Hakutulokset

1. N

40 + so what, wol 14 (2019)

Heippa! Varovaisesti liityn tähän ketjuun:-) 12 vuotta vanha käyttäjänimi toimii näköjään edelleen. Eli olen 43-vuotias ja 14.7 olen tehnyt positiivisen raskaustestin. Viikkoja nyt 6+2 ja LA 21.3.2021. Luomuvauva siis tulossa, ehkäisyn jätin pois 11/2019. Ensimmäinen yhteinen lapsi, 2 aiemmasta...
  2. N

HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

kiitos tuplaonnitteluista =) Poika oli ihan sopivankokoinen synnyttää... Aika siropakkaus, johtuu varmaan aikaisista viikoista... Mutta nyt maitoa koneeseen, niin eiköhän kasvua tapahdu :laugh:
  3. N

HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

Poika syntyi 19.6.2008 klo 2:54 . Strategiset mitat 3220g ja 50cm. En ole itse alkukuukausien jälkeen juuri näille sivuille kirjoitellut, mutta tässä nyt päivitystä synnyttäneiden listaan. Synnytys lähti täysin yllättäen käyntiin ja koko homma oli ohi alle 6 tunnissa. Sairaalassakin olimme...
  4. N

HEINÄMAMMAT 2008 ~helmikuussa~

sorry, ei ollut tarkoitus lihavoida koko tekstiä...
  5. N

HEINÄMAMMAT 2008 ~helmikuussa~

En ole varmaan pariin kuukauteen ottanut osaa keskusteluun... Lukemassa olen silti käynyt. Raskaus on todella käynyt voimille ja väsymys jatkuu edelleen. Thaimaan lomakin meni mönkään väsymyksen ja passiivisuuden vuoksi, höh. [b]Sumppis: Mun LA 5.7.2008, viitsitkö lisätä listaan, kiitos...
  6. N

HEINÄKUISET 2008, OSA 2 (marraskuu)

Poppeli ja minttumaaria76: Olemme menossa Kata beachille. Aika hauska, että olemme siellä suunnalla ihan samoihin aikoihin. Mua jännittää lento, koska meillä on tuo alle 2v. esikoinen. Meidän masut jo varmaan näkyy jonkin verran tuolloin eli bongaillaan toisiamme =)
  7. N

En enää kestänyt epätietoisuutta. Kävin tänään omakustanne ultrassa, vaikka vuotoa ei ole enää tullutkaan. Siellä se :heart: löi ja sikiö vastasi kokoa 8+1, huh, huh. Ehkä nyt uskaltaa taas hieman rentoutua. Ai,niin, olemme kanssa lähdössä tammikuun 13.päivä THAIMAASEEN Phuketiin, eikös joku...
  8. N

No niin, tulipa sitten täälläkin veritippoja... Aamulla kävin pissalla ja pyyhkiessä tuli puhdasta verta. Voi ei! Saihan tässä nauttiakin jo ihan liikaa onnellisesta odotuksesta. Aamun jälkeen ei ole tiputellut, mutta olo on todella erikoinen. Johtuu varmaan psyykevaikutuksesta, mutta tuntuu...
  9. N

Ompa tullut paljon uusia heinämahoja, kiva =) Täällä odotus jatkuu, vaikka tosiaan kauhea pelko koko ajan mielessä. En minäkään ensimmäisen odotuksen aikana kai näin hermona ollut. Mutta kun eka neuvola on vasta viikolla 9, niin on se kyllä pitkä aika elää jännityksessä. Menemme nyt...
  10. N

HEINÄKUUN 2008 VAUVAT

Täällä kanssa yksi uusi pikku-kakkosen odottaja, viikot 5+6. Esikko syntynyt 02/06. Maha pömpöttää, ei muita oireita juurikaan. Lähinnä kauhea pelko, meneekö kesken... Ensimmäisen odotus kyllä sujui loistavsti, ainoa oire oli alkupuolen väsymys. Olen 30v ja synnytyspaikka Tays.

Yhteistyössä