja pettymys on tänään isänpäivänä jotenkin ekstrasuuri mutta huomenna taas varmaan helpompaa. Yk4 sitten tammikuussa. Paljon onnea plussanneille! :) <3 nähdään taas tammikuulla!
  17. L

Haaveena vauva 2020

En lähtenyt hakemaan testiä mutta hoksasin juur että ei sitä oo sit aamullakaan :D
  18. L

Haaveena vauva 2020

Minä tein myös pe negatiivisen. Missä kohtaa kiertoa oot/ tiedätkö mikä dpo? Kiitos tsempistä ja niin myös sinulle :)
  19. L

Haaveena vauva 2020

Dpo11 mennään, kuukautisten pitäis alkaa vasta torstaina. Tässä pohdin testaisko tänään vielä kun olisi tarve yhdelle lääkkeelle mitä ei raskaana suositella käytettäväksi. Kärsiskö huomiseen vai testaisko tänään vaikka aamu meni jo.. taitaa näyttää negaa joka tapauksessa kun on vasta kp 25/28...
  20. L

Haaveena vauva 2020

Minun testi oli tänä aamuna negatiivinen. dpo 9 :/ hööööh. Ihanaa että on tullut hyviä uutisia ja pahoittelut huonoja uutisia saaneille :( jään oottelemaan vuotoa paitsi jos olen kärsimätön ja testaan vielä ylihuomenna :D minkäänlaisia oireita ei kyllä ole, uskoa ei juuri oo..

Yhteistyössä