Haaveena vauva 2023

Mä kävin nyt kaupasta lisää pc liuskoja, ja saatan sittenkin testata jo tänään illalla 😂 naurattaa itseäkin tää vuoristorata päässä, kun välillä oon ihan sitä mieltä, että en uskalla testata ennen tiistaita ja välillä oon ollu heti testaamassa ja välillä ajatellu testata su iltana, kun mies on kotona. Ja nyt kun noita testejä on lisää ja mies jää sittenkin mahdollisesti toiseksi yöksi reissuun, ni olkoon ehkä minun illan ilo tehdä testi palkintona, kun saan lapset nukkumaan 😅 järkeilin myös sitä, että kun mies ei näe eikä usko haamuja, ni voin tän illan testin perusteella pohtia koska ois seuraava testipäivä. Loogista, eikö 😂😂
 
Mä kävin nyt kaupasta lisää pc liuskoja, ja saatan sittenkin testata jo tänään illalla naurattaa itseäkin tää vuoristorata päässä, kun välillä oon ihan sitä mieltä, että en uskalla testata ennen tiistaita ja välillä oon ollu heti testaamassa ja välillä ajatellu testata su iltana, kun mies on kotona. Ja nyt kun noita testejä on lisää ja mies jää sittenkin mahdollisesti toiseksi yöksi reissuun, ni olkoon ehkä minun illan ilo tehdä testi palkintona, kun saan lapset nukkumaan järkeilin myös sitä, että kun mies ei näe eikä usko haamuja, ni voin tän illan testin perusteella pohtia koska ois seuraava testipäivä. Loogista, eikö
Täysin 🤣 mulla 11päivä oviksen jälkeen ja mies tulee su kotiin. Eli huomenna niiku minäkin...
Nii mietin tässä kans et pitäskö tänää nappaa testi kaupasta mukaan ja ihan vaa "huvikseen" kattoa mitä se sanoo vai sanooko mitään 🙈

Toisaalta seuraavat mensut pitäs alkaa 2vk sisään tästä kuurista tai 10päivä jos tää kierto ois säännöllinen...

Että odottaisko vai kö .. 🙈
Se varmaa selvii tossa ruokatauolla ku pääsee kauppaan 🤣🙈
 
  • Tykkää
Reactions: Poppana_
Mä kävin nyt kaupasta lisää pc liuskoja, ja saatan sittenkin testata jo tänään illalla 😂 naurattaa itseäkin tää vuoristorata päässä, kun välillä oon ihan sitä mieltä, että en uskalla testata ennen tiistaita ja välillä oon ollu heti testaamassa ja välillä ajatellu testata su iltana, kun mies on kotona. Ja nyt kun noita testejä on lisää ja mies jää sittenkin mahdollisesti toiseksi yöksi reissuun, ni olkoon ehkä minun illan ilo tehdä testi palkintona, kun saan lapset nukkumaan 😅 järkeilin myös sitä, että kun mies ei näe eikä usko haamuja, ni voin tän illan testin perusteella pohtia koska ois seuraava testipäivä. Loogista, eikö 😂😂
Täällä yks testi hullu.. joten aina kannattaa testata! Tee testi ja laita meille kuva voidaan yhdessä pohtia onko siinä haamu. 😂🤔
 
PS. Onko muilla tällasia taikauskoisia ajatuksia, että ostin ovisliuskoja valmiiksi varastoon raskaustestipäivää odottaen ja toivoen, että se jotenkin vaikuttaisi raskaustestin tulokseen? että raskautuis sitten jos tulis "turhaan" ostaneeksi ovistestejä?
Mä oon tullut nyt jo toistamiseen raskaaksi sillä aikaa kun on lapsettomuuspolille lähete vetämässä, toivotaan ettei tarvita kolmatta
Oon kokeillu kumpaakin, ei auttanut. :ROFLMAO: Myös ilmoittautunut "ryyppyiltoihin", ei myöskään auttanut.
 
  • Tykkää
Reactions: Kutu
Oon kokeillu kumpaakin, ei auttanut. Myös ilmoittautunut "ryyppyiltoihin", ei myöskään auttanut.
Mulla auttoi muuten just tuo ryyppy ilta esikoisen. En muistanutkaan sitä.Oltiin parhaan kaverin kanssa maksettu laivareissu Tallinnaan. Mukaan oli tulossa myös muita. Plussa tuli pari päivää sen jälkeen kun oltiin maksettu reissu. No muut reissuun osallistujat ihmetteli miksi join vain holittomia juomia. Pakkohan se oli kertoa että oon raskaana.
 
No näkyy, ja hyvin näkyykin! Onnea!
Kiitos 🥰😍 olo on kyllä aika häkeltynyt. Toisaalta ei oo mitään oireita, mutta toisaalta oli kyllä aavistus, että on saattamut tärpätä. Ajattelin, etten paljasta miehelle tämän illan testailua, kun odotin, että tuloksena on tyylipuhdas nega, tai hailakka haamu, mutta olihan mun pakko laittaa miehelle viesti ❤ huomenna tehdään illalla sit yhdessä varmistustestiks se apteekin oma. Voi rähmä, kun en malttanut odotella, oisin saanut sen mun romantisoidun plussatestihetken!
 
Vau tosi hieno viiva ekaksi testiksi ! paljon onnea ! Mikäs dpo sulla jo on ?
Noku en mä oo varma 🙈 veikkaisin eniten, et 10, mut voi olla myös enemmän, ehkä max 12. Mut tuskin vähempää kuitenkaan, ku noin selkeä viiva. Panttasin pissaa kyllä yli neljä tuntia, enkä uskaltanut juoda mitään 😂😅 suurin veikkaus on toi dpo 10. Ja viiva rupes kyllä muodostumaan ihan heti, ei kauaa tarvinnut tihrustella, kun kävi jo selväksi, että okei jotain siihen tulee
 
Eilen illalla sain kyllä semmoisen itkukohtauksen, että mietinkin jo, että jos plussaan, ni se selittää, kun olo oli samanlainen ku vasta synnyttäneellä, ku kaikki itkettää 😂 ja kaupassa koitin miettiä mitä karkkeja haluaisin, ni ei tehnyt mitään mieli. Suklaalevyn nappasin, mutta tuolla sekin on koskemattomana. Tää on ollu mulla kaikissa raskauksissa oire, että makea ei maistu. Yleensä oon ihan sokerihiiri. Ja taapero kävi tänäänkin vaan kerran rinnalla!
 
Eka finni ilmestyi kasvoihin ja rinnat ei enää kipeät.Eilen särki selkää.Shatavari saapui postissa, mietin uskallanko kokeilla, pahan hajuisia kapseleita🤔 Inhottava jännittää alkaako menkat ennen tiistai iltaa kun olisi se gyne.Mietin jo pitäisikö aika vaan perua että tuskinpa siitä mitään hyötyä on kun ei ole juuri oletetun oviksen jälkeen 😕 Toivoisin silti jotain apua tohon hikoiluun vaikka viimeksi gynen asenne oli se että kuuluu asiaan ja se siitä 🙁
 
Onnea vielä iltaisiin testailuihin @Poppana_ ! Nyt jo näyttää hyvältä.

Täällä vielä antaa vuoto odottaa itseään. En innostu vielä, sillä kahdessa letrokierrossa on menty aiemminkin kp 26-27 rajoille. Illalla testataan, jos ei siihen mennessä kuulu, niin voi työviikon aloittaa hallitulla pettymyksellä.

Mutta toisaalta... tässä kierrossa naamassa ei ole ollut yhden yhtä näppylää. Eikä migreeniä 🤞🤞🤞🤞🤞
 
Eka finni ilmestyi kasvoihin ja rinnat ei enää kipeät.Eilen särki selkää.Shatavari saapui postissa, mietin uskallanko kokeilla, pahan hajuisia kapseleita Inhottava jännittää alkaako menkat ennen tiistai iltaa kun olisi se gyne.Mietin jo pitäisikö aika vaan perua että tuskinpa siitä mitään hyötyä on kun ei ole juuri oletetun oviksen jälkeen Toivoisin silti jotain apua tohon hikoiluun vaikka viimeksi gynen asenne oli se että kuuluu asiaan ja se siitä
Kannattaa gynelle mennä jos kuitenkin saa jotain apuja hikoiluun ym. Jos saisit vaikka terolut kuurin avuksi ovulaation jälkeen.
 

Nyt on varmistustestikin tehty, kun mies tuli kotiin. Ei oo viiva hirveästi vahvistunut, jos on edes yhtä tumma kuin eilen, mutta luottavainen mieli silti ❤ testi on kuitenkin eri, ja pienemmällä pidätyksellä laimeammasta pissasta tehty. Vielä kaapissa on kaks pctä, ni ens viikolla testailen viivan vahvistumista vielä. Mutta taidan nyt kuitenkin jo siirtyä kesäkuisiin. Kiitos teille kaikille keskusteluista ja tsemppauksesta, ja toivottavasti jokaisen toive ensi vuoden vauvasta toteutuu mahdollisimman pian ❤

Edit. Kuvassa siis ylempi testi eilinen kuivunut, alempi 15 min jälkeen.
 

Yhteistyössä