Hakutulokset

1. K

Toiveissa vauva 2021

Onnea @Persikka123 ja @äitionnellinen :love: Meillä oli inseminaatio perjantaina ja nyt alkaa taas piinaavat pari viikkoa. Ultrassa näkyi 2 kypsynyttä munasolua, joten kaksosraskausriski on, mutta se on todella pieni. Toivottavasti tärppää jompaan kumpaan <3 Minulle voisi päivittää tälle...
  2. K

Toiveissa vauva 2021

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja keskenmenon saaneille :( Mulla on huomenna ultra ja jos kaikki niin kun pitää, niin saan taas irrotuspiikin. Perjantaina sitten pitäisi näillä näkymin olla inssi. Mutta kaikki selviää huomisessa ultrassa sitten. Onko muuten kellään tietoa, mitä eroa...
  3. K

Toiveissa vauva 2021

Noniin, vihdoin alkoi menkat. Eli minulle voisi päivittää kp1 tälle päivälle. Soitin klinikalle ja varattiin aikaa labroihin ja ultraan ym. Eli OI+inssi tulossa tässä kierrossa nyt ekaa kertaa. Toivottavasti tuo tulosta :)
  4. K

Toiveissa vauva 2021

@tokkurainen Kiitos vastauksesta! Jännä, että testi ollut nega silloin ekalla kerralla! Toivottavasti kaikki menee hyvin! Onko sulla tullut mitään tiputtelua, muuta kun tuo seksin jälkeinen vuoto? Aion tehdä huomenna varmaan vielä uuden testin jos menkat ei ala Meillä on tarkoitus lähteä...
  5. K

Toiveissa vauva 2021

Onnea @IinesAnkka82 ja @tokkurainen !!! :love: @tokkurainen mikä dpo testasit ekan kerran, kun tuli nega? ja mikä dpo tuli sitten tuo plussa?:giggle: Mulla on tänään dpo16, ruskeeta tiputtelua tullut jo dpo11 alkaen. Vikan terolutin söin sunnuntaina ja menkkoja ei vieläkään näy... Testit oli...
  6. K

Toiveissa vauva 2021

En saanu ovistesteihin oikein koskaan plussaa (digiin sain 2 kertaa vuoden aikana), mutta en tiedä ovuloinko siltikään, koska ei ollut mitään ovisoireita. Ja lopulta yhden ovisplussatestin jälkeinen progesteronimittaus osoitti, ettei ovulaatiota ollut tapahtunut. Kiitos tsempeistä <3 Sinne myös :)
  7. K

Toiveissa vauva 2021

Täällä dpo10 ja mieli taas kuvittelee kaikenmaailman oireita.... Viime kierrossa alkoi dpo9 terojen läpi jo tiputtelut, vielä ei oo tässä kierrossa näkynyt, edelleen terot käytössä. Sunnuntaina olisi virallinen testauspäivä ja menkat pitäis alkaa silloin. Katsotaan jos jaksaisi sinne asti...
  8. K

Toiveissa vauva 2021

Minulla on dpo3, ei 2 :giggle:
  9. K

Toiveissa vauva 2021

Heippa, minulle voisi päivitellä dpo1. Onnea plussanneille :love:
  10. K

Toiveissa vauva 2021

@Paatuska Onnea! :love: Millainen OI-kierto teillä oli tässä tärppikierrossa ja oliko kuinka mones OI? Meillä on nyt toinen OI-kierto menossa. Mä olen tänään menossa ultraan, jossa katsotaan Letrojen vaste ja ehkä tuikataan irrotuspiikki. Olen ilmoittanut miehelle, että tänään pannaan ennen...

Yhteistyössä