Täällä odotellaan miestä kotiin,jotta pääsen "kaatamaan" hänet makkarissa
Mulla taisi olla vaan huono tuuri, ja muut onneksi näyttäisi saaneen tilauksen nopsempaan, joten pidän peukkuja että tulee sullekin pikaisesti ja päästäiskö porukalla maanantaina tiirailemaan sun viivoja? (huom. monikossa )Noo jos ei oo tullut maanantaiksi niin on mulla yks liuskatesti tuolla odottelemassa niin teen sit sen. Ne lupailee vaan että lähtisi jo saman päivän postiin jos tilaa ennen kolmea mutta saa nyt sit nähdä.
Oletko kertonut töissä, mistä syystä olet pois? Vai selititkö jotain? Itse olen kuumeisesti miettinyt, että mitä itse sanoisin töissä kun en halua kertoa oikeaa syytä. Ja mitkä olot on tänään? Onko vatsa hellänä?Olen sairauslomalla, ja liikaa aikaa ajatella. Jännittää, soiko puhelin ja ilmoitetaan, että yksikään munasolu ei lähtenyt hedelmöittymään. Mihinhän aikaan ne tänään katsoo niitä mahdollisia alkioita. Riittääkö, jos lopettaa tältä päivältä jännityksen neljältä huomenna ei kukaan ole katsomassa vapaapäivän takia. Saavat siellä rauhassa toivottavasti kasvaa. Jos perjantaiaamuna ei tule soittoa, niin sitten suuntaamme siirtoon.
Siis mitä eikö ne kertonu mitää aikataulua? Huh kyl on jännäämistä. Kyllä varmasti on osa ainakin hedelmöittynytOlen sairauslomalla, ja liikaa aikaa ajatella. Jännittää, soiko puhelin ja ilmoitetaan, että yksikään munasolu ei lähtenyt hedelmöittymään. Mihinhän aikaan ne tänään katsoo niitä mahdollisia alkioita. Riittääkö, jos lopettaa tältä päivältä jännityksen neljältä huomenna ei kukaan ole katsomassa vapaapäivän takia. Saavat siellä rauhassa toivottavasti kasvaa. Jos perjantaiaamuna ei tule soittoa, niin sitten suuntaamme siirtoon.
Tsemppiä Minttuni! Meillä oli muuten aikoinaan just tämä sama aika kuin sulla, et punktio oli helatorstaita edeltävästi ja sit jännitettiin se pyhä, kukaan ei soittanut..! ja perjantaina oli siirto!!! Mä ihan myötäelän.. jos tulet tästä raskaaksi sulla on sama vuodenaika koko matkan kun itellä aikoinaan oli!!Olen sairauslomalla, ja liikaa aikaa ajatella. Jännittää, soiko puhelin ja ilmoitetaan, että yksikään munasolu ei lähtenyt hedelmöittymään. Mihinhän aikaan ne tänään katsoo niitä mahdollisia alkioita. Riittääkö, jos lopettaa tältä päivältä jännityksen neljältä huomenna ei kukaan ole katsomassa vapaapäivän takia. Saavat siellä rauhassa toivottavasti kasvaa. Jos perjantaiaamuna ei tule soittoa, niin sitten suuntaamme siirtoon.
Toivotaan ny onnea ja hyvää tulosta "kaadosta"Täällä odotellaan miestä kotiin,jotta pääsen "kaatamaan" hänet makkarissa
Eilenkin onnistuin "kaadossa "Toivotaan ny onnea ja hyvää tulosta "kaadosta"
Toivottavasti hoidot tuo teille avun ja saatte yhteisen pienokaisenTsemppiä viikonloppuum @Mamtobe
Miten menee Piinailijat?
Onko mitään oireita?
On.
Eilen tuli itkettyä, harvemmin oon enää itkenyt negoja tehdessä, luulin että oonki jo niin turtunut näihin pettymyksiin mut eilinen oli kyllä niin huono päivä, sain jopa jonkinsortin ahdistus/paniikkikohtauksen
No, tänään (ainakin toistaiseksi) olo tuntuu paremmalta. En sitten ottanut edes viimistä teroluttia ja toivon että uusi kierto käynnistyis nyt pian.
Reilu pari viikkoa niin pääsee juttelee hoito vaihtoehdoista, sitä odotellessa
Mukavaa helatorstaita kaikille