Hakutulokset

1. K

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Esikoiseni (21-v) harkitsee solujen luovutusta tultuaan nyt lahjavauvan siskoksi :). Esikolla on vain harvinainen perinnöllinen sairaus, joten en tiedä huolitaanko. Onnea teille matkoihinne,etityisesti @Rusakkonen, olette mielessäni <3. Meidän vauva jo 2 kk, kovin äidissä kiinni, mikä kuulunee...
  2. K

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@Pupuna112 , lämmin onnittelu, ja hienoa, että oli hyvä kokemus. @Silmu75 ,teillä kohta vauva kainalossa :). Täällä vauva-arkea. Tyttö on suht vaativa, kaipaa paljon syliä ja seuraa, yleensä äidin. Nyt kuitenkin suostuu olemaan vaunuissa ulkona. Koirat ovat vuötärövyössä kiinni, kätevää. Ip...
  3. K

@Jasmina20, onnea tyttölupuaksesta. Neljän tytön äitinä olen tyttöfani <3 @Karhurouvanen, hienoa että viihdyt kotona. Tuo valvominen vaan kuulostaa hirmu raskaalta, toivottavasti helpottaa. Meidän neiti kävi korva-nenä- ja kurkkulääkärilä Töölössä Mehiläisessä ja lääkäri kertoi huulijänteen...
  4. K

@Angervo76, kommentoin vielä, että olin 43-kun kävin Dextrassa.Päätös luovutetuista suluista syntyi hetkessä, kun lääkäri näytti tilastoa luovutettujen ja omien solujen välillä.
  5. K

@Karhurouvanen, olenkin täällä kärkkynyt synnytysuutisia. Lämpimät onnittelut ja hienoa, että sait hyvän synnytyskokemuksen :). Täällä vauva kohta kuukauden. Hyvin kasvaa ja voi. Imetys ei onnistu edelleenkään, ja huomenna mennään erikoislääkärille tarkistuttaan suu, kun imu on niin heikko...
  6. K

Meidän neiti on kohta kuukauden :) Välillä vieläkin epätodellinen olo, että hän on täällä <3. Tehtiin pakastussopimus kahdeksasta alkiosta vuodeksi, vaikkei ole tarkoitus tytölle kaveria tehdä/yrittää. Kuitenkin pakastus oli suht edullinen (160e), ja ei voi ihan varma olla miten ajatukset...
  7. K

@Karhurouvanen, itse asiassa en aio kirjaantua tuonne vauvapuolelle. Olen facessa huhtikuisissa ja en ehdi sinnekään päivittää kuulumisia :) Joten hiljalleen jään täältä pois, seuraan välillä teidän poksahteluja <3. Toivottavasti sinä olet jo synnyttänyt! Meillä vauva huomenna kaksiviikoinen...
  8. K

Kirjoitin wordille selonteon synnytyksestä ja kopioin sen tänne :) @Plusyks, olipas valtavan ikävä tilanne. Voin vain kuvitella huolesi määrän <3. Lohduttavaa kuulla, että ennuste on hyvä! Siunausta sinulle ja perheellesi.
  9. K

Synnytysrapsa Vauvan koko arvioitiin rv 38+1, 17.4 olevan 4100 g, jonka vuoksi suunniteltiin käynnistys seuraavalle päivälle. Aamulla menin sovitusti Espoon sairaalaan, jossa jonotin neljä tuntia kuullakseni sairaalan olevan täynnä. Saimme luvan tulla illalla uudestaan. Illalla emättimeen...
  10. K

Synnytysrapsa Vauvan koko arvioitiin rv 38+1, 17.4 olevan 4100 g, jonka vuoksi suunniteltiin käynnistys seuraavalle päivälle. Aamulla menin sovitusti Espoon sairaalaan, jossa jonotin neljä tuntia kuullakseni sairaalan olevan täynnä. Saimme luvan tulla illalla uudestaan. Illalla emättimeen...
  11. K

40 + so what, wol 14 (2019)

En ole seurannut enää tätä yrityspuolta, mutta tulin ilmoittamaan vauvamme syntyneen 19.4. Kopioin tähän kirjoittamani synnysrapsan ja toivotan teille kaikkea hyvää vaihesiinne. Meidän vauva syntyi lahjamunasoluhoidon avulla kolmen keskenmenon jälkeen. Pitkä oli taival, mutta tuossa kiitos nyt...
  12. K

Pikaisesti omanapailen puhelimelta. Tyttö syntyi eilen puoli neljän aikaan ip käynnistyksellä. Synnytys oli kammottava, mutta mitään hätää ei ollut. Aiemmin olen luomusunnyttänyt, joten tämä oli siitä hyvin kaukana. Nyt voidaan hyvin, vauva on kaunis ja ihana. Kirjoitan kotoa kunnin selostuksen...
  13. K

@Wintersun, kiitos päivityksestä :). Toivottavasti voit päivittää meidän vauvan pian syntyneeksi. @Ellinoora38 , onnea hyvistä ultrakuulumisista! @Karhurouvanen, oletpas jaksavainen! Mulla ollut viime ajt jaksaminen tosi heikkoa. En ole enää saanut tehtyä kotitöitä tai opiskelultua. Illalla...
  14. K

Kävin tänään sairaalassa kontrollissa. Viikkoja nyt 38+1 ja vauvan painoarvio oli 4100 g. KOhdunsuu oli jo hyvin kypsä ja kehoitti tänään olemaan yhdynnässä, joka voi auttaa käynnistymiseen. Itse asiassa oltiin siinä eilenkin ja sain aikaan supistuksia ja en nukkunut koko yönä. Ne eivät vaan...
  15. K

@Rusakkonen, ikävä kuulle, ettette saaneet toivottua tulosta. Olen pahoillani! Minulla oli vauvan painoarvio tänään ja painoa oli 4100 g, viikot 38+1. Yritän saada käynnistymään illan ja yön aikana luomuna (seksi ja ulkoilu), mutta jos ei käynnisty, menen aamulla sairaalaan aj minulle laitetaan...
  16. K

@Seesam78, meillä on kolmas kerrao ja ei hissiä. Ratkaistiin asia niin, että on erilliset parvekevaunut ja kantokoppa, joka käy molempiin vaunuihin. Ne parvekevaunut maksoi 30 e, joten suuri investointi ei ollut ja mielestäni suht nätit kuitenkin :) Haaste nukkuvan lapsen siirtämisessä tulee...
  17. K

En edelleenkään saa päivitettyä listaa. @Wintersun, sinä ainakin yrityspuolella olit aktiivinen päivittämään? Minä en ole tarvinnut rintapumppua mihinkään. Maitoa on tullut yli tarpeen ja olen suihkuavat rinnat tyhjentänyt kesken imetyksen harsoon ja pumpannut tarvittaessa käsin lavuaariin...
  18. K

Mä en saa päivitettyä listaa. Voiko joku ihana katsoa, onnistuuko? Se antaa vastaustoiminnalla monta listaa ja värit ovat ihan sekaisin. En tiedä, teenkö jotain väärin, vai onko ohjelmavika? @Karhurouvanen vauvan sukupuoli pitäisi ainakin päivittää tytöksi, ja poistaa menneitä tapahtumia. Mua...
  19. K

@Rusakkonen, siellä eletään piinapäiviä :) @Plusyks, miten sun kaksoisraskaus sujuu? Millä klinikalla olittekaan hoidossa Pietarissa? Mulla supisteli kolme päivää putkeen (ei juuri sattunut), ja eilen illalla napakoitui. Vein miehen ja koirat kävelyllekin jouduttaakseni synnytystä, mutta...
  20. K

@Rusakkonen, milloin sulla testipäivä? Me saatiin Kelan tuki pariterapiaan, onkin tosi hyvä tuki rahallisesti :) Ke alkaa! Todella tuskastuttavia nämä viimeiset viikot!!! Kirsi ja rv 36+4.

Yhteistyössä