Hakutulokset

1. Lilmi89

Tammikuiset 2021

@Fiufau Täällä myös eläviä unia ja näin monta yötä unta että vuoto alkaa plussan jälkeen, mutta mulla on jotenkin hyvä fiilis, yleisesti ottaen, mut se varmaan johtuu onnistuneesta esikoisraskaudesta. Yritän kyllä valmistautua pahintaan, toisaalta toivon että ennemmin tässä alussa tulee huonoja...
  2. Lilmi89

Tammikuiset 2021

@sabs järkyttävää, ikävä uutinen :( Voimia teille <3
  3. Lilmi89

Tammikuiset 2021

@KermaKaramelli En ole tuommosesta kuullukkaan! Hurjalta kuulostaa kyllä.
  4. Lilmi89

Tammikuiset 2021

@sabs jaksamisia, kumpa huomenna tulisi hyviä uutisia :(
  5. Lilmi89

Tammikuiset 2021

Ja onko jollain alkanu jo väsymys helpottamaan? :D Millä viikoilla jos on?
  6. Lilmi89

Tammikuiset 2021

@sabs loppuko sulla se vuoto?? <3
  7. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus ONNEA aivan ihana, paras uutinen pitkään aikaan!! <3 Täällä tuli myös tippa linssiin, ihana mies sinulla!
  8. Lilmi89

Tammikuiset 2021

@Fiufau Oiei, tiiän tunteen! Oltiin lauantaina synttäreillä ja siellä suureen ääneen ihmeteltiin että kenelläköhän on vauva vatsassa :D Noh pari kk eteenpäin niin ei haittaa vaikka koko maailma tietäis :P
  9. Lilmi89

Tammikuiset 2021

@Fiufau oi miten ihana, minun tytölle tuli myös Isosisko - paita ja aion ylihuomenna jo mummolle ja papalle paljastaa! :D On niin iso masu ettei kyllä pysty kauempaa piilottelee, terkkakin sanoi ettei tuota kyllä piilottele :D
  10. Lilmi89

Tammikuiset 2021

@sabs Sulla on kyllä hyvin jo viikkoja kasassa, voisko näin myöhään vielä... :(
  11. Lilmi89

Tammikuiset 2021

Täällä 7+5 ja ultrassa kaikki hyvin! Eli ryhmään kans haluaisin laittelen viestiä kun kerkeen :)
  12. Lilmi89

Tammikuiset 2021

@KermaKaramelli kävisin siellä yksityisellä jos se toinen vaihtoehto ahdistaa, ymmärrän kyllä tuon kun itsekin asun pienessä kylässä, neuvolatäti on tuttu ja viimeksi terveystalon lääkäri oli kuulemma kertoillut minun raskaudesta, jota en kyllä saata uskoa mutta välttelisin itsekin jatkossa...
  13. Lilmi89

Tammikuiset 2021

@suloisa Tsemppiä huomiselle, mulla kans varhaisultra huomenna! Mulla ei jostain syystä jännitä vielä.... Outoo. Ja täällä myös oireettomia päiviä! Ainoa mikä on ja pysyy on vieläkin tuo kauhea palelu joka ilta klo 21, ja joka päivä pitää päikkärit nukkua. Tänöän ei oo taas ollu etovaa oloa...
  14. Lilmi89

Tammikuiset 2021

@Montecea jaksamista sinne :(<3
  15. Lilmi89

Tammikuiset 2021

Yöllä heräsin vatsan kurnimiseen, ja illalla piti syödä tunnin parin välein... Tänä aamuna aamupala tökkii vaikka kamala nälkä. Eli kaitpa tuolla jotain tapahtuu, kovin vaihtelevaa vain on :O Maha on koko ajan sekasin ja yöllä oli hetken ihan kunnon kipuki mahassa, hiki tuli! Huh vielä pari...
  16. Lilmi89

Haaveena vauva 2020

@Hypsy hyvä huomio :D Laitan aina Googleen "haaveena vauva 2020" vanhasta tottumuksesta ! :D
  17. Lilmi89

Haaveena vauva 2020

Yöllä heräsin vatsan kurnimiseen, ja illalla piti syödä tunnin parin välein... Tänä aamuna aamupala tökkii vaikka kamala nälkä. Eli kaitpa tuolla jotain tapahtuu, kovin vaihtelevaa vain on :O Maha on koko ajan sekasin ja yöllä oli hetken ihan kunnon kipuki mahassa, hiki tuli! Huh vielä pari...
  18. Lilmi89

Tammikuiset 2021

@heminway teet juuri sitä mikä tuntuu sinulta oklta :) Itsekin olin varovainen raskausaikana, ihan vaan kun en halunnut raskausaikana tehdä mitään mikä oli mukavuusalueen ulkopuolella, polttareissa otin sitten muita vastuutehtäviä ettei ole aivan ulkopuolinen olo. Täällä aamupäivisin varsinkin...
  19. Lilmi89

Tammikuiset 2021

@Samdei voi miten ihana asia että teilllä nyt näyttää onnistuvan <3
  20. Lilmi89

Tammikuiset 2021

@Zennuli olipa huonoja uutisia :( Jospa ei olisi kohdunulkoinen, niin pääsette heti jatkamaan yritystä.. Mikä mieli sinulla :(

Yhteistyössä