Hakutulokset

1. P

Kesäkuiset 2023

Jep, mä luulen kans, että kyse on vaan omasta päästä ja ehkä alitajunnan tavasta käsitellä pelkoja. Toivottavasti kaikki hyvin! Mä en tarkalleen edes tiedä, missä mennään, mutta veikkaisin, että 5+2 tai jotain sinne päin 🤔 lasketuksi epäilen 10-14. pv. Ja ei oo ar varattuna, ajattelin...
  2. P

Kesäkuiset 2023

Mä en tiedä miks, mut tänään heräsin tunteeseen, että kaikki ei oo hyvin, ja että en voi olla raskaana 😅 ehkä johtuu siitä, että herättiin taaperon kanssa klo 5 🥴
  3. P

Kesäkuiset 2023

Onpas kurjien uutisten päivä 😔 halaus kaikille huonoja uutisia saaneille, tai epätiedossa edelleen eläville ❤️
  4. P

Kesäkuiset 2023

Oikein vahvat ja nätit viivat tuli testiin ❤️
  5. P

Kesäkuiset 2023

Hah, ihme! Laitoin miehelle viestin, et tekis mieli tehdä vielä raskaustesti ku on niin epätodellinen olo, että olisko tyhmää ostaa vielä, ni mies vastas, että hän on miettiny samaa, että tehdään vaan! 😄
  6. P

Kesäkuiset 2023

Minä kans suosittelen soittelemaan aika heti neuvolaan, jos siellä on tarkoitus käydä. Jos seulontoihin haluaa osallistua, pitää verikokeissa muistaakseni käydä jossain viikon 8 paikkeilla, ja ainakin täällä lähete tehdään ekalla neuvolakerralla. Ja tosiaan kalenterit voi olla terkkareilla täynnä.
  7. P

Kesäkuiset 2023

Minä kans uskon, että on aikalailla vain ilmoitusasia! Suosittelen kyllä ehdottomasti pyytämään toista 👍
  8. P

Kesäkuiset 2023

Mä toivoin kans, et oisin saanut siksi ultra-ajan, mutta ei. Harmittaa, kun täällä on ilmeisesti resurssit niin huonot. Omalla terveyskeskuksella olisi kyllä ultralaite, mutta ei taida olla ketään vakituista lääkäriä, joka sitä osaisi käyttää 🤦🏻‍♀️ tai näin epäilen.. Kahden isomman aikaan vielä...
  9. P

Kesäkuiset 2023

Voi ei, oon tosi pahoillani 😔 sun piinailu senkun jatkuu. Toivon niin, että tämä vielä teillä onneksi muuttuisikin ❤️ tuu sit kertomaan, kun hommat etenee!
  10. P

Kesäkuiset 2023

No meillähän taisikin olla tästä jo puhe vähän haaveilijoissa 😊 mä varmaan lopettelen itse viimeistään joskus tammikuun paikkeilla, jos meidän 1 v 2 kk ei siihen mennessä itse ole lopettanut. Toivoisin, että taapero lopettelisi itse jo ennen sitä. Mä rakastan imetystä ja oon suorastaan...
  11. P

Kesäkuiset 2023

Imettääkö täällä muuten kukaan muu vielä edellistä?
  12. P

Kesäkuiset 2023

Mulla on kyllä tosi oireeton ja normaali olo, ainakin toistaiseksi. Mulla kyllä kaikki raskaudet ovat olleet ainakin alkuun suht oireettomia, mutta tämä on ehkä tähän mennessä oireettomin. Kakkosen aikaan oli kovia liitoskipuja (ykkösellä ja kakkosella pieni ikäero), joten jännityksellä odotan...
  13. P

Kesäkuiset 2023

Mä varasin ekan neuvola-ajan, ja se onkin jo tämän kuun lopussa! Tuntuu aikaiselta. Mä kyllä luulen, että saan sairaalan ultra-ajan itselleni liian aikaiseen vaiheeseen, kun menkoista laskettuna laskettuaika olisi paljon aiemmin, mitä uskon oikeasti olevan. Mutta antaahan ne varmaan sieltä...
  14. P

Kesäkuiset 2023

Minäkin varmaan kyllä kävisin varhaisultrassa, jos sen alle satasella saisin 🤭 täällä maksaa 300 € 🥴 kolmosesta maksoin sen, mut nyt ei pysty, kun on kotihoidontuella.
  15. P

Kesäkuiset 2023

Munkin pitää kyllä tänään käydä kaupassa, että katsotaan tarttuuko mukaan 😂 pcn liuskat ku ei onneks paljoa maksa
  16. P

Kesäkuiset 2023

Mulle tuli joku höyhötys, että tekis mieli tehdä vielä raskaustesti 😂😅 harmi vaan, että kaapissa ei ole enää yhtään, enkä kyllä taida testiä enää ostakaan.
  17. P

Kesäkuiset 2023

Onnea! 🥰 Lakritsia ei taideta tosiaan enää suositella ollenkaan, vaikka verenpaineet olisi matalat. Ennen on kuulemani mukaan saattanut saada ohjeeksi syödä lakritsia, jos paineet ovat alhaiset, mutta käsittääkseni nykyään suositus on välttää, sillä lakritsissa olevalla glykyrritsiini voi olla...
  18. P

Kesäkuiset 2023

Mä oon tykännyt Madaran ja Bohon tuotteista. Madaralta on käytössä cc-voide ja Boholta semmoinen tuhdimpi "nappivoide" ja puuteri. Sekä muitakin tuotteita mm. Kulmakynä, luomivärit, poskipuna ja aurinkopuuteri. Ripsari mulla on Dr.Hauschkan. @Mimerkki kuulumisia tältä päivältä odottelen ❤️
  19. P

Kesäkuiset 2023

Nyt on ensimmäinen kerta, kun mun zen-oloa vähän koetellaan 😅😂 pieni malttamattomuus nostaa päätään, ja tuntuu, että ekaan ultraan saati rakenneultraan on ikuisuus! Oon ehdottomasti ajatellut, että vauva olis poika, mutta tänään on tullut myös semmoinen olo, että voisko hän sittenkin olla tyttö 🤔
  20. P

Kesäkuiset 2023

Mä oon kans kaikissa raskauksissa ollut suht tarkka ruokasuosituksista, ja aion olla nytkin. Herkkuja oon pyrkiny aina vähentämään reilusti, mut oon kuitenkin jonkun verran syönyt (paitsi salmiakki/laku). Tällä kertaa oon ollu kokonaan juomatta kahvia plussasta asti, mut saa nähdä oonko täysin...

Yhteistyössä