Hakutulokset

1. K

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@Aislinn83, toivottavasti pienokainen jo sylissä :) Onnea @Puhalluskukka tyttölupauksesta. Mullehan tulee neljäs tyttö ja toivoinkin tyttöä <3 On niin ihana laittaa pienille lettejä ja pukea mekkoihin :) Nyt on kaappi täynnä prinsessanvaatteita. Leluja olen ostanut kuitenkin...
  2. K

@Wintersun, mä en ole saanut mitään ohjeita päivittämiseen, mutta poistan menneet tapahtumat ja lisäilen tulevia. Varmaan voit samalla logiikalla päivittää :) Meillä ei ole tietokonetta tällä hetkellä, joten olen työpaikan koneen varassa, kunnes saadaan oma. Ja kohtahan tuo äippälomakin alkaa...
  3. K

Haikara matkalla nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA Millionnea ... 3.ICSI... toinen ja kolmas (poika2010) ... 25.1.2020 x2 (????) Nonnakka ... 1.IVF/1.PAS ... ensimmäinen ... 1.3.2020 Aislinn83 ... 2.IVF ... ensimmäinen ... 2.3.2020 Karhurouvanen ... 2.IVF/1.PAS ... ensimmäinen...
  4. K

@Silmu75, onnea kaikista hyvistä uutisista :) ON jo hyvällä mallilla sinunkin raskaus <3. Mä hankin sellaisen ensisängyn, jossa on kankaiset seinät. Se menee vain 6 kk, ja sen jälkeen tulee pinnasänky. Saahan niihinkin raunat, auttaisiko se? @Aislinn83 ja @nyuu joko on vauvelit maailmassa <3...
  5. K

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

@Mirumarumoru, onnea hyvistä ultrakuulumisista! @Rusakkonen, en ymmärrä, miten jaksat olla diettillä kaiken tuon murheen keskellä. Itsellä menee ruokavalio päin peppua, kun olen olut aika hermo. Olen inhonnut työtäni jo monta vuotta, ja en saa siitä mitään merkitystä elämääni. Vuoden tauko...
  6. K

Onnea @Iid@ <3. Melkoinen koettelemus se synnytys ollut! @nyuu, toivottavasti olet jo synnyttämässä :) Diabeteskätilö vastasi jo eilen. Ei pitänyt ylityksiä huolestuttavana. Pyysi lähettämään arvot viikon päästä. JOs ylitykset jatkuu, saan lääkityksen ja vauvan painoarvioaika aikaistetaan...
  7. K

Haikara matkalla nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA Millionnea ... 3.ICSI... toinen ja kolmas (poika2010) ... 25.1.2020 x2 (????) Jantzu ... 5.ICSI/1.PAS ... ensimmäinen ... 10.2.2020 nyuu ... 2.lahjasoluhoito/1.PAS ... ensimmäinen ... 27.2.2020 Nonnakka ... 1.IVF/1.PAS ...
  8. K

@nyuu, toivottavasti pääset pian synnyttämään <3 Mulla ollut koholla sokerit nyt viikon ja laitoin diabeteshoitajalle viestiä, saa nähdä saanko lääkkeet. Ollut ihana ollut lomalla eilen ja tänään :) Pestiin miehen kanssa eilen 6 kuneellista pyykkiä! Ja tänään tulee veljen perhe käymään ja...
  9. K

@Silmu75, mä oon kans ihan hirveen ärtynyt ollut koko raskauden. LÄhinnä kiukuttelen miehelle ja koirille. @MyMa, krjaa tuollainen sairastelu ja vielä taaperon kanssa. Mulla on ollut öisin kauheen vetistä vuoto jo kuukausia ja nyt viimein sain raahauduttua Niastenklinikalle. Ei ollut...
  10. K

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

@Rusakkonen, kiitos tarinanne jakamisesta. Se liikutti minua <3. Poikanne on saanut todella kauniit hautajaiset :)

Yhteistyössä