Hakutulokset

1. K

Toiveissa vauva 2021

@minttuni Kiitos tsempeistä ja sinne myös hurjasti <3 Nyt en valitettavasti muista, mutta mikä tilanne teillä on nyt tuon IVF:n suhteen? Onko se tulossa lähitulevaisuudessa, oletteko jonossa vaiko miten? Ja oletteko julkisella vaiko yksityisellä? @petronella09 Kiitos paljon ihana <3...
  2. K

Toiveissa vauva 2021

KP1 alkoi tänään kovien menkkakipujen saattelemana :( Eli voi poistaa piinailijoista. Huomenna aloitan Letrot ekaa kertaa ja jännittää, millainen olo niistä tulee. Onneksi on vain 5 pv kuuri aina. Masentaa, että alhaisen AMH:n takia lääkäri suosittelee tehtäväksi vain 3 kiertoa kevyillä...
  3. K

Toiveissa vauva 2021

@Spekulaattori82 Kiitos vastauksesta! Tää tosiaan kävikin mielessä, kun ei yleensä näin kauaa tiputtele. Tosin, ehdin jo vähän innostua kiinnittymisvuodosta, mutta sit aloin epäilemään Teroja :) Eli onkohan tiputtelemattomuus sitten ennemmin merkki raskaudesta, kun tiputtelu? Vai voikohan...
  4. K

Toiveissa vauva 2021

Täällä alkoi kolmas päivä ruskeella tuhrulla/tiputtelulla. Luulen, että syy olisi Teroluteissa... Onko muilla tullut vastaavaa Terojen kanssa?
  5. K

Toiveissa vauva 2021

Mulle lääkäri sanoi Pregnylistä, että ovis tapahtuu 48 tunnin päästä pistosta. En ole varma huomasinko edes koko ovulaatiota. Mutta oletettuna ovispäivänä tuli kyllä pientä tiputtelua, joka on normaalia. Tällä hetkellä dpo10 ja rusehtavaa tuhrua tulee toista päivää :S Liekkö kiinnittymisvuotoa...
  6. K

Toiveissa vauva 2021

Tsemppiä kaikille <3 Eilen sain soiton lääkäriltä mun labroista. Kaikki ihan ok, mutta AMH alhainen 0,75 vaan... Onhan tuo vielä suht mahdollinen, mutta lääkäri sanoi, ettei tuolla arvolla kannata jäädä enää odottelemaan ja yrittämään kevyillä hoidoilla hirveen pitkäksi aikaa. Suositteli, että...
  7. K

Toiveissa vauva 2021

Äänestän myös molempia, mutta jos vaan jompana kumpana niin tänään! :)
  8. K

Toiveissa vauva 2021

@Paatuska Hei, kerrohan sitten miten meni ja oliko lääkkeillä toivottua tulosta! :) Peukut pystyyn! (y)
  9. K

Toiveissa vauva 2021

@daisy01 Kiitos paljon! Tsemppiä myös sinne! :love: Minulle voisi laittaa tänään kp11/22-24 ja piinalijoihin dpo-1 Aamulla tuli (niinkun lääkärikin vannoi), että ovistesti pärähti plussaksi. Niin ihanaa kun tiedän, että nyt mulla on varmasti ovulaatio tulossa ja sen pystyy hyödyntämään. Onko...
  10. K

Toiveissa vauva 2021

Heippa! Taas hieman taukoa pitäneenä tulen tänne taas kertomaan meidän tilanteesta. Mulla on ollut ongelmia ovulaation kanssa, enkä ole ovistesteihin ihan hirveen montaa plussaa saanut. Joulukuussa sain kuitenkin pregcheckiin tasavahvat viivat ja kävin viikko sen jälkeen...
  11. K

Toiveissa vauva 2021

KP1 :( Minut voi poistaa piinailijoista ja kiertolistalta. Kävin maanantaina progesteronimittauksessa ja se tulos näytti etten ovuloinut ainakaan tässä kierrossa. Ovisplussan sain pregchekin liuskoihin kyllä, mutta verikoe osoitti, ettei ovulaatiota sitten ilmeisesti tapahtunut... Noh, tätä...
  12. K

Toiveissa vauva 2021

Huh mikä plussa-aalto täällä! :love: Onnea kaikille!
  13. K

Toiveissa vauva 2021

Millä testeillä testaat? Itse sain samannäköistä viivaa One Stepin liuskoilla, eikä koskaan tummunut oikein. Vaihdoin Pregcheckin liuskoihin ja niillä saan oviksen kiinni! Onko sulla ovisoireita?
  14. K

Toiveissa vauva 2021

Hei pitkästä aikaa! :) Olen ollut taustalla hetken aikaa ja nyt voisin taas tulla piinailemaan! Ihan kaikkia viestejä en ole jaksanut lukea, mutta onnea kaikille plussanneille hirmuisesti ja tsemppiä ihan jokaiselle! Mä tosiaan olen joskus kirjoitellut, että en ole saanut ovulaatiota kiinni...
  15. K

Toiveissa vauva 2021

Joo, meillä oli ensimmäinen vuosi tulee jos tulee -meininkiä. Meillä oli aika harvoin seksiä, joten sitten aloin tikuttamaan ovulaatiota ja huomasin, etten saa ovista kiinni juuri koskaan. Nyt marraskuusta lähtien saanut vaan kahdesti noilla CB:n digeillä. Eli tuo lienee ehkä meillä se syy...
  16. K

Toiveissa vauva 2021

Tervetuloa takaisin! :) Pahoittelut keskenmenoista ja harmi, ettei tärppiä ole vielä tullut. Meillä on myös ehkäisy jäänyt tammikuussa 19, ja vieläkään ei ole tapahtunut yhtään mitään. Turhauttavaa tämä! Oletteko ajatelleet mennä hoitoihin? Ja upeeta, että oot saanut lopetettua tupakanpolton...
  17. K

Toiveissa vauva 2021

Mä jouduin lopettamaan sen ketodieetin nyt kun vuodin viikon ennen menkkoja enemmän tai vähemmän ärsyttävää välivuotoa mitä ei siis koskaan aikasemmin ollut tullut. Menkat oli sitten mulla tosi lyhkäset, vaan 2 päivää. Voiko lyhyet menkat aikaistaa ovulaatiota, onko kenelläkään kokemusta? Mulla...
  18. K

Toiveissa vauva 2021

Onnea plussanneille! Minulle voisi päivittää huomiselle kp3. Sofianella, ihana kuulla, että raskauduit silti, vaikket ole ovulaatioita bongannut. Oletko millä testaillut ovista? Liuskoilla vai CB:n digeillä vai millä? Antaa toivoa itsellekin, kun en ovista oikein bongaile myöskään...
  19. K

Toiveissa vauva 2021

Tervetuloa! Mä olen tikuttanut näillä samoilla testeillä tammikuusta alkaen. En toki joka kiertoa, mutta suurimmanosan ja olen saanut positiivisen tuloksen (pysyvän hymiön) vain kaksi kertaa. Turhauttaa todellakin :( Tsemppiä ja toivottavasti saisit pian ovulaatiot kiinni!
  20. K

Toiveissa vauva 2021

Mitä valmistetta otitte? :giggle:

Yhteistyössä