Hakutulokset

1. K

Toiveissa vauva 2021

Mullakin on näitä ovulaatio-ongelmia. Kahdesti vaan saanut sen kiinni digeillä. Mitä kaikkea teit, että sait ovulaatiot kiinni sitten jatkossa? En muista oletko kirjoitellut tästä, luultavasti. Mutta lahopää.... :rolleyes: Muoks. eikun sulla oli se kilpparihomma siis, nyt muistin! :ROFLMAO: Mä...
  2. K

Toiveissa vauva 2021

Nyt on taas pää pyörällä hitto vie. Eilen tuli pientä tiputtelua ja kp15 oli eilen vasta. Mulla ei ole koskaan ennen tullut tollasta pientä tiputtelua kesken kierron. Oli ihan punasta vaan. Kiinnitymisvuodoksi epäilisin muuten, mutta ovulaatiota en oo saanut kiinni tosiaan, eikä sen takia...
  3. K

Toiveissa vauva 2021

Voi @Ananas90 :heart: Olen pahoillani Mä en bongannut tässä kierrossa ovulaatiota. CB:n digit näytti vaan negaa.... Turhauttaa. Viime kierrossa sain hienosti sen kiinni ja nyt ei taaskaan mitään. Koko yrittämisen aikana 2 ovulaatiota vaan saanut kiinni. Nyt käyn ostamassa ne Myo-inositolit ja...
  4. K

Toiveissa vauva 2021

@Melissa86 Hei, puhuit tuosta myo-inositolinista, niin mistä olet sitä ostanut ja mistä sitä ylipäätään saa? :)
  5. K

Toiveissa vauva 2021

Anteeksi jos minulta mennyt ohi, mutta paljonko ja milloin aspiriinia otetaan? Ja mihin tämä niinkun konkreettisesti auttaa? Anteeksi tyhmyyteni :X3: Ja onnea plussasta :love:
  6. K

Toiveissa vauva 2021

Minulle voisi päivittää kp2 tänään ja ottaa piinailijoista pois. Aloitin ketovalmennuksen, koska nyt on pakko ottaa itseään niskasta kiinni. Muistelin, että täällä oli muitakin ketoilijoita, ainakin joskus ollut? Miten sujuu ja millasta on ollut? Joskus omilla ohjeilla yritin ketoilla ja hyvä...
  7. K

Toiveissa vauva 2021

Mulla alkoi tiputtelu eilen ja tänään varmaan alkaa menkat kunnolla... :cry: Jäi aika lyhyeksi kierto 21-22 pv. Saisi kyllä venyä edes 24 päivään, mutta täytyy varmaan lääkäriin mennä asian kanssa, ellei painonpudotus pidennä kierron pituutta. Katson vielä sen kortin. Tsemppiä testaamiseen! (y)
  8. K

Toiveissa vauva 2021

Täällä alkoi nyt tiputtelu tänä aamuna. Sain pitkästä aikaa cb:n digiin oviksen kiinni (viimeksi helmikuussa viimeksi saanut oviksen kiinni) ja hommailtiin ovisplussa -päivän, eli vaan kerran. Yritin houkutella miestä vielä toisenakin päivänä, muttei enää jaksanut. Oon niin väsynyt tähän...
  9. K

Toiveissa vauva 2021

Onko teistä kukaan käynyt vyöhyketerapiassa? Onkohan se huuhaata vai voisikohan oikeasti auttaa? Olen lukenu paljon kommentteja missä lapsettomuudesta kärsinyt on saanut apua vyöhyketerapiasta ja tullut raskaaksi... Tiedä sitten... Myös homeopatiaa ja akupunktiota on suositeltu. Onko niistä...
  10. K

Toiveissa vauva 2021

Mä niin ymmärrän ja tiedän tunteen! Sain myös tuttavapariskunnalta vauvauutisia keväällä ja purskahdin itkuun siitä :( Todella onnellinen toki olen, mutta he olivat tulleet tosi helposti raskaaksi ja olin vaan meidän tilanteesta niin surullinen. Toinen ystävä kertoi nyt alkukesästä, että ovat...
  11. K

Toiveissa vauva 2021

Kiitos tuosta Myo-inositoli -vinkistä! Oon geleetä ja macaa syönyt aiemmin joskus, mutta en oo saanut ovista bongattua niistä huolimatta. Jos tämä oviksen bongailu nyt jatkossakin on vaikeaa niin koklaan tuotakin!
  12. K

Toiveissa vauva 2021

Hei kaikki! Olen tuolla 2020 ryhmässä kirjoitellutkin jonkun verran, nyt pitänyt pientä taukoa kun on tuntunut, ettei tämä projekti etene mihinkään suuntaan. Mutta nyt voisin liittyä tänne seuraanne :) <3 Oon 33 vuotias ja esikoista yritämme. Krippis, ya 11/19, 1. lapsi. Voi lisätä myös...
  13. K

Haaveena vauva 2020

EIlen alkoi menkat naistenpäivän kunniaksi 4 päivää etuajassa! Eli kierto ehti olla vaivaiset 20 päivää. Huhheijaa. :eek::poop:Eli mulla on tänään kp2, saapi päivittää ken ehtii. Niin kun oon maininnutkin useamman kerran niin söin niitä siveydenpuukapseleita, joten musta vähän tuntuu, että...
  14. K

Haaveena vauva 2020

Ei meilläkään hirveesti tuon enempää ole. Meidän seksi on lähinnä lapsentekoseksiä. Ehkä kerran kierrossa ns. tavallista rakastelua, että oikeasti tekee mieli. Loppu melkein pakkopullaa... Toivottavasti tää pieni hengähdystauko nyt antaa uutta potkua seuraaviin kiertoihin.
  15. K

Haaveena vauva 2020

Taas vähän taukoa täältä tullut pidettyä kun niin minimaalinen toivo tästä kierrosta. Clear bluen digitestit vilkutti sen 9 pv putkeen ja lopetin oviksen testaamisen. En tehnyt ees niitä liuskojakaan kun oli jotenkin niin masisfiilis jostain syystä. Talleteltua saatiin kp14, millon viime...
  16. K

Haaveena vauva 2020

Joo, estrogeenin nousu enteilee (mahdollisesti) ovulaatiota ja sillon on korkea hedelmällisyys ja näitä päiviä sitten vilkuttaa siihen saakka kunnes pitäisi näkyä pysyvä hymiö. Mä tykkään näistä kans sen takia, että kun hymy vilkkuu niin aletaan sitten hommiin ja hommaillaan joka toinen pv...
  17. K

Haaveena vauva 2020

Niitä on kahdenlaisia! :) Tuo vilkkuva mittaa kahta hormoonia, estrogeeniä ja LH:ta. Toinen testi mittaa van LH:ta, eli ei vilkuttele vaan menee "suoraan asiaan" :D Eli sulla saattaa olla noita pelkkää LH:ta mittaavia? Sellaisia pinkkejä? :)
  18. K

Haaveena vauva 2020

@Lilmi89 Meillä ehkäisy jätetty pois 2/19 ja kunnolla tikuttaminen ja tiedostettu yrittäminen kunnolla aloitettu 11/19. Nyt yk5 siis. Tähän asti meni oikein kivasti ja ajattelin, että mukavaa kun mies on niin mukana tässä ja seksi ei ole ongelma, vaikka meillä ei muuten ihan hirveesti...
  19. K

Haaveena vauva 2020

@Haavejuttu Onnea!! Tämä foorumi on jotenkin tosi vaikea ja piti niin monelle vastailla ja kommentoida, mutten muista enää tarkalleen, että kenelle ja mitä... Noh, omanapailen sitten pelkästään vaan taas. Eli kp14 tänään ja EDELLEEN nyt kahdeksatta päivää peräkkäin clearbluen vilkkuva...
  20. K

Haaveena vauva 2020

Voiei! :( Mitä tuolle voi tehdä vai voiko mitään? :cry:

Yhteistyössä