Hakutulokset

1. M

Lapsettomuushoidoissa olevat

Onko kellään tiedossa saako allergialääkkeitä käyttää raskautta yrittäessä? Silmätippoja oli jo pakko laittaa, unohdin asiaa kysyä kun lääkäri soitti diabeteksen suhteen, onneksi ei estettä siitä ja nyt taas odotellaan että ovumia saa tiedot ja soittaa lääkäri sieltä 🙄
  2. M

Vielä viikko odotettava äitiyspolin soittoaikaa, en edelleenkään usko että sanoo yhtään mitään diabeteksen suhteen toivottavasti ei ainakaan kieltäisi hoitoja. Uusi kierto taas alkoi mietin olisiko mitään järkeä tehdä ensimmäinen inssi luomukiertoon 🤔 sen vielä ehtisi toukokuulle, letrot tms...
  3. M

Luin huvikseni tosta Menopurista kun lääkäri silloin mainitsi siitä en tiedä tulisiko edes käyttöön mahdollisissa hoidoissa mutta voi apua miten vaikealta se kuulostaa, kaiken maailman ovitrellet ym menny hyvin mutta en missään nimessä alkaisi jotain kuiva-aine juttuja itse sekoittelemaan😯
  4. M

Onnea ☺️ monesko inssi olikaan?
  5. M

Niinpä mustakin diabetes hoitaja tai sisätautilääkäri olisi ollut oikea mutta mulla oli muista asioista soittoaika sisätautien lääkäriltä ja kysyin samalla tätä diabetes asiaa ovumian pyynnöstä mutta kieltäytyi ottamasta siihen kantaa joten ei aavistustakaan miten tulee menemään voihan olla että...
  6. M

Ovumia teki äippäpolille lähetteen että ottavat kantaa diabetekseeni, tänään tuli soitto sieltä ja sain soittoajan sinne lääkärille, en yhtään taas tajua mitä hyötyä siitä on, eihän lääkäri ensinnäkään näe mun sokeriarvoja joten varmaan vaikea ottaa kantaa. Soittoaika menee toukokuun...
  7. M

Sattuuko täällä olemaan muita diabeetikkoja? Ovumiasta sain soiton että hoidot eivät ala ennen kuin ottavat sairaalasta kantaa diabetekseen, laittoi äitipolille lähetteen, musta aivan älytöntä ensinnäkin se että arvot eivät ole älyttömän huonot ja miksi se kuuluu edes äitipolille kun en ole...
  8. M

Missä vaiheessa kiertoa ultrataan ekan kerran jos on inssi tulossa ja tukilääkkeet? Koitan suunnitella että saisi varmistettua vapaata jos vaikka saisi inssin jo toukokuulle, enhän voi mitenkään kyllä vielä tietää sen kuun ovispäivää 🤔
  9. M

Ivf ei tosiaan ole tarkoitus lähteä jo sen hinnankin takia. Onhan se inhottava tunne luovuttaa mutta pari inssiä on tarkoitus kokeilla eikä sitten muuta, saa nyt nähdä mitä lääkäri sanoo, mulla vielä perussairaudet vaikeuttaa onnistumista. Helpompi olisi jos pystyisi vaan päättämään yrityksen...
  10. M

Voiko inssien jälkeen vielä aloittaa ivf hoidot vai miten teille on sanottu? Mulle lääkäri sanoi että jos siihen lähtee se pitäisi aloittaa heti, haluan kuitenkin ensin ainakin yrittää pari inssiä. Jäi ihan epäselväksi miksi pitäisi saman tien ivf mennä. Tarkoitus soitella sinne ensi viikolla.

Yhteistyössä