K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sinulla sitten jäänyt tietyt piilokuttuilut ja toisten shippauksen ankeutukset huomaamatta, viime aikoina ei ole tainnut olla kylläkään.
Mä oon lukenut siellä jokaisen viestin, enkä kyllä oo tällaisiä nähnyt. En kyllä myöskään tykkää tulkita tuntemattomien (enkä tuttujenkaan) ihmisten viestejä niin, että etsisin niistä jotain piilokuttuiluja. Välillä tuntuu, että osa ihmisistä näkee niitä vähän kaikkialla, mutta mun kokemuksen mukaan nuo on yleensä aina ennemminkin huonoja sanavalintoja yms. ja niistä johtuvia väärinymmärryksiä - tai sitten sitä, että sitä kuttuilua jostain syystä jotenkin halutaan nähdä sielläkin, missä sellaista ei ole.

Enkä shippauksen ankeutusta ole nähnyt myöskään. Ennemminhän shippausta on sinne toivottu lisää ja kannustettu muita siihen.

vierailija
Vähän tyhmää vain omiin uutistenseuraamistapoihinsa perustuen sössöttää muille, että "jos lukisitte edes vähänkin uutisia niin..." kun se voisi vaatia toisilta TOSI PALJON uutisten seuraamista ja lukea lukea jotain koko Euroopan asioita kattavia uutisia stana.
Ei ole mikään asia joka tulee ekana vastaan jotkut Novi sadin mellakat.

vierailija
Lisäksi ihan narsistia sanoa, että mene hakemaan kaikki Novi sdia koskevat uutiset, jotka voivat liittyä Joker outin keikkaan henkilölle, joka ei ole kuullut mellakoista, kun itse ei voi hänelle sitä asiaa valaista. Se, että joillekin ei meinannut mennä kaaliin ja perille se asia on eri asia sitten.

vierailija
Vähän tyhmää vain omiin uutistenseuraamistapoihinsa perustuen sössöttää muille, että "jos lukisitte edes vähänkin uutisia niin..." kun se voisi vaatia toisilta TOSI PALJON uutisten seuraamista ja lukea lukea jotain koko Euroopan asioita kattavia uutisia stana.
Ei ole mikään asia joka tulee ekana vastaan jotkut Novi sadin mellakat.
Mut yleensä jos tulee joku tuollainen juttu vastaan, niin asian voisi googlettaa hetkessä. Ei pointtina varmaan ollut se, että pitää jatkuvasti olla kartalla joka ikisessä maailmankolkassa tapahtuvista asioista, vaan ihmisten heikot päättely- ja tiedonhakutaidot.

vierailija
Mut yleensä jos tulee joku tuollainen juttu vastaan, niin asian voisi googlettaa hetkessä. Ei pointtina varmaan ollut se, että pitää jatkuvasti olla kartalla joka ikisessä maailmankolkassa tapahtuvista asioista, vaan ihmisten heikot päättely- ja tiedonhakutaidot.
Mitä googlettamista siinä oli sen jälkeen, kun se oli täällä kerrottu? Ei mitään. Se, että se ei mennyt joillekin kaaliin on eri asia.

vierailija
Ihan sivusta tartun sen verran keskusteluun, että mä en olis tiennyt mitään koko Novi Sadin jutusta, jos en lukis näitä palstoja. Jotain hyötyä näistäkin.
Mutta joka tapauksessa, uutisia pursuaa niin paljon joka tuutista, että mitenkään ei voi olla selvillä kaikesta. Siinäkin on ihan riittävästi kun yrittää pysyä kärryillä sen kanssa mitä maailmassa noin niinkun suuressa kuviossa tapahtuu ja mitä Suomessa tapahtuu ja vielä paikallisesti omalla asuinseudulla tapahtuu. Seuraan kyllä uutisia monesta lähteestä, mutta enpä ollut huomannut tuota uutista. Se on ihan ok ja inhimillistä, jos ei täällä Suomessa tiedä jossain serbialaisessa kaupungissa tapahtuneesta onnettomuudesta.

vierailija
Kukas se täällä yksi ilta naureskeli, ettei Kärtsä enää houkuttele yleisöä ja tekee vain pieniä klubikeikkoja. Tämän iltainen ei ainakaan ollut pieni klubikeikka. Karseasta kelistä huolimatta, arkipäivänä tuolla Hyvinkäällä oli tupa lähes täynnä, vaikkei ehkä ihan loppuunmyyty ollut. Ilmeisesti ainakin 1300 paikalla (Discordista tieto, järkkäri kertonut).

vierailija
Kukas se täällä yksi ilta naureskeli, ettei Kärtsä enää houkuttele yleisöä ja tekee vain pieniä klubikeikkoja. Tämän iltainen ei ainakaan ollut pieni klubikeikka. Karseasta kelistä huolimatta, arkipäivänä tuolla Hyvinkäällä oli tupa lähes täynnä, vaikkei ehkä ihan loppuunmyyty ollut. Ilmeisesti ainakin 1300 paikalla (Discordista tieto, järkkäri kertonut).
Oho

vierailija
Tuokin on varmaan täällä jonkun mielestä huonosti, jos ei ollut LOPPUUNMYYTY. Sori, oli pakko. Oikeasti kuulostaa tosi hyvältä. 💚

vierailija
Joo mä olin paikalla ja oli paljon. Mentiin aika viimetipassa, kun aateltiin, että porukka jättää tulematta ton sään takia ja sais silti ihan ok paikat. Mutta eipä ollut ja jouduttiin takaa kuikuilemaan, että olisi edes vähän nähnyt😅

vierailija
Mä oon lukenut siellä jokaisen viestin, enkä kyllä oo tällaisiä nähnyt. En kyllä myöskään tykkää tulkita tuntemattomien (enkä tuttujenkaan) ihmisten viestejä niin, että etsisin niistä jotain piilokuttuiluja. Välillä tuntuu, että osa ihmisistä näkee niitä vähän kaikkialla, mutta mun kokemuksen mukaan nuo on yleensä aina ennemminkin huonoja sanavalintoja yms. ja niistä johtuvia väärinymmärryksiä - tai sitten sitä, että sitä kuttuilua jostain syystä jotenkin halutaan nähdä sielläkin, missä sellaista ei ole.

Enkä shippauksen ankeutusta ole nähnyt myöskään. Ennemminhän shippausta on sinne toivottu lisää ja kannustettu muita siihen.
Olen lukenut tämän palstan illan jankkaukset läpi ja ihmetyttää todella paljon että näillä tänne kirjoittavilla tyypeillä on pokkaa alkaa arvostelemaan muiden palstojen ja alustojen keskusteluja. Vissiin harmittaa niin paljon se etteivät uskalla mennä sinne paskoja juttujaan jankkaamaan ja kiusaamaan muita keskustelijoita. Väkisin pitää yrittää löytyy muista taas virheitä ja väärinymmärtää tahallaan, ja sitten tulla tänne niistä ilkkumaan 🙄

Yhteistyössä