Hakutulokset

1. K

Haaveena vauva 2022

Paljon onnea plussanneille <3 Täällä kp3 ja soitin klinikalle, että miten jatketaan nyt niin sain ohjeeksi syödä estrogeeniä torstaihin asti, lauantaina pistän Elonvan ja ensi viikon ke ultraan. Taas saa tässä vaan odotella... Kun tää odottelu ei oo meikäläiselle kauheen luontaista :D
  2. K

Haaveena vauva 2022

Mullakin loppukierrossa aina hirveä hikoilu, joka johtuu täysin lääkkeistä. Heräilen aina yöllä kun oon ihan hiessä. Hikoilu kestää vielä pari päivääkin vaikka olisi lääkkeen lopettanutkin. Toivotaan parasta <3
  3. K

Haaveena vauva 2022

Onnea @sofialiina :love: Täällä edelleen vielä tiputtelee ja soitin jo klinikallekin, että mitä jos ja kun menkat alkaa tänään tai vkl aikana, että tuleeko mitään ohjeita, mutta ei vielä. Soitan sitten ma uudestaan kun on selvä vuotopäivä tiedossa niin sitten laskevat päivän millon lopetan...
  4. K

Haaveena vauva 2022

Eilen alkoi tiputtelu ja tänään testattu nega. Eli kohti IVF:ää lähdetään. Jännittää niin maan perkuleesti. Toivottavasti saataisi munasoluja kasvamaan ja jotain myöskin pakkaseenkin. Toivottavasti kaikki menisi hyvin.
  5. K

Haaveena vauva 2022

Onne @Irtokehys :love: !!! Haluaisitko kerrata teidän tarinaa vähän, en oikein muista.:rolleyes:
  6. K

Haaveena vauva 2022

Oletko kertonut töissä, mistä syystä olet pois? Vai selititkö jotain? Itse olen kuumeisesti miettinyt, että mitä itse sanoisin töissä kun en halua kertoa oikeaa syytä. Ja mitkä olot on tänään? Onko vatsa hellänä? :)
  7. K

Haaveena vauva 2022

Ihana kuulla! Saitko mitään tietoa vielä, oliko kaikissa munasolut tjms?
  8. K

Haaveena vauva 2022

Oliko sinulla mitattu amh:ta? Jos oli niin mikä sinulla oli arvo? Itse on vain 0.75, joten mulla ei ole odotettavissa isoa saalista punktiossa. Toivotaan tosiaan, että mahdollisimman moni on hyväkuntoinen, hedelmöittyy ja sitten jatkaa eloaan (en muista sitä termiä tähän :D ) Olet ajatuksissa <3
  9. K

Haaveena vauva 2022

@minttuni Tosi paljon tsemppiä punktioon! Laitetaanko irrotuspiikki tosiaan noin hyvissä ajoin? Ja montako munasolua sait kypsytettyä? :giggle: Minua kans kiinnostaa lukea ja katsoa IVF:ään liittyviä juttuja netistä. Lähinnä onnistumistarinoita, että saa toivoa omaankin projektiin. Liikaa vaan...
  10. K

Haaveena vauva 2022

Se riippuu juuri tuosta, että ehtiikö limakalvo paksuuntua. Mulla ollut inssi-kierroissa pari kertaa tosi lyhyet ja aika niukat menkat, mutta ultrassa näkynyt, että limakalvo kuitenkin ihan oikeen paksunen! Eli hyvin voi limakalvo kasvaa ja voit ovuloida.
  11. K

Haaveena vauva 2022

@minttuni Tsemppiä ultraan! Tule kertomaan sitten miten siellä kävi! Täällä peukut pystyssä, että kaikki on hyvin! (y) @Gisella Täällä ihan melkein itku pääsi tuosta ihanasta tarinasta.Tosi kaunis hetki ollut <3 @Mysteerio Paljon onnea kaksosista! :love:
  12. K

Haaveena vauva 2022

@Alinna86 Kiitos! :love: Julkisella tietääkseni tehdään 3 inssiä ja sitten IVF-jonoon. Me ollaan yksityisellä niin oltaisi päästy IVF:ään jo aiemminkin jo, mutta ajatus jännitti (jännittää vieläkin!!) niin paljon, että ajateltiin tehdä 2 x OI ja 3 x inssi kun lääkärin mukaan ei näkynyt mitään...
  13. K

Haaveena vauva 2022

Heippa! Eilen meillä oli kolmas ja viimeinen inssi. Eli tälle päivälle voisi päivittää minulle dpo0. Kontrolliultrassa tiistaina me suunniteltiin, että jos tässä kierrossa ei tärppää niin ensi kiertoon sitten lyhyen kaavan IVF alkavaksi. Sain myös pistosopetusta hoitajalta ja lääkkeisiin...
  14. K

Haaveena vauva 2022

Täällä lauantaina testattu nega, eli toinen inseminaatio ei tuonut meillekään vauvaa. Tänään alkoi menkat, joten minulle voisi merkata KP1 tälle päivälle, huomiselle KP2. Aiotaan vielä mennä kolmanteen inssiin ja jos se ei tärppää niin IVF:ään.
  15. K

Haaveena vauva 2022

Tsemppiä myös sinne <3 Toivon niin, että teillä ivf sujuu hyvin ja tuottaa tulosta! On nämä rankkoja juttuja.
  16. K

Haaveena vauva 2022

Tämä viikko on ollut todella raskas. Lapsettomuus vaan pyörii mielessä, enkä tunnu saavan sitä pois mitenkään. Liikaa aikaa ajatella asiaa ja vaipua syvemmälle. Tämä toinen piinaviikko on aina ihan hirveä. Myös tuleva testipäivä (la) ahdistaa kun nega sieltä luultavasti pärähtää taas... Varasin...
  17. K

Haaveena vauva 2022

Superisti tsemppiä <3
  18. K

Haaveena vauva 2022

Hei kaikille! Siirryn minäkin nyt sitten tänne. Mukana ollut vuoden 20 ja 21 keskusteluissa ja nyt sitten täälläkin. Tässä vähän meidän taustaa: Olen 34v ja mies on 35v. Meillä ehkäisy jäi pois 2/19 ja olimme 11/19 asti "tulee jos on tullakseen" asenteella (miehen pyynnöstä). 11/19 aloitimme...
  19. K

Toiveissa vauva 2021

Minua kiinnostaa, että minkälaista selkäkipua sulla on ollut? Ja missä kohti selkää? :)
  20. K

Toiveissa vauva 2021

Paljon onnea plussanneille :love: ja paljon tsemppiä muille <3 Täällä on muistaakseni dpo11 ja kaikenmaailman oireita myös. Mulla vaihdettiin terot semmoiseen emättimen kautta laitettavaan lääkkeeseen kun Cyclogest ja pakkausselosteessa on lueteltu haittavaikutuksina kaikki mun...

Yhteistyössä