Hakutulokset

1. L

Haaveena vauva 2020

Joo mie kerron sit kun vastataan amh. Mulla oli munasarjoissa ”runsas afc hieman helminauhamaisesti” mutta tarkensin vielä lääkäriltä että ei kai PCO, sanoi että ei mutta silti mietityttää tuokin. Noh, tuo labra varmaan kertoo myös :) @Pampula3 nimenomaan peestä on! Tuntuu aivan ku muu elämä...
  2. L

Haaveena vauva 2020

Ai niin olikin. Toivottavasti sulla amh on hyvä! Tai ettei tarvitsis edes mitata vaan menkat jäis tulematta :) Mulle ei sanottu mitään että täytyy tietyssä kierron vaiheessa kattoa ja nyt onkin loppukierto menossa. Kilpparit kontrolloitiin myös. Ferritiiniä mietin että käviskö ominpäin...
  3. L

Haaveena vauva 2020

@Napsunen saapi prismasta, citymarketista ja s-marketista ainakin. Ihan pienistä en oo katsonut :) @Shibali sanoitkin varmaan jo mutta mikä sun amh arvo oli? Mulla mitattiin se myös, ei oo vielä vastattu. Muutoin oli kaikki kunnossa? :) mulla dpo7, tähän asti ollut hyvä fiilis ja jaksamista ja...
  4. L

Haaveena vauva 2020

Lista on vähän miten ja sattuu. kp19 ja dpo3 on tänään. Kerkesin jo vähän innostua että ompa aika mennyt nopeaa :D oireita ei ole paitsi että haluttaa mahottomasti vielä näin kierron ehtoopuolellakin mitä ei yleensä tee :D @Hypsy kovasti pidän peukkuja täällä sinulle :)
  5. L

Haaveena vauva 2020

dpo0 tänään , eilen oli testi positiivinen ja eilen ja tänään kipuja. Tähdätty -4,-2 ja -1. Sit ei auta kun taas ootella ja jännätä :) Endometrioosissa voi olla runsaat vuodot tai niukat vuodot, säännöllinen kierto tai epäsäännöllinen tai käytännössä mitä vaan :D sitä kun joku mietiskeli :)
  6. L

Haaveena vauva 2020

@W.we mietin myös että ei ehkä haittaa? Jostaki luin että greippimehu ei ehkä niin hyvä kun letroilla ajetaan estrogeeniä alas ja greipillä buustia (n) no pitää kyllä vielä kaivella että mites se gelee royale toimiikaan :) @minttuni meillä siittiöt hyvässä kunnossa ja vilkkaita niin ei lähdetä...
  7. L

Haaveena vauva 2020

Noniin aukiolotutkimus on tehty ja molemmat puolet auki :) oikealle sai ruutata vähän enempi paineella. Tutkimus oli paljon helpompi mihin olin varautunut, toki otin etukäteen diapamia ja buranaa :D menkkamaista kipua aiheutti mutta sen kesti hyvin. Lääkäri kyseli josko ivf jonoon jo haluttais...
  8. L

Haaveena vauva 2020

hienoa, hyvä tietää missä mennään :) paljonko on ikää? Mennään samassa tahdissa sitten :D aukiolotutkimus tehdään mulle jo tolla ekalla käynnillä, pelottaa! Multa otettiin myös uusiksi tsh ja sitten prolaktiini. Tämä etenee nyt nii nopeaa ettei psyyke pysy matkassa :D olin jo varma...
  9. L

Haaveena vauva 2020

Mutta ei ne lääkitykset aivan ongelmattomiakaan ole, ei kannata turhaan alotella. Toki nyt tämä lapsettomuusasia erikseen :) me saatiin aika käynnille jo tälle kuuta kun oli peruutus! Ihan mahtavaa ja ahdistus helpotti heti vähän :)
  10. L

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

joo mie olen vaan malttamaton ja ahdistaa niin ettei saa nukutuksi tai keskityttyä töihin :( en vielä edes tiedä koska pääsee vastaanotolle, sekin tieto helpottaisi. Sain ihan vasta diagnoosin. Mulla on syvä endometrioosi, rektovaginaalinen. Munasarjoissa ei ole endometrioomia eikä kohdussa...
  11. L

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Hei! Luin jostakin että endometrioosissa suositaan ivf hoitoa. Onko joku endometrioosia sairastava saanut muita hoitoja kuin ivf? Onko edes yritetty? mulla on tänään laboratoriokokeisiin aika ja sitten odotellaan lapsettomuuslääkärin vastaanottoa. Jännittää! Terv. Lina87, puolisen vuotta...
  12. L

Haaveena vauva 2020

Olipa vaikea työpäivä kun vauvajutut pyöri niin mielessä. Ahdistaa hirveesti kun en tiedä aikataulusta mitään. En tiedä yhtään miten nopeasti/hitaasti hommat etenee että tutkimukset saadaan alkuun puhumattakaan hoidoista itsestään .. Noh, yritetäämpä pysyä työkuntoisena :) tsemppiä kaikille!
  13. L

Haaveena vauva 2020

Kiitos aukiolotutkimuskokemuksista :) vielä tämä tuntuu jotenki kaukaiselta/vieraalta että aletaan jo tutkimuksiin puolen vuoden jälkeen mutta kai tämä on vain hyvä asia. Minkälaistakohan aikataulua tässä on odotettavissa? @minttuni miten sinulla? mulla on niin kamalat pms oireet melkein 2vko...
  14. L

Haaveena vauva 2020

kiitos vastauksesta! :) jännitän kaikkea kohtuun törkkimistä mutta tämä helpotti vähän :)
  15. L

Haaveena vauva 2020

Kävin sielä gynekologilla ja vastaanotto oli vähän nihkeä - no tutkitaan nyt sitten -tyylillä. Kunnes sitte löytyikin se endometrioosi. No aluksi sanoi että yritys jatkuu aiempaan tapaan mutta soitti perään että alotetaan sittenkin jo lapsettomuustutkimukset. Labrat ja aukiolo ja miehen...
  16. L

Haaveena vauva 2020

samoja ajatuksia! Ihan justiinsa tunne ettei kroppa kestä enää yksiäkään kuukautisia. Kaikista lääkkeistä maximit otettu ja sattuu niin älyttömästi ettei kestä suorassa seistä! Tsemppiä sinnekin, koitetaan jaksaa :)
  17. L

Haaveena vauva 2020

mulla tismalleen samat. Tsh 4,5jotain ja t4v 11,jotain. Huomenna gynelle ja täytyy muistaa näistä kysyä :)
  18. L

Haaveena vauva 2020

Sori ku mie varmaan toistan, @Haavejuttu mitä sun kilpirauhasarvot on nyt? Alkoiko tänään menkat? Pahoittelut jos näin, lupaavasta viivasta huolimatta :( huomasin että kiertolistaa mennään taas samaa tahtia. Peukut pystyyn tätä kiertoa varten :) @mimmi92 toivotaan vahvistumista :love: mulla...
  19. L

Haaveena vauva 2020

Kierto oli päivän pidempi eli 29päivää. Tänään kp1/28 ja piinailijoista voi ottaa pois.
  20. L

Haaveena vauva 2020

Tän aamunen testi oli myös nega, dpo11. Sitten jään odottelemaan menkkoja. Kysymys ovuloimattomuudesta eli jos ei ovuloi niin minkälaisia oireita on loppukierrossa? Lämpö? Finnit? Turvotus? Vilutus? Kiukku? Kokemuksia? Onnea plussanneille :love: pahoittelut negatiivisista. Ens kierrossa on...

Yhteistyössä