Hakutulokset

1. P

Kesäkuiset 2023

No onpas meitä useampi Siun Sotelaisia! 😊 Ehdottomasti treffejä kehiin, jos vaan kaikki päästään turvallisesti eteenpäin ❤️
  2. P

Kesäkuiset 2023

Mä oon kans Joensuun lähettyviltä 😊
  3. P

Kesäkuiset 2023

Mä kyllä varmaan hyödyntäisi julkisen kautta pääsyn 🤭 missä päin Suomea sä muuten asut? Pisti murre silmään 😊 Me kerrottiin nyt sit jo tänään lapsille 🥰 iloisia olivat ja kovin ihmeissään. Ja heti rupesivat käytännön asioita miettimään, mutta hienosti osasivat itsekin puhua, että "jos meille...
  4. P

Kesäkuiset 2023

Tekee kyllä hyvää kuulla, että muilla on samoja ajatuksia ❤️ mä oon nyt parina päivänä miettinyt jopa sitä, että jos tää raskaus menisikin kesken, ni haluisinko enää edes yrittää uudelleen, vai olisko meidän lapset sit tässä. Ja mietin myös sitä, että ehkä nää ajatukset liittyy myös vielä...
  5. P

Kesäkuiset 2023

Oon tosi pahoillani. Halaus sinne ❤️ voimia asian käsittelyyn, antakaa itsellenne aikaa ❤️
  6. P

Kesäkuiset 2023

Mä oon kans pannut merkille, että monta suurperheellistä täällä 😊 meille tämä on neljäs. Mä luulen, että me kerrotaan jo kohta meidän alakoululaisille aika pian, ehkä viikon sisään. Parin viikon päästä on tiedossa kyläily, jolloin paljastetaan mun vanhemmille (koska jäätäisiin joka tapauksessa...
  7. P

Kesäkuiset 2023

Ihanaa, hyvä kuulla 😂 mulla on tänään varsinkin ollu sellainen olo, että mitä ihmettä me ollaan menty tekemään 😅😂 tosin, oon ihan sairaan väsynyt, kun taapero on herännyt nyt kolmena aamuna viiden tai puoli kuuden aikaan, niin se varmasti vaikuttaa. Ja muistan kyllä ainakin kolmannen odotuksesta...
  8. P

Kesäkuiset 2023

Onko muille tullut kertaakaan sellaista oloa, että olikohan tämä järkevää ja että mitenhän tästä selvitään? Varsinkin, jos on jo useampi lapsi?
  9. P

Kesäkuiset 2023

Ja nälässä muuten kans on säädöt rikki, kun joko ei tee yhtään mieli syödä yhtään mitään tai sit vaihtoehtoisesti vois kiskoa melkein mitä vaan kaksin käsin. Nälkä kun tulee, ni se iskee kerralla kunnolla 😄
  10. P

Kesäkuiset 2023

Mulla on kans välillä tosi kylmä ja välillä sairaan kuuma. Ärsyttävää 😄 tänään oli myös eka kunnon pahoinvointihetki, mutta meni kyllä nopeasti ohi ja en kuitenkaan oksentanut. Pitää hamstrata jääkaappiin smoothieita yms kylmiä juotavia. Ja iltaisin ei tee mieli syödä mitään

Yhteistyössä