Hakutulokset

1. N

IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

Samaa olen miettinyt, että missä kaikki on? Mikä vaihe sinulla menossa? Minulla pregcheck antanut hailean plussan molempina aamuina, mutta en uskalla iloita, sillä ei ne mitkään leffaviivat ole olleet. Tissit on nyt kipeytyneet ja väsyttää. Iltaisin maha kerää ilmaa ja on jotenkin ällö olo.
  2. N

Tänään vielä päivällä apteekin testillä haalea viiva, mutta jotenkin tuntuu, että pakko olla kemiallinen kyseessä. Koska oli edelleen niin haalea. En jaksa vaivautua verikokeisiin tänään, kun tulos kuulemma tulee kuitenkin vasta maanantaina. Jatkan nyt Terolutit maanantaille asti ja testailen...
  3. N

Minä olen jo vanha eli alkiot oli jotain sekasikiötä. Eli yksikantaan siirtokelvottomia. Sinänsä kyllä en olisi uskonut, että se lopulta näin menee. Alku oli lupaava, sillä 10 munasolua kuitenkin saatiin ja kaikki hedelmöittyi. Blastoksi saatiin kolme, jos tämä ensimmäinen siirrettiin Pas:na...
  4. N

Kiitos tsempeistä! Menkkaoireet häipyneet ja olo on täysin tavallinen. Testaan sitten perjantaina, mutta epäilen vahvasti, että nega. Sinänsä paska tilanne, että mitään siirrettävää ei enää ole, akiodiagnostiikassa selvisi:-(
  5. N

moikka, pitkästä aikaa. Täällä pp6 menossa ja inhottavat vatsanväänteet ja turvotukset. Olen jo pari päivää ollut varma, että vuoto alkaa. Terolut käytössä, en tiedä estääkö se vuodon… Ei kyllä ole mitään toivoa, että kiinnittyminen olisi tapahtunut, koska niin selkeät menkkaoireet:-( Onko...
  6. N

40 + so what, wol 14 (2019)

Minulla samat ajatukset, soudan ja huopaan… Lääkäri ehdotti ERAa ennen PAS:a. Mutta nyt taitaa jäädä kuitenkin ERA tekemättä, kun letrot jo käytössä ja uä tulevana perjantaina siirtoa ajatellen. Välillä tuntuu, että kun itse haluaisi asioita vähän pyöritellä, niin kiireinen lääkäri vetää mutkat...
  7. N

Kiitos, kun kysyt kuulumisiani:-) Tosiaan saatiin se yksi 5-päiväinen blasto sekä 2 kpl 6-päiväistä. Kai siihen pitää olla tyytyväinen tässä iässä. Paljon sinulla tuli? En osannut tehdä 5. päivänä ratkaisua alkiodiagnostiikasta, koska vain 1 blasto sinä päivänä. En tiedä olenko aivan hölmö...
  8. N

@Katti75 kiitos ylläolevasta selkeästä vastauksesta, antoi selkeän kuvan:-) Eikö sinullakaan ole alkiot kehittynyt blastoksi 5 vrk:n kuluessa? No sitten minullakin on vielä toivoa. Tänään soittivat klinikalta, että 1/10 on kehittynyt blastoksi. Jatkavat toki viljelyä nyt vielä, koska kaikki 10...
  9. N

Oletteko miettineet alkiodiagnostiikkaa? Minä saan huomenna kuulla, onko alkiot kehittynyt blastoiksi asti. Sitten ilmeisesti otamme alkiodiagnostiikan, kun näkee ensiksi lukumäärän. ERA- testiä mietin vielä, sitä myös suositeltiin. Tämä on siiś meillä ensimmäinen IVF.
  10. N

Kiitos kaikille vastauksista! Kai minäkin sen Era -testin sitten teetän. Voimia @Katti75 sinulle, kyllä asiat varmasti helpottaa<3 Ja mahtavaa @MARIAL43 että teillä nyt tärpännyt nyt ERAn avulla. Niin ja minä olen 44v vielä hetken ja mieheni 33v
  11. N

Kuinka muuten @Katti75 ja muut olette jaksaneet raskausajan? Välillä mietin, että kestääkö kroppa enää tässä iässä:giggle:
  12. N

Ok. No täytyy sitäkin tässä nyt harkita. En vain tiedä, maksanko turhasta, kun suhteellisen helposti olen aiemmin raskautunut. Jotenkin tuntuu, että näitä tutkimuksia tehdään kyllä ihan niin paljon, kuin persaukset kestää. Tämmöisiä ei ikinä tehtäisi julkisella, ennen kuin oltaisi kokeiltu...
  13. N

Oletteko kuinka perhtynyt ERA- testiin? Oletteko sen otattaneet?
  14. N

Onnea kaikille plussanneille! Ja @Hulbertiina toivotaan, että jos vuoto ei alakaan ja olisikin jotain muuta. Jos kerran haamuviivakin tullut taannoin. ihmeellistä, että tosi moni saanut plussan! Tuo itsellekin toivoa. Minulla tänään irroituspiikki ja perjantaina keräys. 11 follia siellä eilen...
  15. N

Nyt tulee vaan vähän omaa napaa äkkiseltään… Olin tänään ekassa ultrassa, 9 follia näkyi yhteensä. Menopur annosta nostettiin, jotta saadaan nämä hyvin kasvamaan. Ensi tiistaina uusi ultra ja ehkä sit to tai pe keräys. Tuoresiirtoa ei voi tehdä, koska mulla on Terolut nyt käytössä ja se ei...
  16. N

Ok. Me ei olla sitä vielä mietitty. Katsotaan miten keräys sujuu jne… Miten pitkät jonot on? Täälläkin useammalla ilmeisesti lahjasolut auttaneet raskautumaan. Kauanko väki on jonotellut?
  17. N

Mahtavaa, onnea! Toivotaan, että takertuu lujasti kiinni. Tehtiinkö teille sillon omille soluille alkiodiagnostiikkaa? Minuakin mietityttää, että meneekö turhaa aikaa omilla soluilla yrittämiseen. Onkohan edes mahdollista raskautua omilla enää 44 -vuotiaana?:-)
  18. N

Mielenkiinnolla lähinnä taustalla seurannut tätä ketjua. Onnittelut kaikille vauvan saaneille ja tsemppiä plussanneille! Olen siis jo 44vuotias kahden lapsen äiti. Nyt uuden miehen kanssa vauvan hankinta tullut ajankohtaiseksi. Yritystä taustalla reilu vuosi, josta aluksi helposti kaksi...
  19. N

Mulla täysin samat tunteet. Olen siis 43v ja nyt uudessa suhteessa raskaana viikolla 8+5. olen ihan alavireinen ja mietin koko ajan, onko tässä mitään järkeä.
  20. N

Hienoa, että pääsette sinne Nipt-testiin. Itse asun Tampereella ja en tiedä yhtään kuinka täällä pääsee ko. testeihin. Kävin jo neuvolassa ja vähän sekava fiilis jäi. En oikein ymmärtänyt, että mitä kaikkea on tulossa. Rvalla 15 vasta seuraava käynti neuvolaan. Sitä ennen toki ultra ja labrat...

Yhteistyössä