Hakutulokset

1. Lilmi89

Tammikuiset 2021

Ootteko koskaan tehny raskaustestiä vielä myöhemmin? Ite nyt innostuin kun kaapit pullollaan halpistestejä, ja testiviiva kontrolliviivaa vahvempi! Mahtavaaa :D Tänään ei oo ollu taas minkäänlaista ällöä oloa tms, 6+2 siis. Toiv kaikki sais nyt vauvelit syliin asti <3 https://aijaa.com/POzuyM
  2. Lilmi89

Tammikuiset 2021

Mulla ens maanantaina, on tämä jännittävää!
  3. Lilmi89

Tammikuiset 2021

Onnea hyvistä uutisista!!! Ihanaa
  4. Lilmi89

Tammikuiset 2021

Meillä mies ymmärtää nää oireet ku toinen kerta, mutta muuten väännetään kotitöistä kun teen nyt käytännössä yksin kaikki kotihommat, kun kotona olen. Ja tää rooli ei tunnu sopivan mulle ja ärsyttää, välillä kaipaan töihin "lomalle" kotiitöistä ja lasten hoidosta. Eli entiiä miten miesten päähän...
  5. Lilmi89

Tammikuiset 2021

Unettomuus taitaa olla aika yleinen oire :/ Mutta nyt ajattelet vain sinun ja vauvan parasta, töitä kerkeää tehdä! Nyt on kyllä ihana kun saa olla kotona, viime raskaudessa tein 6 yövuoron putkia yhdellä vapaalla ja juoksin töissä 34viikolle asti, en enää suostuis :( a
  6. Lilmi89

Tammikuiset 2021

Minusta kaikista stressaavinta esikoisen odotuksessa oli ne viimiset viikot, kun oli etuistukka ja en tuntenu kunnolla liikkeitä ja niitä liikelaskentoja piti aina tehdä, liikkeiden vähyyden vuoksi sitten käynnistettiinkin, ja 2h välimatka sairaalaan, huh.. Nää ekat viikot menee aivan...
  7. Lilmi89

Tammikuiset 2021

Ja mulla myös esikoisesta tosi kovia vatsakipuja viikolle 12 asti, nyt ei nimeksikään :p
  8. Lilmi89

Tammikuiset 2021

Täällä kans tosi oireetonta, klo 21 alkava palelu oikeastaan semmonen joka päiväinen oire. Tulee pitkä reilu viikko ultraan :O
  9. Lilmi89

Tammikuiset 2021

Onko muilla vatsa tosi herkkä raskausaikana? Näköjään sama homma kun esikoista odottaessa... Joka aamu saa juosta vessaan ja maha ei meinaa kestää maitotuotteita, ei kiva :/
  10. Lilmi89

Tammikuiset 2021

@Santso näinhän se usein on, mulla ystävä oksensi viikolle 12 monta kertaa päivässä vaikka alkio oli mennyt kesken jo rv8 :( Niin väärin. Toivotaan että pääset nopeasti sinne sairaalaan! Mutta en käsitä miten niin monella on nyt epäonnea täällä....

Yhteistyössä