vierailija
No tämä! Mä seuraan kyllä eri someissa monia uutiskanavia mutta en tietenkään niitä kaikkia jatkuvasti lue. Mä oon ihan puhtaasti joksujen ansiosta tästä asiasta perillä, eli koska heiltä on nyt tässä näiden viikkojen aikana kyselty juuri tuosta keikasta, olen sitten katsonut juuri niitä uutisia, ja sittenhän se aihe on meikäläisen algoritmeissä tietysti useamminkin. En todellakaan teeskentele olevani kaikista maailman asioista kartalla, vaan mielestäni luen just "vähän" uutisia. Ihan saman olisi kuka vaan voinut tehdä siinä vaiheessa kun joku kertoi että siellä mellakoidaan, eikä vaan jäädä inttämään heikosta lipunmyynnistä. Tai kertoisi sitten edes sen että mistä oli peräisin tieto heikosta lipunmyynnistä?Ennen kuin alkaa omassa päässään keksiä että bändi käyttää monen viikon takaista onnettomuutta hyväkseen, voi olla ihan perusteltua vilkaista että oisko asiassa sittenkin jotain muuta. Tai vaikka siinä vaiheessa kun ihan ekat täällä kertoo mitä siellä tapahtuu. Se on vähän uutisten lukemista. Ei siis tarvitse edes seurata niitä, vaan voi etsiä tarpeellisen tiedon.