Hakutulokset

1. P

Haaveena vauva 2023

Eilen illalla sain kyllä semmoisen itkukohtauksen, että mietinkin jo, että jos plussaan, ni se selittää, kun olo oli samanlainen ku vasta synnyttäneellä, ku kaikki itkettää 😂 ja kaupassa koitin miettiä mitä karkkeja haluaisin, ni ei tehnyt mitään mieli. Suklaalevyn nappasin, mutta tuolla sekin...
  2. P

Haaveena vauva 2023

Noku en mä oo varma 🙈 veikkaisin eniten, et 10, mut voi olla myös enemmän, ehkä max 12. Mut tuskin vähempää kuitenkaan, ku noin selkeä viiva. Panttasin pissaa kyllä yli neljä tuntia, enkä uskaltanut juoda mitään 😂😅 suurin veikkaus on toi dpo 10. Ja viiva rupes kyllä muodostumaan ihan heti, ei...
  3. P

Haaveena vauva 2023

Kiitos 🥰😍 olo on kyllä aika häkeltynyt. Toisaalta ei oo mitään oireita, mutta toisaalta oli kyllä aavistus, että on saattamut tärpätä. Ajattelin, etten paljasta miehelle tämän illan testailua, kun odotin, että tuloksena on tyylipuhdas nega, tai hailakka haamu, mutta olihan mun pakko laittaa...
  4. P

Haaveena vauva 2023

Apua, osaankohan mä laittaa kuvan.. https://aijaa.com/zyvXu5 mitäs sanotte, näkyykö? 🤭 @Kyfi Nyt vähän harmittaa, etten malttanut huomiselle!
  5. P

Haaveena vauva 2023

Mä kävin nyt kaupasta lisää pc liuskoja, ja saatan sittenkin testata jo tänään illalla 😂 naurattaa itseäkin tää vuoristorata päässä, kun välillä oon ihan sitä mieltä, että en uskalla testata ennen tiistaita ja välillä oon ollu heti testaamassa ja välillä ajatellu testata su iltana, kun mies on...
  6. P

Haaveena vauva 2023

Tänään taas tuntuu, että uskallanko muka jo huomenna testata 😂
  7. P

Haaveena vauva 2023

Oon kade illan herkuista! Mä oon ainakin yhden yön lasten kanssa yksin kotona, ja pitkään pohdin, että käynkö illaksi jotain. No en käynyt, ja arvaa kaduttaako! Enkä jaksa taaperon kanssa kuitenkaan lähteä 😄 Mä oon nyt alkanu kyttäämään oireita, vaikka sitä oon yrittänytkin välttää 😒 ja...
  8. P

Haaveena vauva 2023

Ihanaa, niin paljon onnea 🥰 Mun tän päivän moodi on taas, että pc liuska huutaa tuolta vessasta mun nimeä 😂 mutta dpo todnäk 9, ni ei oo järkeä testata, ku en haluais testikaupoille enää tässä kierrossa joutua. Oireita ei oo kyllä minkäänlaisia.
  9. P

Haaveena vauva 2023

No voisko olla, että nyt sit kierto tosiaan venyy, kun hakee uudelleen tasapainoa 🤔 tai sit ovis onkin ollu jo tosi ajoissa, ja on tärpänny? 🤔
  10. P

Haaveena vauva 2023

Mitkäs kpt sulla nyt on, en jaksa etsiä listausta 😅

Yhteistyössä