Hakutulokset

1. K

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@nonnokka, onnea pojasta!!! Toivottavasti vauva-aika sujuu helpommin kuin raskaus :) @Karhurouvanen, tuleeko teille poika vai tyttö? @miumiu_82, miten teille ja mikä on la? Päivittelin listaa ja nuo tiedot uupui. Varmasti löytyisi selaamalla, mutta nyt laiskotuttaa. Supistuksia ei ole...
  2. K

Haikara matkalla nimim....hoito......monesko tulossa Karhurouvanen ... 2.IVF/1.PAS ... ensimmäinen... 26.4.2020 kirsillevauva ... luovutetut munasolut, 2.PAS ... neljäs ... 30.4.2020 miumiu_82 ... 1.ICSI ... ensimmäinen ... ??.4.2020 rouvaNiisku ... 2.IVF ... ensimmäinen ... 7.5.2020...
  3. K

@Wintersun, mulla on mitattu sf-mitta eka kerran viikolla 28+5. Musta se on aika turha mitta. Itse olen ylipainoinen ja se luonnollisesti mittaa läskitkin siihen mukaan. @Silmu75, ikävä että joudut lääkitykselle, mutta ehkä siihen tottuu? Itselle oli jo pelkkä ruokavalio aluksi kova paikka...
  4. K

Haikara matkalla nimim....hoito......monesko tulossa Nonnakka ... 1.IVF/1.PAS ... ensimmäinen ... 1.3.2020???? Karhurouvanen ... 2.IVF/1.PAS ... ensimmäinen... 26.4.2020 kirsillevauva ... luovutetut munasolut, 2.PAS ... neljäs ... 30.4.2020 miumiu_82 ... 1.ICSI ... ensimmäinen ... ??.4.2020...
  5. K

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

@Rusakkonen, toivottavasti kaikki menee hyvin tällä kertaa, alkaen plussatestistä <3. Voin vain kuvitella, millainen tunnemyrskyn kanssa elätte. Siunausta. Mulla oli äippäpoli tänään, vauva painoarvion mukaan jo 3065, eli töstä tulee mun isoin vauva :) KÄynnistetään viimeistään huhtikuun...
  6. K

@Rusakkonen, muistin teitä rukouksessa <3. Pääsettekö siirtoon, kun korona ja rajat kiinni?
  7. K

Kivasti tullut viestejä. Kiva kuulla vauvakuulumisia @Sukkis ja muilta myös tietty. Onnea plussista @lahja75 (muistaakseni onnittelin sinua jo lahjapuolella) ja @jonxu. Toivottavasti pienokaiset pysyy kyydissä :) @Karhurouvanen, mennään toisaan ihan samoissa :) Mulla ei mitään enteitä...
  8. K

Paljon onnea
  9. K

@Papupilvi, siis ihan uskomattoman huono tuuri! Eikö teillä ole mennyt rahaakin jo ihan hulluna? Anteeksi, en muista, oletteko hoidossa Suomessa vai muualla? @nyuu, ihanaa että olette noin onnellisia <3. Varmaan tuo lapsen tausta elää omaa elämäänsä ja voi välilä nostaa pintaan erilaisia...
  10. K

Nyt on hiiri koneessa ja sain päivitrettyä :) @Jasmina20, tunnemyrsky kuuluu raskauteen :) Mäkin olin suht tasainen ennen raskautta ja nyt olen taantunut ihan oudoksi. Alussa oli myös kauhistuksen tunteita, miksi haluan vielä äidiksi, vaikka vauvaa oli toivottu 6 vuotta. Meillä on ihan...
  11. K

Haikara matkalla nimim....hoito......monesko tulossa Nonnakka ... 1.IVF/1.PAS ... ensimmäinen ... 1.3.2020 Karhurouvanen ... 2.IVF/1.PAS ... ensimmäinen... 26.4.2020 kirsillevauva ... luovutetut munasolut, 2.PAS ... neljäs ... 30.4.2020 miumiu_82 ... 1.ICSI ... ensimmäinen ... ??.4.2020...
  12. K

@Papupilvi, olen kovin pahoillani! Onko teilä monta alkiota vielä pakkasessa? Monesko yritys tämä oli? @Rusakkonen, hienoa että saat olla äitiyslomalla. En tiedä, mikä olisi Suomessa käytäntä lapsen kuollessa kohtuun. Kuulostat niin reippaalta, itse uikutan pienemmistäkin vastoinkäymisitä...
  13. K

@Aislinn83, kiitos synnytyskertomuksesta. Ei siitä vaiheita puuttunut :) Ja @Silmu75 onnea poikalupauksesta. @MyMa, en ihmettele, jos käsitit väärin. Mä oon muutenki aika tempperamenttinen ja nää raskaushormonit on tehneet musta tosi kiivaan. Riideltiin miehen kanssa viime viikolla viisi...
  14. K

@Plusyks, olipas ihana kuulla, että olette vauvojenne kanssa jo noin pitkällä :) Olette vauvanne ansainneet :) @Rusakkonen, voi tosiaan monimutkaiseksi mennä siirto tuon koronan takia. Miten elämänne on muutoin järjestynyt suuren menetyksne jälkeen? Oletteko pystyneet palamaan töihin? Miten...
  15. K

Kiitoksia tiedoista, päivitin ne nyt :) @Seesam78, mullakin on kauheet rahahuolet. Aion helpottaa taloutta luopumalla kaikkien järjestöjen tukemisesta (32 e/kk) ja lehdistä. Lisäksi kaksi lasta on jo täysikäisiä ja en osallistu enää kesän jälkeen heidän kuluihin. Toivottavasti nämä toimet...
  16. K

Haikara matkalla nimim....hoito......monesko tulossa Nonnakka ... 1.IVF/1.PAS ... ensimmäinen ... 1.3.2020 Karhurouvanen ... 2.IVF/1.PAS ... ensimmäinen... 26.4.2020 kirsillevauva ... luovutetut munasolut, 2.PAS ... neljäs ... 30.4.2020 miumiu_82 ... 1.ICSI ... ensimmäinen ... ??.4.2020...
  17. K

@MyMa, en tarkoittanut, että varmasti erotaan. Olen luvannut miehelle, että käydään pariterapiassa ja yritetään ainakin vuosi :) En mä pärjäisikään vauvan ja kahden koiran kanssa yksin... Ja toisekseen haluan, että vauva ja mies saavat tutustua rauhassa toisiinsa. Kyllä me edelleen toisiamme...
  18. K

Minulla on teknisiä ongelmia tietokoneen kanssa, kun hankittiin uusi läppäri. Tässä ei ole hiirtä ja en osaa oikein käyttää ilman. Unohdin, oliko @Aislinn83 tyttö vai poika? Ja muutenkin ihmiset ilmoittaa tulevia aikojana tosi vähän, olisi kiva listata niitä :) Mutta tuhannesti onnea @Aislinn83...
  19. K

20. K

@nyuu, kiitos synnytyskertomuksen jakamisesta ja ihanaa kupla-aikaa teille! @Silmu75, mä en tässä raskaudessa ole joutunut ottamaan sormuksia pois, aiemmissa kyllä. Olen laittanut sitten ketjuun kaulallle roikkumaan. Mulla on ihan kauhee olo. Lupasin miehelle, että yritetään pariterapiaa ja...

Yhteistyössä