Hakutulokset

1. P

Kesäkuiset 2023

Musta tuntuu kans, et toisaalta kakkosen semmoiset vähän ärsyttävämmät vaiheet meni paljon helpommalla, kun oli aina esikoinen siinä kuitenkin, kenen tahtiin arki rullasi, ja kenen touhuja kakkonen tykkäsi tutkia. Nyt tämä taaperokolmonen on sellaisessa vaiheessa, että parasta on tutkia kaikkea...
  2. P

Kesäkuiset 2023

Mä oon kans vähän miettiny, et myiskö meidän Emmaljunga nxt90, ja ostais Donkeyt tilalle. Niissä ois plussaa just tuo, et sais ykkösiks ja kakkosiks tarpeen mukaan. Pitää pohtia. Kulkeeko ne hyvin lumessa ja ovatko muuten hyvät ihan lenkkeilyssä ja kunnon ulkoilussa maastossa?
  3. P

Kesäkuiset 2023

Meillä isojen poikien ikäero tosiaan 1 v 9 kk ja hyvä ikäero oli! 😊 Siksi haluttiin nytkin kolmoselle oma taistelupari pienellä ikäerolla. Kyllä se eka 1,5 vuotta oli rankkaa, siitä en rupea valehtelemaan, mutta kaiken arvoista silti ❤️ mun yhtä ystävää lainatakseni pienessä ikäerossa on kallis...
  4. P

Kesäkuiset 2023

Mä voisin kans jo siirtyä faceen, vaikka en oo vielä ultrassa käynyt. Ryhmän luojaksi en kuitenkaan halua lähteä juuri siksi, kun ei vielä ultraa ole takana.
  5. P

Kesäkuiset 2023

Meillä on kans isommat suht samanikäiset kuin teillä, ja nyt pienet kolmonen ja tää tuleva nelonen 🥰 meinasin kirjoittaa, että poikia kaikki, mutta tosiaan, eihän tästä vauvasta vielä tiedä, vaikka poikaa veikkaan 🤭 meillä isojen ikäero 1 v 9 kk ja nyt pienille tulee 1 v 11 kk.
  6. P

Kesäkuiset 2023

Mulla kans oireita ei ole juuri lainkaan. Välillä väsyttää, välillä ei ruoka maistu ja sit on vaihtuvia mielitekoja. Makeata ei tee mieli normaalisti. Mulla kaikki kolme aiempaakin raskautta ovat olleet vähäoireisia, mutta kyllä tämä on kaikkein vähäoireisin. Olen itse miettinyt, voiko imetys...
  7. P

Kesäkuiset 2023

Mun huominen neuvola-aika siirtyikin viikon päähän. Mutta ihan hyvä, sillä oon itsekin vähän flunssassa
  8. P

Kesäkuiset 2023

Mä oon tällä kertaa päässyt helpolla, mutta viimeksi piti napsia ylimääräisiä välipaloja pari kertaa päivässä. Mulle toimi kaikki kylmä raikas. Porkkanatikut ja kaupasta jotkut smoothiet oli parhaita.
  9. P

Kesäkuiset 2023

Siis mulla on jo liitoskipuja! Aika lannistavaa, viikkoja ei oo vielä edes täyttä seitsemää 🥴
  10. P

Kesäkuiset 2023

Mulla on nyt tulevana torstaina jo eka neuvola 😄 nyt vaan iski flunssa, että toivottavasti ehdin parantua siiheksi. Hirveän suuria odotuksia ei käynnille ole, mutta pienesti vielä haaveilen, josko saisinkin lähetteen varhaisultraan 🤭
  11. P

Kesäkuiset 2023

Mun mielestä jo tässä alkuvaiheessa verimäärä lisääntyy, ja se aiheuttaa tuota hengästymistä, kun sydän joutuu tekemään enemmän töitä tai jotain sinnepäin. Mä huomaan kanssa, että hengästyy helpommin. Tänään kävin lenkillä itsekseni, niin ei selvästikään pystynyt pitämään yhtä kovaa vauhtia...
  12. P

Kesäkuiset 2023

Kiitos myös sulle, kun sanoit näin ❤️ mä taisin sekä kysellä, onko muilla näitä ajatuksia, että kirjoittaa itse, etten tiedä yritettäisiinkö enää, jos tämä menisi kesken. Ja oon kyllä potenut tästä huonoa omatuntoa, mutta oli tosi helpottavaa kuulla, että muilla on ihan samoja ajatuksia. Ja kiva...
  13. P

Kesäkuiset 2023

Halaus sinne, ja kaikkea hyvää ❤️
  14. P

Kesäkuiset 2023

Varmaan joo 😊 ja ei mulla siis niin päin ole edes mikään hoppu, aika luottavainen mieli on, että 3+ sieltä paukahtaisi. En meinaa enää uusia testejä ostella. Lähinnä mietin että onko tuota yhtä liuskaa mitään järkeä tehdä pois, vai jättäiskö sen jemmaan, jos päiväys riittää.
  15. P

Kesäkuiset 2023

Onko kenelläkään tietoa, että miten pitkään raskaustestin viiva noin suunnilleen vahvistuu, ja milloin se rupeaa pysymään tasavahvana? Tässä vaan oman viimeisen raskaustestin kohtaloa mietin, että tekiskö sen jossain vaiheessa pois vai antaako olla 😅 viikkoja nyt todnäk 6+jotain ja viikko sitten...
  16. P

Kesäkuiset 2023

@Mimerkki ultrauutisia odottelen ❤️
  17. P

Kesäkuiset 2023

Mä oon kans noita harkinnut, kun ois kätevät, kun sais tarvittaessa käyttää myös ykkösinä (eikö..?). Mietin myös sitä, et myis meidän nykyiset ja ostais nuo Bugikset käytettyinä, ni menis varmaan aikalailla plus miinus nolla. Mutta en haluis noista meidänkään vaunuista luopua 😅 meillä on nyt...
  18. P

Kesäkuiset 2023

Mulla oli aikanaan ykkösellä ja kakkosella, ja silloin oli ihan ehdottomat. Nyt oon vähän kahden vaiheilla. Jos ois rahaa, ni ehdottomasti ostaisin, mutta nyt ei kyllä ainakaan kalliita raaski. Oon käytettyjä vilkuillut, ja jos sopivat löytyy parilla sadalla, sitten varmaan ostetaan. Meillä...
  19. P

Kesäkuiset 2023

Mulla on sama juttu, eikä oo ultraa annettu, ärsyttää 😒 pitää toivoa, et seulonta-ajat menee sitten oikein, verikokeet ja muut. Np-ultra saattaa olla liian aikaisin, mutta eiköhän ne sit anna uuden ajan, jos ei mittauksia saada oikein tehtyä
  20. P

Kesäkuiset 2023

Mulla ei ees oo koko varhaisultraa, odotusaika on kyllä tuskaisen pitkä!

Yhteistyössä