Hakutulokset

1. N

Haaveena vauva 2022

Mäkin kirjoitan tämän kierron tuntemuksia niinku @daisy01 🌞 itseäni kiinnostaa aina lukea muiden kierroista. 19.11. Talletteluja 20.11. hymynaama Cb:n digiin, vilkkuvaa naamaa ei tullut ollenkaan. Talleteltiin. Dpo 0 / kp 15/28-29 ti 22.11. aamupäivästä. Oikealla puolella jomotusta, selkeä...
  2. N

Haaveena vauva 2022

Voi näyttää! Cb:n vilkkuva hymynaama tulee 4-5 päivää ennen ovista ja pysyvä hymynaama, joka jää 48:ksi tunniksi, ennustaa sen oviksen huipun. Mulla tässä kierrossa pysyvä hymynaama tuli su-aamuna ja ti-aamuna tusin oviksen oikealla puolella. Repäisykipu, jomotusta ja pieni vuoto tulee yleensä...
  3. N

Haaveena vauva 2022

Näyttää helposti haamua, mulle on käynyt just noin. Testiajan umpeuduttua tuli vielä ohut vahva viiva ja menkat alkoi seuraavana päivänä😵‍💫 aion itsekin kokeilla jotakin muuta merkkiä. Cb:n ovistestit puolestaan ihan huippuja! Tsemppiä yritykseen!
  4. N

Haaveena vauva 2022

Minulla on tuntunut ovis teinistä asti pienenä vihlaisuna joka toinen kk vasemmalla ja joka toinen oikealla. Tässä kuussa tunsin oviksen oikealla tiistaina aamupäivästä ja sen jälkeen on juilinut menkkamaisesti oikealla puolella kaksi päivää, välillä myös kohdussa. Tänään aamulla valkoviodon...
  5. N

Haaveena vauva 2022

Minä olen tällä hetkellä ehkä dpo 1, Clearblue vilkutti hymynaamaa sunnuntaiaamuna ja eilen vihlaisi ovulaatiomaisesti oikealta puolelta. Tänään vessassa käydessä tuli ihan haalea verinen jälki paperiin. Vatsaa on jomotellut koko päivän kevyen menkkamaisesti. Voiko olla, että ovulaation takia...
  6. N

Haaveena vauva 2022

Meillä mies ei ehkä ajattele koko yrittämisestä yhtään samalla tavalla, vaikka kova vauvakuume hänelläkin on. Kuitenkin paljon minun vastuulla tällä hetkellä tikuttaa ja tarkkailla kehoa joka hiton hetki. Sain eilen hymynaaman testiin eli ovis on ihan näppäimillä ja mietin, että jos ei tärppää...
  7. N

Haaveena vauva 2022

Onko kukaan teistä käyttänyt ovisajankohdan selvittämisessä sitä digitaalista Clearbluen hymynaamatestiä? Meillä on nyt toisen kierron ollut kokeilussa ja testissä sanotaan, että se näyttäisi neljä hedelmällisintä päivää. Minulla on käynyt aina niin, että ensin tulee se tyhjä, sitten yksi...
  8. N

Haaveena vauva 2022

Hei, mulla on just samanlaisia tuntemuksia. Itkettää ja tuntee itsensä niin epäonnistuneeksi, vaikka tosiaan vasta yk 2 menossa.. on vaan niin suuri lataus odotuksessa ja tuntuu, että KAIKKI tutut on tullu ekalla yrittämällä raskaaksi.
  9. N

Haaveena vauva 2022

Yhteistyössä