Hakutulokset

1. N

Haaveena vauva 2022

Voi ei, nyt taisi lähteä vähän laukalle😀 ✌️
  2. N

Haaveena vauva 2022

Mulla jomottelee yleensä eniten just samana päivänä, kun on ovis, mutta joskus voi jomottaa vähän ennen ja jälkeen. Heti oviksen jälkeen menee rinnat kipeäksi ja paisuneiksi.
  3. N

Haaveena vauva 2023

Moikka! Minäkin taidan hypätä tähän keskusteluun tuolta 2022-ketjusta! Yritys aloitettu 10/21, mutta tilanteista johtuen tämä 2023 näyttää realistisemmalta😊 kiva oli löytää tie tänne!
  4. N

Haaveena vauva 2022

Mulla oli hyvin todennäköisesti ovis eilen, hymynaama testiin keskiviikkona. Talleteltu on vaan eilen ja tänään eli eilen mikään odottavainen olo tästä kierrosta.. lisäksi mulle tuli hiivatulehdus just nyt ja hommat toimi hyvin liikkarin kanssa, mutta varmasti hiiva estää siittiöiden liikkumisen...
  5. N

Haaveena vauva 2022

Jos vaan voimia on, niin kannattaa! Oon sun kanssa samoissa hetkissä, eilen oli dpo 0 ja talleteltiin vasta silloin ja tänään aateltiin.
  6. N

Haaveena vauva 2022

Voi harmitus! Siis mulla oli ihan sama tosiaan tuo, että ei oo aiemmin ollut mitään välivuotoja. Kiva kun pääset lääkäriin, eiköhän ne asiat siellä selkiinny.
  7. N

Haaveena vauva 2022

Hei, minä kyllä! Menkathan ne alkoi sitten pari päivää myöhässä. Oli niukat ja limaiset, mutta en ole raskaana. Mulla saattoi rokote pidentää himpusti kiertoa tai sitten joku muu🤷‍♀️ mulla tuli vuotoa viime kierrossa oviksen aikaan, sitten nelisen päivää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa...
  8. N

Haaveena vauva 2022

Tulin alkuviikosta listoille kp 1:llä, koska viime viikonloppuna tiputteli pari päivää ruskeaa tuhrua kp 24 paikkeilla. No, menkat ei ole alkanut vieläkään, nyt vasta tosin kp 30/29. Testailen viikonloppuna, jos menkat ei ole siihen mennessä alkaneet. Muutenkaan nyt ei ole ollut mitään...
  9. N

Haaveena vauva 2022

Menkathan ne alkoi vaan, aika paljon etuajoissa tosin. No, ei muuta kuin uutta kohti💪 @eden89 on raskaus paljon mielessä, mutta ehkä sellaisesta pakonomaisesta ajattelusta olen päässyt alkuvuodesta irti. Joululomalla mulla oli niin paha breakdown menkkojen alkamisesta, niin ei enää semmosta. Olo...
  10. N

Haaveena vauva 2022

Tätä mietin itsekin, kun sain niin erilaiset oireet tällä kertaa Modernasta, kaksi muuta kertaa ollut Pfizeria. Tämä harmittavin sivuoire tietenkin, kun yrittää niin kovasti raskautua😬
  11. N

Haaveena vauva 2022

Hei viisaammat! Olikohan tästä jo jossakin vaiheessa puhetta, mutta siis oliko kenelläkään kokemusta kiinnittymisvuodosta? Näyttää kaikkitietävän internetin perusteella olevan totta ja tarua😃 mulla on siis kp 24/29ja dpo 10 tänään sekä tosi säännöllinen kierto. Tänä aamuna huomasin vessassa...
  12. N

Haaveena vauva 2022

Mä teen Cb:n testin aina aamulla ohjeen mukaan, päivällä en töissä ehtisikään. Aloitan aina 10.päivä, siinä yleensä tyhjää 1-2 päivää, sitten yksi vilkkuva naama ja sitten pysyvä. Munasolun irtoamiskipu tuntuu yleensä pysyvän hymynaaman ekana päivänä töissä klo 11-14 välillä. Eli sikäli...
  13. N

Haaveena vauva 2022

Minä voin vastata tähän kahdessa eri roolissa: luoksnopettajana tiedän ja näen, että alkuvuosi-loppuvuosiasetelmalla ei ole järin suurta eroa. Toki pienenä ihan ymmärrettävää, kun lapsilla voi olla ikäeroa lähes vuosi ja se on paljon, mutta oppimisen haasteet ja toiminnanohjauksen pulmat näkyvät...
  14. N

Haaveena vauva 2022

Ovis voi tosiaan mennä nopeasti ohi. Tuo oikea ajoitus tuntuu välillä olevan ihan silkkaa magiaa😅 mulla on säännöllinen kierto ja tikutan ovista Cb:n hymynaamatestillä. Musta tuntuu, että mullakin on joku ennätysnopee ovis. Tunnen sen kyllä, mutta eipä se auta jos irtoaa kesken työpäivän ja on...
  15. N

Haaveena vauva 2022

Minä syön vain foolia ja d-vitamiinia säännöllisesti, ravinto on aika monipuolista myös. Mulla alkoi yöllä menkat ja sellainen alakuloinen olo taas jälleen kerran, mutta ei auta kuin yrittää taas suunnata katse eteenpäin. Tuntuu, että pää vaan kelluisi ruumiissa ja kaikki ajatukset kiertää...
  16. N

Haaveena vauva 2022

Täällä on jännät paikat ja outo olo😳 kp 28/29 ja dpo 14. Ovis oli tässä kierrossa 21.12. ja ehdittiinkin hyvin hommailemaan loman alussa. Vuodin myös vähän verta tässä oviksessa, mutten poikkeuksellisesti tuntenut munasolun irtoamista. Jouluna kipeytyi rinnat ja alavatsassa kiersi hassusti, myös...
  17. N

Haaveena vauva 2022

Onko teillä kenelläkään veristä vuotoa ovulaation aikaan ja onko se normaalia. Mulla on nyt kp 13/29 eli ovis käsillä, kun CB:n testiin tuli hymynaama eilen aamulla. Olisiko siis ovis ollut jo ja se munasolun irtoaminen aiheuttaa pienen vuodon joka jää paperiin🧐 en muista että mulla olis...
  18. N

Haaveena vauva 2022

Kuulostaa tosi tutulta! Me siis yritetään kans esikoista, olen sinua kolmisen vuotta vanhempi ja mies minua pari vuotta. Yritystä kuukauden verran vähemmän kuin teillä. Ja täällä ihan sama, kaikki puhuu vaan siitä kuinka vauva on saanut alkunsa heti ekalla kierrolla ja vitsailee vaan että hei...
  19. N

Haaveena vauva 2022

Voi miten ihania plussauutisia täällä!!!💖 @Toiveikas1992 antaa niin paljon itsellekin voimaa lähteä kohti uutta kiertoa ja toivoa tärppiä!
  20. N

Haaveena vauva 2022

Täällä on kp 29/29 ja dpo 14. Tein oppikirjan mukaisen negan perjantaina, kun tahdoin varmistaa voinko juoda juhlissa viiniä. Lauantaina tuli pientä vuotoa, mutta nyt moneen päivään ei ole tullut mitään. Vähän jomottelua ja pistelyä on alavatsassa eli eiköhän se uusi kierto sieltä saavu.. kaiken...

Yhteistyössä