@Papupilvi Onpas teilläkin nyt kökkö tuuri ollut! Mut mä kans liputan et jatkakaa jos vaan mitenkään pää/kukkaro kestää! Meilläkin eka lahjasoluhoito meni ihan pieleen kun 13 solusta tuhoutui 10 klinikan mokan vuoksi, ja saatiin vaan yksi alkio kaikista noista soluista, ja sekin johti keskenmenoon, Tokalla kiekalla olikin jo parempi tuuri ja hän tuossa nukkuu selän takana atm
@Rusakkonen mites siellä voidaan? Onko tää korona nyt hankaloittanut teidän suunnitelmia vai pystyttekö toteuttamaan niinkuin on ollu tarkoituskin?
Meidän lahjasoluneitokainen syntyi tosiaan nyt kolme viikkoa sitten! Siis olen niin rakastunut ja onnellinen ja ääh, ei voi sanoin kuvata. Ihan ikioma rakas tyttäreni! En mä usko että omasolulasta mitenkään enempi vois rakastaa. Ja vähän hoopoa ehkä, mutta itelle toi itsevarmuutta lisää se, että tyttö ei esimerkiksi iskän sylissä viihdy aina, vaan haluaa mun sylkkyyn. Sama kun tuleva kummitäti kävi, niin vauva huus ja könisi kuin viimeistä päivää, kunnes mä tulin ja otin syliin; Että eiköhän hän mua ihan oikeana äitinä pidä, ainakin vielä
Ylipäätään koko lahjasolu tuntuu tosi mitättömältä ja merkityksettömältä asialta itselleni. Oon uhrannut sille ajatuksia ihan todella vähän (sen verta että lähetän henkisiä kiitoksia ihan mielettömästi luovuttajalle tästä lahjasta! ). Mietin jopa lahjasoluryhmistä poistumista, kun koko asia lapsettomuuden kanssa tuntuu siltä etten sitä liiemmin halua mietiskellä.