Hakutulokset

1. Lilmi89

Tammikuiset 2021

https://aijaa.com/qEVeC0 https://aijaa.com/cGNuQL @Zennuli Yllä minun kemiallisen päivän menkat myöhässä ja alla ylhäältä alas dpo 11, dpo 13 ja alin testi nyt raskaudessa päivän menkat myöhässä eli dpo15 tai dpo16. Ei ehkä leffaviivat vielä kuitenkaan alemmassakaan.. Mutta harmi kun eri testi...
  2. Lilmi89

Tammikuiset 2021

@Loree tosiaan kasvukipuja voi olla, tsemppiä :( <3 Ootko millon tehny raskaustestin viimeksi??
  3. Lilmi89

Tammikuiset 2021

https://aijaa.com/FVZNFb 2,5vk ovulaatiosta niin kai tää näyttää sit oikein? Preglife sanoo että 5+3 viikkoja öö miten se nyt menee.... Varhaisultra vasta kesäkuussa
  4. Lilmi89

Tammikuiset 2021

Huh nuo tuulimunat on ikäviä, kun on ne oireetkin :( Ite oon ihmetelly, että miksihän viime kuun km raskaudessa oli voimakkaammat oireet entä nyt, yökkäsin sun muuta hajuista ja tissejä poltteli hirveesti, nyt ei mitään semmosta.
  5. Lilmi89

Tammikuiset 2021

@Loree voi ei hirveä tilanne, pitää toivoa että parhain päin menee <3
  6. Lilmi89

Tammikuiset 2021

@Loree tsemppiä paljon tähän päivään!!!
  7. Lilmi89

Tammikuiset 2021

@SagaSofia Meillä tulee 2v 2kk, saattaa tulla aika haastavaa ja mustasukkaisuutta ym :P Koko aamun poltellu selkää ja mahaa, ja oon kolmena yönä nähny unta että vuoto alkaa... Jippii.
  8. Lilmi89

Tammikuiset 2021

@_hosuli_ puutun tuolta listalta vielä, eli Lilmi89/2lapsi/LA 17.1/LKS Mulla ei vaan toimi valikko, niin en saa hymiöitä enkä värejä testiin... Huoh. Oireita edelleen vähän, kohdunsuuta välillä vihloo (voi olla huono juttukin), iltaisin palelee, muutama hormooninäppy, siinäpä ne.. Viikkoja...
  9. Lilmi89

Tammikuiset 2021

@Loree aika aikaisilla viikoilla oot käyny, koska seuraava ultra?! Oireita ainakin sulla että ihme jos ei muka mitään löydy :/ Muoks. kirjoititkin tuossa että huomenna onneksi ultra.. Toivotaan parasta ja kaikki peukut pystyyn <3
  10. Lilmi89

Tammikuiset 2021

Mulla kans ihmetyttää kun erilaiset oireet mitä esikoisesta, luulisin, oon kyllä niiin alussa vielä :D Meillä on ultraava neuvolatäti, mutta hämpä oli muissa tehtävissä koronan takia ja nyt on tilalla semmonen joka ei edes tienny mikä on varhaisultra... Esikoisesta neuvolassa ultrasi 6+5 nyt ei...
  11. Lilmi89

Tammikuiset 2021

Onko täällä muita odottajia joilla ei ole minkäänlaisia kipuja vatsassa ja selässä?! Ihmetyttää kyllä tämä, kun esikoisesta oli niin kovat kivut että panadolia piti ottaa, viime km myös.. Ja nyt ei mitään! Repäisykipua vain.
  12. Lilmi89

Tammikuiset 2021

@sabs tsemppiä ja jaksamisia ootteluun! Toivotaan parasta!!!
  13. Lilmi89

Tammikuiset 2021

@Aamukahvi1 Jep, vähillä oireilla mennään :O Kiva jos sullakin hyvin vahvistui! Vielä olis viikkodigi kaapissa, jos oireet katoaa kokonaan
  14. Lilmi89

Tammikuiset 2021

https://aijaa.com/cGNuQL Eikö tasavahvoihin viivoihin voi lopettaa testaamisen tai jotain.. Viime kuinen kemiallinen kummittelee, nään joka yö unta että alkaa vuoto!!! Niin ja meillä myös 1v 5kk ikäinen lapsi. Joko muut on siellä faceryhmässä :D
  15. Lilmi89

Tammikuiset 2021

@Hemingway äääh niin väärin eikä nytkö alko pahoinvointi, mitkä viikot sinulla?! Siis minähän joisin kahvia kuin saavista, mutta lopetin kahvin heti kun tuli oireita raskaudesta, mulla jostain syystä vaivaa mahakivut raskaudessa jos juon kahvia, ja nyt huolettaa kun ei ole minkäänlaisia kipuja...
  16. Lilmi89

Tammikuiset 2021

Mulla myös äsken kauheaa repäisykipua kun nousi sohvalta! Jostain syystä ne tuntuu aina oikealla, vaikka pieni alkio tuntuu vasemmalla tai ainakin turvotusta on sillä puolen, kun minulla kohtu hieman vasemmalla aina. Mites muiden oireet ja fiilikset?!
  17. Lilmi89

Tammikuiset 2021

Ihanaa @jmis kun saatte nyt uuden tilaisuuden, tuo on kyllä varmasti pahin painajainen kuulla ultrassa että kaikki ei ole hyvin! <3
  18. Lilmi89

Tammikuiset 2021

Tänne tulin myös tuolta haaveilijoista, pari päivää menkkoihin mutta aika hyvä plussa tuli jo. Viime kuussa tuli varhainen keskenmeno, oireet loppu viikko plussasta ja alkoi vuoto ja nyt taas tärppäsi. LA taisi olla 20.1, en ole nyt ihan varma kun tosiaan oli se pitempi km vuoto... Faceryhmän en...
  19. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@Titi-Love Kyllä siellä viiva näkyy! <3 Voisin siirtyä plussanneisiin oli sen verran vahva tuo testi jo ja jotenkin luottavaisempi olo, ainahan takaisin pääsee, paljon tärppionnea ja toivottavasti kaikilla tärppää nopeaa ja saataisiin kevätvauvat <3 Harmi kun tuo korona sekotti niin monen...
  20. Lilmi89

Toiveissa vauva 2021

@Töppönen_ Voi itku, ei kannata kyllä luovuttaa selvästi jokin toimii kun kiinnittymisyritystä on! Ootko kokeillu punaviiniä ja rautaa? Jaksamisia <3

Yhteistyössä