K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ennen kuin alkaa omassa päässään keksiä että bändi käyttää monen viikon takaista onnettomuutta hyväkseen, voi olla ihan perusteltua vilkaista että oisko asiassa sittenkin jotain muuta. Tai vaikka siinä vaiheessa kun ihan ekat täällä kertoo mitä siellä tapahtuu. Se on vähän uutisten lukemista. Ei siis tarvitse edes seurata niitä, vaan voi etsiä tarpeellisen tiedon.
No tämä! Mä seuraan kyllä eri someissa monia uutiskanavia mutta en tietenkään niitä kaikkia jatkuvasti lue. Mä oon ihan puhtaasti joksujen ansiosta tästä asiasta perillä, eli koska heiltä on nyt tässä näiden viikkojen aikana kyselty juuri tuosta keikasta, olen sitten katsonut juuri niitä uutisia, ja sittenhän se aihe on meikäläisen algoritmeissä tietysti useamminkin. En todellakaan teeskentele olevani kaikista maailman asioista kartalla, vaan mielestäni luen just "vähän" uutisia. Ihan saman olisi kuka vaan voinut tehdä siinä vaiheessa kun joku kertoi että siellä mellakoidaan, eikä vaan jäädä inttämään heikosta lipunmyynnistä. Tai kertoisi sitten edes sen että mistä oli peräisin tieto heikosta lipunmyynnistä?

vierailija
Mä luulen kanssa että ne on miettineet tuota. Kantavat muulloinkin huolta faneista ja heidän turvallisuudestaan, joten eivät oo varmaan halunneet ottaa riskiä, että kellekään fanille tapahtuisi mitään jonottaessa tai matkalla keikalle tuossa turvallisuustilanteessa.
Nuo mielenosoitukset on samaa tasoa kuin jotkut jalkapallopeleihin liittyvät fanimellakat. Jos ne ovat syynä, niin aika usein pitäisi keikat perua. Tietysti jos keikkapaikka on ihan niiden keskellä voi vaikuttaa.

vierailija
Jos yhtään Joksuja olet seurannut niin tiedät, että he myös tuovat pr:nä esiin kaikki hyväntekeväisyysjuttunsa. Moni julkkis ei tuollaisia nosta, kun ei tarvitse itselleen mitään sädekehää. He myös selittelevät parhain päin kaikki vähänkin negatiiviset jutut (kuten keikkojen perumiset ja huonon lipunmyynnin). Siis samat tyypit, jotka pokkana väittivät, että haluamme tehdä nyt pikkukeikkoja, vaikka voisimme tehdä paljon suurempia kuten ennenkin, kröhöm.
Miksi ihmeessä itse seuraat heitä ja kirjoittelet heistä täällä päivittäin vielä puolentoista vuoden jälkeenkin, jos kerran halveksit heitä niin paljon? Tämä antifanitus on asia jota en ole koskaan ymmärtänyt.

vierailija
Jos yhtään Joksuja olet seurannut niin tiedät, että he myös tuovat pr:nä esiin kaikki hyväntekeväisyysjuttunsa. Moni julkkis ei tuollaisia nosta, kun ei tarvitse itselleen mitään sädekehää. He myös selittelevät parhain päin kaikki vähänkin negatiiviset jutut (kuten keikkojen perumiset ja huonon lipunmyynnin). Siis samat tyypit, jotka pokkana väittivät, että haluamme tehdä nyt pikkukeikkoja, vaikka voisimme tehdä paljon suurempia kuten ennenkin, kröhöm.
Mistä sä tiedät tuoko ne kaikki hyväntekeväisyysjuttunsa esiin :D

vierailija
Mitä ne kaikki niitten hyväntekeväisyysjutut on?

vierailija
No tämä! Mä seuraan kyllä eri someissa monia uutiskanavia mutta en tietenkään niitä kaikkia jatkuvasti lue. Mä oon ihan puhtaasti joksujen ansiosta tästä asiasta perillä, eli koska heiltä on nyt tässä näiden viikkojen aikana kyselty juuri tuosta keikasta, olen sitten katsonut juuri niitä uutisia, ja sittenhän se aihe on meikäläisen algoritmeissä tietysti useamminkin. En todellakaan teeskentele olevani kaikista maailman asioista kartalla, vaan mielestäni luen just "vähän" uutisia. Ihan saman olisi kuka vaan voinut tehdä siinä vaiheessa kun joku kertoi että siellä mellakoidaan, eikä vaan jäädä inttämään heikosta lipunmyynnistä. Tai kertoisi sitten edes sen että mistä oli peräisin tieto heikosta lipunmyynnistä?
Missä hiton algoritmeissä? Itse luen Yleä, Hesarin digiversiota ja jnkv iltapäivälehtiä, eikä niiden algoritmneihin mun Joksu-fanitus vaikuta mitenkään.

vierailija
Missä hiton algoritmeissä? Itse luen Yleä, Hesarin digiversiota ja jnkv iltapäivälehtiä, eikä niiden algoritmneihin mun Joksu-fanitus vaikuta mitenkään.
Siinä viestissä heti alussa luki eri uutiskanavien seuraamisesta somessa… Eikö ihmiset täällä osaa lukea vai ymmärtääkö koko ajan tahallaan väärin että jankkaaminen ei vahingossakaan lopu.
-eri

vierailija
Myös se keikkapaikka on voinut olla aloitteellinen. Joksuillahan oli samassa paikassa viime syksynä kaksi keikkaa ja ne varmasti tietää millaiset jonot sinne tulee. Jos niillä on joku vastuu siitä mitä keikkojen yhteydessä tapahtuu myös ulkopuolella, voi hyvinkin olla ettei niillä riitä rahkeet takaamaan kenenkään turvallisuutta.
Tää saattaa olla. Ainakin niitten instavastauksen perusteella vaikuttaa siltä, ettei tämä ehkä ole heistä itsestään lähtöisin: "Situations like this are extremely complex and above us, things do not happen in minutes or days but take time as it is a major logistical action".

vierailija
Mitä referointia oikein kaipasit? Johan täällä tunteja sitten on kerrottu että ihmiset mellakoi siellä korruption takia. Jos tarvii jotain lisää, kannattaa kysyä täsmennyksiä.
En mä itse kaivannut minkäänlaista, luin ketjua vähän takamatkalta ja näin nopeasti ne kommentit, joissa mainittiin mellakoista. Kommentoin vain siihen, että vähän uutisia lukemalla se asia ei olisi tullut vastaan.

vierailija
Miksi ihmeessä itse seuraat heitä ja kirjoittelet heistä täällä päivittäin vielä puolentoista vuoden jälkeenkin, jos kerran halveksit heitä niin paljon? Tämä antifanitus on asia jota en ole koskaan ymmärtänyt.
Miten niin yksi? Tämä on minun ensimmäinen viesti tänään. Täällä on useampi keskustelija, harhaista luulla että vain yksi.

vierailija
No esim Facebookin, Twitterin ja instagramin algoritmeissä. Ja niihin vaikuttaa se mitä itse teen, eli kuten sanoin, olen katsonut niistä nyt tätä tapausta koskevia uutisia. Silloin ne tietenkin tarjoavat samaa aihetta lisää.

vierailija
Siinä viestissä heti alussa luki eri uutiskanavien seuraamisesta somessa… Eikö ihmiset täällä osaa lukea vai ymmärtääkö koko ajan tahallaan väärin että jankkaaminen ei vahingossakaan lopu.
-eri
No, mun kanavat on HS, Yle ja iltapäivälehdet, ei ole "uutisten seuraamista vähän", jos laajennan vielä tuosta. Ihan vain esimerkkinä minä itse, sama se tilanne on muilla, jotka noita seuraa.

Yhteistyössä