Hakutulokset

1. K

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

@Karhurouvanen, pikaisesti vastaan, että kannattaa liittyä facen muksuperheen uni-ryhmään. Siellä on ladattavia tiedostoja, veraistukea ja asiantuntijoita. Sieltä otettiin ohje "syliin-sönkyyn"-metodista, kun emme halunneet mitään huudattamista. Mies piti sen. On aivan mahtavaa, kun vauva menee...
  2. K

Käyn välillä lueskelemassa täällä ja kirjoitan pikaisesti. Meillä oikkuinen kohta 8 kk ja tänään istui eka kertaa ilman tukea, ei ryömi vielä. Ihanan rauhallinen typy! Nukkumisten kans on tapeltu, mutta unikoulu teki ihmeitä. Nyt nukkuu siis jo omassa sängysdä, aiemmin oli joka ilta klo 21-24...
  3. K

Mulla on kaikki 4 vauvaa nukkuneet juurikin villapuku päällä. Eli pyjaman päällä villapuku, hyvin toimii! Tää pikkuinen ainakin pyörii miten sattuu ja peitto ei pysyisi menossa mukana.
  4. K

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

@Manteli86, onnea matkaan. @Ramiina, liikutuin taas tarinastasi . Voisiko sitä liuosta käydä tankkaamassa Virossa tai Ruotsissa, jos raskaus alkaa? Kauhee vaivahan se olisi. Ja kiitos kysymästä, on ollut melkoinen vuosi. Täysikäinen tytär sairastui syksyllä vakavasti ja hänelle jää pysyvä...
  5. K

Niin ja mullakin oli hoidoilla kaksi keskenmenoa ja kolmad tuotti tulosta, sama tiputus oli siinä raskaudessa. Vaikka vuosin ja supisteli, ei mennyt kesken!
  6. K

Minäkin innostun kirjoittamaan, kun @Ramiina pitkästä aikaa vilahti .. onnea onnistumisista ryhmäläisille ja voimia teille, joilla vastoinkäymisiä. Meidän prinsessa nyt 7 kk. Luovuttaja oli 154 cm ja minä 166 cm ja tosi kirppu tyttö on ja siro, miinuskäyrällä menee. Mutta tämä ei paina tietty...
  7. K

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@Wintersun, minäkin tulin huikkaan onnittelut . Monen vuoden odotus nyt palkittiin! Meillä neiti jo kohta 5 kk. On tosi iloinen hymypakkaus
  8. K

@Papupilvi, lämmin onnittelu plussasta. Toivotaan, että raskaus jatkuu hyvin! Melkoinen taival teillä . Muillekin onnea vaiheisiinne. Meidän prinsessa kohta 5 kk, iloinen tyttö
  9. K

Luin pätkän juttuja, mutta on jo porukka vaihtunut, niin en nyt yksitellen kommentoi. Meille syntyi siis huhtikuussa lahjamunasolulla alkunsa saanut tyttö. Minä olin synnyttäessä 46-vuotias, neljäs lapsi. Raskaus oli suht vaikea, oli raskausasjan diabetes, järkyttävä bäsymys ja pahat selkäkivut...
  10. K

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@Silmu75 onnittelut teidän perheelle olette toivottavasti jo kotona arjesssa. Meidän neito on nyt 3 kk ja olen ihan ihmeissäni, kuinka nopeaa lapsi kasvaa ja tilanteet muuttuu, vaikka jo neljäs lapsi. Rakastan kotonaoloa.

Yhteistyössä