Hakutulokset

1. P

Kesäkuiset 2023

Mä meinasin kysellä ihan samaa! Mun käsityksen mukaan riskiryhmäläisiksi meidät kyllä luokitellaan, että sikäli kai suositus olisi ottaa.. Mutta en itse vielä tiedä. Tekisi ehkä mieli olla ottamatta 🤔 en ole tainnut koskaan raskaana ottaa, mutta muuten kyllä toisinaan.
  2. P

Kesäkuiset 2023

Miten tarkkoja te muuten ajattelitte olla syömisistä? Suosituksista, kahvista ja herkuista esim?
  3. P

Kesäkuiset 2023

Niin kyllä, ehdottomasti! En mä ainakaan tarkoittanut, etteikö sais olla huolissaan. Ja nimenomaan se tunne pitää hyväksyä ja antaa sille käsittelylle tilaa. Mulla kyllä joskus aiemmin se huoli on mennyt sit ihan yli, että se tunne on ollut niin kokonaisvaltainen, ettei siitä ole pystynyt yhtään...
  4. P

Kesäkuiset 2023

Onnea ❤️ Mulla on nyt neljäs raskaus, ja olo on tosi seesteinen ja luottavainen, ainakin toistaiseksi. Kolmella aiemmalla kerralla näin ei todellakaan ollut, vaan silloin kyllä pelko, huoli ja malttamattomuus ovat olleet läsnä pitkään, joten tiedän, mitä sekin on! Tsemppiä hurjasti, varmaan...
  5. P

Kesäkuiset 2023

Mä oon kyllä niin onneton, ostin tänään jo ekat vaatteet kirppikseltä vauvalle 😂 vaikka ei me edes tarvittais, kun on edelliseltä sen verran hyvin jemmassa
  6. P

Kesäkuiset 2023

Mulla on muuten myös naapa ihan näpyillä! Nenä täynnä hormonifinniä 😒
  7. P

Kesäkuiset 2023

Mulla on kans muuten valkovuoto runsaampaa. Mä odotan et milloin turvotus alkaa, aiemmissa raskauksissa on ollu aika kova turvotus jo hyvissä ajoin, ja varsinainen vauvamasukin sen verran ajoissa, et ennen ekaa ultraa on joutunu jo piilottelemaan
  8. P

Kesäkuiset 2023

Onko teillä minkälaisia oireita? Mulla on pääasiassa olo ihan normaali, jos en raskautta tietäis, en kyllä osais epäillä. Mut lieviä oireita oon kyllä huomannu. Hajuaisti on herkempi ja palelee. Makea ei maistu ja väsyttää. Välillä on rinnoissa semmoista kihelmöintiä ja pieniä vihlomisia...
  9. P

Kesäkuiset 2023

Mä oon kans pyöritellyt tuplia mielessäni, mutta ainakaan uutena en rupea ostamaan. Jos käytettynä löytyy hyvät kohtuuhintaan, niin sitten juu. Meille ikäeroksi tulee näillä näkymin 1 v 11 kk. Jos ei rahaa tarviis miettiä, ni ehdottomasti ostaisin. Edit. Me asutaan siis omakotitalossa ja meillä...
  10. P

Kesäkuiset 2023

Me otettiin meidän isojen kanssa riski, kun kolmosta odotettiin, ja kerrottiin heille jo rv 8,mutta sanottiin, että on salaisuus, eikä saa kertoa kenellekään. Eivätkä he kertoneet 🥰 iha yllätyttiin 😂 olivat silloin siis 5 ja 7.
  11. P

Kesäkuiset 2023

Mä oon kans kertonu muutamalle parhaimmalle ystävälle. Mun vanhemmille pitänee kertoa seuraavan kerran kun heitä kunnolla nähdään, koska he arvaisi kyllä, ja ei haluta valehdella. Sitä ennen kerrotaan lapsille, kun halutaan, et he tietää kuitenkin ennen 🥰 muutama viikko nyt ainakin taidetaan...
  12. P

Kesäkuiset 2023

@pehmistä , mä voisin tulla listalle. Poppana_ // 14.6.? // 4.
  13. P

Kesäkuiset 2023

Oi @Tiukuna, ihanaa 😍 mä just harmittelin, että tää on varmaan eka raskaus, jossa en mene varahisultraan. Tuntuu pitkälle ajatukselle odotella eka virallinen ultra. Kahdesta ekasta pääsin vu kunnalliseen pitkän ja epäsäännöllisen kierron takia, kun neuvola halus varmistaa viikot, mut nyt kun...
  14. P

Kesäkuiset 2023

Mä ajattelin ehkä viikon verran odotella, ja varaan sit ens viikon alussa, jos ei oo mitään ihmeitä käynyt😊
  15. P

Kesäkuiset 2023

Mä tein kans vielä testin, ja hyvin oli viiva vahvistunut 🥰 yks testi jäi kaappiin, sen teen varmaan vielä torstaina tms pois
  16. P

Kesäkuiset 2023

Voisko olla kuivat limakalvot? 🤔
  17. P

Kesäkuiset 2023

Meillä onkin tosi samanikäiset lapset! 😊 Meillä on 9, 7 ja 1. Oliko nelonen teille ihan itsestään selvyys, vai vaatiko suurempaa puntarointia? Tarkoitan siis sitä, että tiesittekö varmaksi haluavanne vielä neljännen? 😊
  18. P

Kesäkuiset 2023

Mä liityn myös mukaan 🥰 eilen illalla tein testin ihan vaan "kun ei siinä varmasti vielä näy viivaa, jonka mieskin näkisi", mutta kas kehveli, selkeä viivahan testiin pärähti ❤️ äsken tein uusintatestin, joka myös oli hailakka positiivinen. Laskettu mulla on vähän hakusessa, kun mulla on...
  19. P

Haaveena vauva 2023

https://aijaa.com/W0P00w Nyt on varmistustestikin tehty, kun mies tuli kotiin. Ei oo viiva hirveästi vahvistunut, jos on edes yhtä tumma kuin eilen, mutta luottavainen mieli silti ❤ testi on kuitenkin eri, ja pienemmällä pidätyksellä laimeammasta pissasta tehty. Vielä kaapissa on kaks pctä, ni...
  20. P

Haaveena vauva 2023

Kiitos kaikille 🥰 hengailen täällä vielä iltaan, ja tuun raportoimaan illan apteekin oman testin tuloksen

Yhteistyössä