Hakutulokset

1. M

Lapsettomuushoidoissa olevat

Torstaina olisi testipäivä, inssin jälkeen heti oli toiveikas olo mutta ei enää, toiseen inssiin sitten jo varmaan vähemmin toivein. Ajattelin testata jo huomenna kun dpo10 että saa mielenrauhan
  2. M

Tulipa paljon keräyksessä 🙂 oletko minkä ikäinen?
  3. M

Uteliaana kysyn oliko teillä plussanneilla monesko hoito nyt takana (ivf?)
  4. M

Mulla on siis tbl ja insuliinihoito ja klinikka hyvin tarkasti halusi oman sairaalan puolesta selvityksen mahdollisen raskauden turvallisuudesta, pitkäaikais sokeri pitää olla tietyn tason alapuolella että ns lupa tuli, mulla juuri alittui. Sairaalan mukaan diabetes ei mulla varsinaisesti lisää...
  5. M

Oliko täällä muita jolla kakkostyypin diabetes? Mietin mitä muille sanottu hoidosta tai sen vaikutuksesta raskautumiseen
  6. M

Kellään kokemusta tälläistä oireista inssin jälkeen? tehty siis torstaina ja ovitrelle pistetty torstaina myös, nyt ihan kuin virtsatulehdus oireita, eikai inssi voi sitä aiheuttaa.. vatsa pinkeä ja joutuu vähän väliä vessassa käymään
  7. M

Aion kyllä kysyä asiasta uudestaan kun muutama inssi tehty
  8. M

Pelkään ehkä enemmän sitä että simpat ehtii kuolemaan ennen ovista mutta toivottavasti ei 🙂
  9. M

Apua, tänään oli ovistesti positiivinen ja matkalla ollaan inssiin, joka on muutaman tunnin päästä,vähän epäilyttää miksi pitää olla jo tänään kun oli vasta 13mm maanantaina eli nyt n 19 mutta lääkärin mukaan voi tehdä tänään siihen on luotettava. Mitään ohjeita mulle ei annettu, ilmeisesti ei...
  10. M

15 on varmasti tosi paljon. Mulla ollut jo vuosia enintään kaksi enkä ole varma lähdetäänkö sillä määrällä edes tekemään ivf
  11. M

Ei sillä mun käsittääkseni ole merkitystä kuin vanhemmalla iällä kun munasolureservi huonontuu
  12. M

Ei se varmaan kuitenkaan lisää munasoluja, määrä on mikä on
  13. M

Onko 40+ täällä joille tehty ivf? Ja onko millainen amh arvo ollut, lääkärin mukaan se on lähes turha mulle koska lääke ei tee uusia munasoluja ja jos omia ei ole niin ivf ei kannata, mulla arvo alle 1 viimeksi. En tiedä sitten montako pitäisi olla kehittymässä jotta kannattaisi kerätä, nyt oli...
  14. M

Joo niin mustakin, toivottavasti en valinnut väärää klinikkaa🤔
  15. M

Kuulemma aiemmat raskausmyrkytykset estävät niiden käytön, hiukan tätä ihmettelen en ole ikinä kuullutkaan että estäisi mutta niin lääkäri sanoi.
  16. M

Ei jäänyt kovin hyvä fiilis ultra käynnistä, follikkeli oli vasta 13 ja hyvin suuri vaara että menee ovis viikonlopulle, ovitrellea ei kuulemma voi käyttää en ihan ymmärrä, eikä myöskään tukilääkitystä ole tarvetta mahdollisen inssin jälkeen käyttää. Ivf ei lääkärin mukaan ole kovin järkevää...
  17. M

Sitäkin kysyisin onko mitään ohjetta mihin vuorokauden aikaan olisi paras ovistesti tehdä? Aamuisin olen yleensä tehnyt. Huomenna pitää aloittaa. Luulen että tällä kierrolla ei inssiä saada koska mulla kasvuvauhti yleensä ollut hidas ja vasta n 17kp ollut 20mm
  18. M

No onpa jännä kun mulle sanottiin vaan että jos osuu viikonloppuun ei onnistu Onko tietoa kellään tehdäänkö uusi siemenneste tutkimus ultra käynnillä vai vasta inssi päivänä? Lääkäri sanoi että se tehdään uudestaan mutta ei sanonut milloin
  19. M

Onko kellään kokemusta että inseminaation yhteydessä olisi käytetty ovitrellea tai muuta irrotus piikkiä? Ihmettelen vain miksi oviksen tarvitsee antaa mennä viikonlopulle kun sen voisi varmistaa irroitus piikillä aiemmin 🤔 tietysti nyt viikon alussa vasta näkee minkä kokoinen follikkeli on...
  20. M

Mä palaan tänne, vihdoin hoidot alkaa mutkien jälkeen.. Tässä kierrossa tarkoitus inssi tehdä, letrot aloitin tänään, toivon kovasti että letrot vähän aikaistaisi ovista koska muuten vaara että osuu viikonlopulle, on luomusti 17-19kp Ihmettelen myös että lääkäri sanoi ettei mulle luovutettua...

Yhteistyössä