Margelle isosti tsemppilöitä!!
Samoten
Vio-Lalle, kyllähän tuo tyyntä myrkyn edellä taitaa olla, jos et jo ehtinyt nyyttiäsi hakemaankin.
Ja isot onnittelut
Elizalle ja Nasu08:lle vauvoista!! Ja olikos Nasulla tosiaan pinon eka poika?!? Onneaonneaonnea kovasti! :flower: :flower: :flower:
Täällä ei ihmeitä. Hermokipu jalkapohjissa ja käsissä jatkuu. Eilen innostuin syömään sipsejä, ja nythän sitä sitten ollaan kuin ilmapallo, sormet nippu nakkeja ja nilkat kuin kessunhakkuupölkyt.. :kieh: Tyhmästä päästä ja niin edelleen. Sit vauva painaa jotain hermoa ja edelleen välillä vihloo tuonne vasemman lonkan tietämille välillä kovastikkin. Kadonneet supistelutkin löysi tiensä takas, eilen puhisin kun höyryjuna hommaillessa.
Jussiviikonlopun aikana sain tehtyä kolmet vauvan pöksyt ja yhdet puolipotkarit lisää, solmumyssy-viritelmät päätyi kuopuksen vauvanukelle kun tuli niin pieniä.. :ashamed: Mut eipä mulla niihin kaavoja ollutkaan, ihan toista myssyä ja omaa päätä käytin apuna, ja eipä oo lopputuloksessa kehuminen.. Pitää vielä yrittää isompi saada aikaseksi. Kovasti koettanu katsella avokärkisen haalarin ohjetta, muttei mulla sellasta lehteä ollut mistä sen sais. Siis hihattoman haalarin ilman sitä sukkaosaa.. Vaikka jospa sitä ehtii vielä vauvan synnyttyäkin ommella, ehkei heti alkuun mutta jossakin vaiheessa!
Toisaalta tässä olis jo kypsänä synnyttämään, ja toisaalta järki sanoo että vielä pitäs pientä kasvatella.. Johan se tällä viikolla kolmikiloseksi ehtii, ettei enää ihan pikkarainen, eikä mulla aiemmatkaan juur isompia ole olleet. Muttei vaan just nyt ole kovin lämpimät välit tuon isännyksenkään kanssa, että kärvistellään tässä sitten. Aiemmissa raskauksissa on tullu testattua tuo touhuilu, on pesty mattoja, kylppärin lattia kontillaan, siivottu ja saunottu, eikä niillä saa muuta kuin ittensä väsyneeksi. Seksillä on ainakin keskimmäisen synnytys käynnistetty, joten se tosiaan tehoaa!
Pitänee alkaa sovintoa hieromaan, vaikka isäntä sen kyllä sais hoitaa kun oli tällä kertaa se aasi...
Jahas, hiukka orpona tässä mietiskelen mitä teen koko tän viikon, kun ne pienemmät lapset lähti papan mukaan reissuun, palaavat perjantaina! Esikoinen vaan kotona, ja se huitelee kavereiden kanssa pitkin kyliä. Isäntäkin lähti taas töihin, lomat tuli lusittua, jotta hiljasta ja yksinäistä on!! Pitää varmaan tehdä visiitti kangaskauppaan jokupäivä taas..
Räpis+NinniElmeri rv36+5