Hakutulokset

1. Lilmi89

Tammikuiset 2021

@Santso voiei, mikä tunne sulla itellä on että onko kaikki ok? Hitto jos ei onnistu, toivotaan todella että se syke vielä löytyy :(
  2. Lilmi89

Tammikuiset 2021

Tsemppiä @Santso!!! Itellä kans pelottaa niiin tuo tuulimuna, esikoisen odotusaikaan en edes tiennyt että voi olla niinkin että oireet ja kaikki täsmää mutta alkio puuttuu :( Koska teillä on esikoinen syntynyt, taisi olla samoihin aikoihin kuin meidän esikoinen? Neiti syntynyt 30.11.2018...
  3. Lilmi89

Tammikuiset 2021

@Loree Paljon voimia teille, ikävää kun joutuu vielä keskeytykseen :( <3
  4. Lilmi89

Tammikuiset 2021

Täällä myös menkkakipuilua ollu tänään, joka yö hirveitä painajaisia, oon kuulemma huutanu unissaan, finnejä naamassa ja palelee iltaisin, ei muuta.. Ruoka maistuu liiankin hyvin! Viime km yökkäsin jo ennen plussaa hajuista, nyt ei mitään.. Esikoisesta ällötykset alkoi vasta 6+jotain, sitä...
  5. Lilmi89

Tammikuiset 2021

@murh Voiei, tuliko yllätyksenä?! Mitkä viikot sulla ja onko oireita? Jospa oli liian aikaista!!!!
  6. Lilmi89

Tammikuiset 2021

@maisa93 Voiei, jospa olisi kuitenkin harmitonta!! Mulla alkoi tiputtelulla ja seuraavana päivänä runsastui ja heti näytti negaa.. Mutta varmaan mitä pitemmällä niin sen pitempään menee että hormoonit poistuu luulisin. Ehkei sulla nyt siitä ole kyse :) Mulla vähän huolettaa päivittäiset jomot...
  7. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@Titi-Love Harmi juttu :( Ootko kokeillu punaviiniä ja rautakuuria??
  8. Lilmi89

Tammikuiset 2021

Onko muut iltasin syväjäässä?! Kauhea palelu alkaa klo 21 :E
  9. Lilmi89

Tammikuiset 2021

Ite olen henkisesti valmistautunut menemään ultriin yksin, ja esikoisen synnytyksessä ei saatu perhehuonetta ja mies kulki 160km päästä katsomassa meitä, en nähny siinä ongelmaa mutta kaikki meniki hyvin... Synnyttää en haluaisi ilman häntä kyllä!!!!
  10. Lilmi89

Tammikuiset 2021

Toivotaan että kaikki nyt saataisiin vauvelit syliin tammikuussa <3 Eipä tässä auta ku odottaa.. Viime km soitin neuvolaan kun vuoto alkoi niin oisin päässy heti verikokeeseen, mutta en menny kun kotiraskaustesti olikin nega jo.. Ite taas ihmettelen kun menkkamaiset jomot puuttunu aivan kokonaan.
  11. Lilmi89

Tammikuiset 2021

Miten @Zennuli vuoto?? @Aamukahvi mitkä viikot sulla oli nyt? Hitto nuo vuodot säikäyttää, pysyisivät poissa!!
  12. Lilmi89

Tammikuiset 2021

@Zennuli jos testit vahvistuu niin en usko että on huolta! Mulla muuttuu negaksi heti kun vuoto alkoi, laita tulemaan testikuvia tännekin ja tsemppiä!! Ja ne jotka ei kerkeä faceryhmään niin onneksi varmasti löytyy tammikuiset 2021 ryhmä jossain vaiheessa facesta :)
  13. Lilmi89

Tammikuiset 2021

Voiei @Zennuli, mitä sulla on testit nyt näyttäny ja onko menkat myöhässä?
  14. Lilmi89

Tammikuiset 2021

@sabs jättäisin väliin ellei ole ihan paras ystävä kyseessä, koska korona :D Mulla myös entinen ystävä levitti minun raskaudesta esikoisen kohalla ja vielä kehtas väittää että yks lääkäri oli kertonut hänen siskolleen ja siitä juttu levinnyt ...
  15. Lilmi89

Tammikuiset 2021

@Zennuli mulla ollu kans aina sama... Pehmeä ja alhaalla, noussut vasta kun menkat myöhästyy. Ekassa kahdessa plussasta menny kokeileen nyt en ooo enää viitsinyt :D Hittto nyt meinaa vaivata unettomuus. Tämä korona huolettaa, meidän paikkakunnalla ei oo todettuja koronatartuja ja mies nyt...
  16. Lilmi89

Tammikuiset 2021

Ihanaa kun täällä alkaa olla porukkaa! Haluaisin myös Faceryhmään mutta en taida uskaltaa ennen varhaisultraa, viime kierrossa kun jouduin aika nopsaa pois kun alkoi vuoto, onneksi nyt viivat sentään vahvempia ja erilaiset oireet! :) Viikkoja nyt jotain 4-5 välillä :D
  17. Lilmi89

Tammikuiset 2021

Ootteko muuten kertonu raskaudesta vielä läheisille tai huomaako vatsasta että on normaalia enemmän turvotusta?! Minun alavatsa on valtava... Ja entiiä miten tämän piilottaa! Tekisi mieli ottaa äitiyshousut käyttöön.
  18. Lilmi89

Tammikuiset 2021

@Eliana miksihän ne nyt jo halusi ultrata?? Eiköhän sieltä ens kerralla syke löydy!!
  19. Lilmi89

Tammikuiset 2021

@Helmiii Aivan eli mulla näyttää nuo sovellukset väärin ja itelläki siis 4+jotain, kyllä nyt sekottaa minuakin tuo edellinen km kierto! Hah apua just luin esikoisen ajalta omia viestejä joulukuiset 2018 ryhmästä ja hävetti kun kilahdin siellä kuinka täällä tarttuu keskenmeno pelko, hormoonit...
  20. Lilmi89

Tammikuiset 2021

@Zennuli Aina ne pelottaa... Esikoisesta testasin yhen haamun ja se riitti! Jospa sullakin <3

Yhteistyössä