Haaveena vauva 2022

Noo jos ei oo tullut maanantaiksi niin on mulla yks liuskatesti tuolla odottelemassa niin teen sit sen. Ne lupailee vaan että lähtisi jo saman päivän postiin jos tilaa ennen kolmea mutta saa nyt sit nähdä.
Mulla taisi olla vaan huono tuuri, ja muut onneksi näyttäisi saaneen tilauksen nopsempaan, joten pidän peukkuja että tulee sullekin pikaisesti ja päästäiskö porukalla maanantaina tiirailemaan sun viivoja? (huom. monikossa :D)

Gisella ja Irtokehys, isot pahoittelut kp1:stä:cry:
 
Mä luulin, että mulla oli eilen dpo 6, mutta ovistesti olikin räikeä positiivinen eilen ja nyt tänä aamuna ehkä vähän nippailee nyt sitten oikea munasarjaa. Vähän harmittaa, kun tätä uutta/oikeaa ovista ei päästy hyödyntämään. Näköjään tarvitsen ne tikuttelut tässäkin yrityksessä avuksi, kun en tunnistanutkaan ovulaatiota aiemmin oikein, vaikka oli kipuja ja limoja.
 
V A U V A 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi PUNAISELLA. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

12.5.2021 Keskiviikko

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Töppönen, 9/19, 4. lapsi
Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1.lapsi
Ewa87, ya 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1 yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
Sandra B, ya 10/20, 2. lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4.lapsi
Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1.lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie - 86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21 , 2. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2.lapsi
Daimiduu, 3. lapsi


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä


Irtokehys.................kp 31/32
Leonida.....................kp 27/29
Mansikka_maanantai...kp 27/30
Alinna86......................kp 25/26
Mamtobe...................kp 25/28
Mirksukka..................kp 23/28-30
Esikoishaaveita..........kp 23/29
Skidi................................kp 22/35-36
Sinisilmät....................kp 22/29
Scarletta......................kp 20/28
Töppönen..................kp 19/26
Piipaa93.......................kp 18/?
Krippis..........................kp 17/25-28
Wbä..............................kp 17/27
Iinanen.........................kp 17/23-24
Minttuni........................kp 15/25
Ewa87..........................kp 15/30
Heidisofia.................kp 14/29-32
Sofialiina....................kp 13/24-27
Petronella09.............kp 11/27
Daisy01.........................kp 9/35
Toiveikas1992............kp 8/28
Keksi82...........................kp 7/28
Mozart.............................kp 7/28
Suhveli............................kp 6/27-29
Meemuli.........................kp 5/35-43
Gisella..............................kp 2/30




★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Mamtobe...................dpo 14
Leonida.......................dpo 12
Alinna86......................dpo 11
Scarletta......................dpo 7
Esikoishaaveita............dpo 7
Iinanen............................dpo 7
Mirksukka...................dpo 6
Krippis...........................dpo 6
Töppönen_...............dpo 6
Wbä..............................dpo 4
Sofialiina...................dpo 2
Petronella09..........dpo -1


★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Olen sairauslomalla, ja liikaa aikaa ajatella. Jännittää, soiko puhelin ja ilmoitetaan, että yksikään munasolu ei lähtenyt hedelmöittymään. Mihinhän aikaan ne tänään katsoo niitä mahdollisia alkioita. Riittääkö, jos lopettaa tältä päivältä jännityksen neljältä :D huomenna ei kukaan ole katsomassa vapaapäivän takia. Saavat siellä rauhassa toivottavasti kasvaa. Jos perjantaiaamuna ei tule soittoa, niin sitten suuntaamme siirtoon.
 
Olen sairauslomalla, ja liikaa aikaa ajatella. Jännittää, soiko puhelin ja ilmoitetaan, että yksikään munasolu ei lähtenyt hedelmöittymään. Mihinhän aikaan ne tänään katsoo niitä mahdollisia alkioita. Riittääkö, jos lopettaa tältä päivältä jännityksen neljältä huomenna ei kukaan ole katsomassa vapaapäivän takia. Saavat siellä rauhassa toivottavasti kasvaa. Jos perjantaiaamuna ei tule soittoa, niin sitten suuntaamme siirtoon.
Oletko kertonut töissä, mistä syystä olet pois? Vai selititkö jotain? Itse olen kuumeisesti miettinyt, että mitä itse sanoisin töissä kun en halua kertoa oikeaa syytä. Ja mitkä olot on tänään? Onko vatsa hellänä? :)
 
Olen sairauslomalla, ja liikaa aikaa ajatella. Jännittää, soiko puhelin ja ilmoitetaan, että yksikään munasolu ei lähtenyt hedelmöittymään. Mihinhän aikaan ne tänään katsoo niitä mahdollisia alkioita. Riittääkö, jos lopettaa tältä päivältä jännityksen neljältä huomenna ei kukaan ole katsomassa vapaapäivän takia. Saavat siellä rauhassa toivottavasti kasvaa. Jos perjantaiaamuna ei tule soittoa, niin sitten suuntaamme siirtoon.
Siis mitä eikö ne kertonu mitää aikataulua? :D Huh kyl on jännäämistä. Kyllä varmasti on osa ainakin hedelmöittynyt❤❤

On.
Pc nega tehty aamulla kuten oli odotettavissakin, turhauttaa niin paljon koko homma. Taas ovistestit tilaukseen ja sit r.testit, tikuta sitä ja odota tätä, äh, alkaa kyrpii kaikki testitkin mut tehtävä on et voi sit polilla sanoo miten asiat on.

Kyllähän tossa yks päivä pyöritteli mielessä paljon rahaa ja aikaa tää on vieny, semmonen 5000e kaikkine keskenmenoineen, no sentään suht järissään vielä ollaan. Jotenkin taas ajattelee et jos seuraavakin päättyy keskenmenoon niin kyllähän tää alkaa olla kaikkien ajan ja rahan haaskausta. Mut enpä oikee osaa luovuttaakaan.

Tänään viiminen terolut niin kaiken järjen mukaan pitäis sit menkat alkaa viikon sisään, kait? Jos mun kierto ois normaali niin alkaisi huomenna mut tuskinpa.
 
Koronarokoteinfo:

Soitin tänään teratologiseen tietopalveluun, ja sain sieltä ohjeistuksen, että varoajoista on luovuttu. Ja erityisesti minun kohdalla vaa’assa painaa riskiryhmään kuuluminen.

Itse nyt tämän perusteella kyllä uskallan varata ajan. Helpottuu elämä myös siten, että kumpikin pääsisi toimistolle töihin. Tiedän tämän edistävän itsellä töiden etenemistä.
 
Olen sairauslomalla, ja liikaa aikaa ajatella. Jännittää, soiko puhelin ja ilmoitetaan, että yksikään munasolu ei lähtenyt hedelmöittymään. Mihinhän aikaan ne tänään katsoo niitä mahdollisia alkioita. Riittääkö, jos lopettaa tältä päivältä jännityksen neljältä huomenna ei kukaan ole katsomassa vapaapäivän takia. Saavat siellä rauhassa toivottavasti kasvaa. Jos perjantaiaamuna ei tule soittoa, niin sitten suuntaamme siirtoon.
Tsemppiä Minttuni! Meillä oli muuten aikoinaan just tämä sama aika kuin sulla, et punktio oli helatorstaita edeltävästi ja sit jännitettiin se pyhä, kukaan ei soittanut..! ja perjantaina oli siirto!!! Mä ihan myötäelän.. jos tulet tästä raskaaksi sulla on sama vuodenaika koko matkan kun itellä aikoinaan oli!!
 
@Alinna86 kirjoitin innostuksissani mitä sattuu. Eli siirto on perjantaina, soittavat jos alkioiden kehitys tyssännyt. Mutta en huomannut eilen kysyä, katsovatko he alkioita aamulla, vai miten yleensä menee. Pahoittelut negasta.. :( ❤ ei ole halpaa lystiä tämä lapsen yrittäminen.

@Liiby mikä sattuma! ❤

Puhelin ei soinut. Eli on siellä ainakin yksi. Todistetusti ensimmäinen hedelmöittyminen!? Kun minulla ei ole täs yritysaikana ollut (varmankaan) edes kemiallisia. Päivä kerrallaan..

@Krippis esimies tietää, että yritämme. Ja syksyn hoidoista sanoin. Nyt en jostain syystä ole kertonut. Omalla ilmoituksella olen nyt pois. Sanointosin etukäteen, että olen menossa toimenpiteeseen josta sairauslomaa 3vek. Sairauslomatodistus on näyttää tarvittaessa.
 
Yrityksen alussa (naiivisti): Aloitetaan yrittäminen, niin saadaan kesävauva...
Viime kuun kierrossa: Oi ihanaa, nyt voisi tulla joulukuun vauva...
Nyt: EI MITÄÄN VÄLIÄ MISSÄ KUUSSA SYNTYISI VAUVA, voi kun vaan plussaisin :LOL: :cry:

Tällaisiä fiiliksiä täällä, onneksi äitienpäivän ja menkkojen itkut on itketty ja uuteen yritykseen taas sormet ristissä. Greippimehua jääkaapissa ja ovistikut ojossa, tätä perusmenoa :geek: :cool:

Aurinkoista viikkoa kaikille :)
 
Lista:
Mulle voisi päivittää torstaille kp32/32.
Voisin tuon kierron keston täsmätä, kun tammikuussa viimeksi ollut alle30pv kierto.

ON:
Vuoto ei ole alkanut (tai alkanee huomenna tai yötä vasten), pienen pientä tiputtelua ja rusehtavaa. Mitä lie ennakointia ennen oikeaa vuotoa.

@minttuni huisin jännät ajat kyllä!

Koronarokote
Me käydään kohta puoliin ottamassa myös, kun ollaan riskiryhmässä.
 
Jos purkais tänne vähän mietteitään kun ei oikein oo olonettä tuun muualla kovin hyvin ymmärretyks.. :(

Viikonloppu menee kolmen lapsen 1v, 4v, ja 6v kanssa, tekee jo pahaa tieto siitä että ”äiti” huudot tulee kaikumaan jokapuolella ja mä en saa vastata että ”mitä?” Silti pitäis olla ilonen ja pystyä juhlimaan kolmen henkilön yhdistettyjä synttäreitä samalla.. :cry:
Tää viikko on muutenkin ollu todella itkuherkkä ja kaikki ahdistaa, tuntuu välillä että norsu istuis rintakehällä...
Ja jotta tässä ei olis vie kaikki niin tän kaiken keskellä pitäis vie lauantai aamuna tehdä raskaustesti että tiedän lopettaa lugesteronin käytön...:cry::cry::cry:

Mitähän pahaa mä oon edellisessä elämässä tehny ansaitakseni tän kaiken:alien::cry:

Anteeks avautuminen !
 
Suuren suuri halaus @Mamtobe :) Toivoisin jo niin kovin teille sitä plussaa:)

Itsekin kallistunut nyt tuohon,että ottaisin korona rokotteen ,mikäli en ole siihen mennessä plussannut ,kun rokotus vuoroni tulisi:) Sitten meneekin vaikeammaksi jos se "yllätys"plussa tulisi..

Omaa napaa: eilen tosiaan tuli ovis plussa,miten ihminen voikin olla kahdesta viivasta niin onnellinen :D Eilen illalla oli jo tosi kovia kipuja vatsalla ja alaselkää sekä tota kylkeä särki...tiedä oliko ovis sitten jo..illalla vielä talletettiin,toki ennen ovis plussaa kerittiin muutaman kerran että hyvät mahdollisuudet on :) Nännit tuntuu kipeytyneen.
 
V A U V A 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi PUNAISELLA. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

13.5.2021 Torstai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Töppönen, 9/19, 4. lapsi
Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1.lapsi
Ewa87, ya 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1 yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
Sandra B, ya 10/20, 2. lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4.lapsi
Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1.lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie - 86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21 , 2. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2.lapsi
Daimiduu, 3. lapsi


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä


Irtokehys.................kp 32/32
Leonida.....................kp 28/29
Mansikka_maanantai...kp 28/30
Alinna86......................kp 26/26
Mamtobe...................kp 26/28
Mirksukka..................kp 24/28-30
Esikoishaaveita..........kp 24/29
Skidi................................kp 23/35-36
Sinisilmät....................kp 23/29
Scarletta......................kp 21/28
Töppönen..................kp 20/26
Piipaa93.......................kp 19/?
Krippis..........................kp 18/25-28
Wbä..............................kp 18/27
Iinanen.........................kp 18/23-24
Minttuni........................kp 16/25
Ewa87..........................kp 16/30
Heidisofia.................kp 15/29-32
Sofialiina....................kp 14/24-27
Petronella09.............kp 12/27
Daisy01.........................kp 10/35
Toiveikas1992............kp 9/28
Keksi82...........................kp 8/28
Mozart.............................kp 8/28
Suhveli............................kp 7/27-29
Meemuli.........................kp 6/35-43
Gisella..............................kp 3/30




★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Mamtobe...................dpo 15
Leonida.......................dpo 13
Alinna86......................dpo 12
Scarletta......................dpo 8
Esikoishaaveita............dpo 8
Iinanen............................dpo 8
Mirksukka...................dpo 7
Krippis...........................dpo 7
Töppönen_...............dpo 7
Wbä..............................dpo 5
Sofialiina...................dpo 3
Petronella09..........dpo 0


★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Tsemppiä viikonloppuum @Mamtobe ❤

Miten menee Piinailijat?
Onko mitään oireita?

On.
Eilen tuli itkettyä, harvemmin oon enää itkenyt negoja tehdessä, luulin että oonki jo niin turtunut näihin pettymyksiin mut eilinen oli kyllä niin huono päivä, sain jopa jonkinsortin ahdistus/paniikkikohtauksen :(
No, tänään (ainakin toistaiseksi) olo tuntuu paremmalta. En sitten ottanut edes viimistä teroluttia ja toivon että uusi kierto käynnistyis nyt pian.
Reilu pari viikkoa niin pääsee juttelee hoito vaihtoehdoista, sitä odotellessa :)

Mukavaa helatorstaita kaikille ❤
 
Tsemppiä viikonloppuum @Mamtobe

Miten menee Piinailijat?
Onko mitään oireita?

On.
Eilen tuli itkettyä, harvemmin oon enää itkenyt negoja tehdessä, luulin että oonki jo niin turtunut näihin pettymyksiin mut eilinen oli kyllä niin huono päivä, sain jopa jonkinsortin ahdistus/paniikkikohtauksen
No, tänään (ainakin toistaiseksi) olo tuntuu paremmalta. En sitten ottanut edes viimistä teroluttia ja toivon että uusi kierto käynnistyis nyt pian.
Reilu pari viikkoa niin pääsee juttelee hoito vaihtoehdoista, sitä odotellessa

Mukavaa helatorstaita kaikille
Toivottavasti hoidot tuo teille avun ja saatte yhteisen pienokaisen :)

Tämän kierron alkaessa itkin myös todella paljon :( oli suuret odotukset kun gyne käynnillä sain lupaavia uutisia. Jotenkin se että vuosi yritystä täynnä vaikutti myös asiaan :(Toinen pahin itku kierto oli jouluna kun menkat alkoi ja toiset hehkutti omaa onneaan somessa :( puolen vuoden kohdalla yritystä oli myös itkuinen kierto kun aiemmat lapset oli siihen mennessä saanut alkunsa mutta nyt ei millään onnistu:(

Ja taas koen huonoa omaatuntoa kun tänne puran,kun onnekas olen kun lapsia jo on ja toisilla ei ole vielä yhtään :/
Uskon silti että täällä kaikki ymmärtää,että kaikilla meillä on sama toive iästä tai perhe koosta riippumatta ❤
 
Täällä oli tosin vaan sen hassu yks kerta vai kaks tallettelua oviksen aikoihin, kun olin kipeänä. Jostain syystä tuli viiltävä kipu viime su sängystä noustessa ja heti toiveet heräsi, että oliko kiinnittyminen. Eilen aamulla kuitenkin r-testi nega (joo oli hieman aikasta testailla)

Kuitenkin olo on aika maassa ja rinnat ei edes ole kipeytyneet ollenkaan oletetun oviksen jälkeen. Eli ei oireita tuon viiltävän kivun lisäksi ole ollut yhtään.
Noh la tai su oottelen menkkoja alkavaks ja kyllä ne sieltä varmasti alkaa.
 
Varoitus! Kysymys limoihin liittyen. Hyppää yli, jos nämä jutut ällöttää!


Kysymys greippimehun ja/tai royal geleen käyttäjille. Eli täältä näistä ensimmäisen kerran kuulin ja otin tässä kierrossa kokeiluun. Kuinka nopeasti ne on teillä vaikuttanut limoihin? Oon ihan hämilläni, vasta vajaan viikon näitä käyttänyt ja nyt jo limaa on enemmän ja se on muodoltaan valkuaismaista, vaikka ovulaation ei pitäisi vielä olla ajankohtaista. Kaipa se on taas tikkuralliin ryhdyttävä.
Millaisia kokemuksia muilla on näistä?
 

Yhteistyössä