Hakutulokset

1. K

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Jännitän taustalla teitäkin
  2. K

Pakko hehkuttaa meidän saalista:15 munasolua, joista 12 blastoa . Kahdeksan pakkasessa, mutta emme halua enempää lapsia. Teimme varalta eka vuodeksi pakastussopimuksen, mutta nyt ei enää jatketa. Tyttö nyt 1v2kk. Kaksi keskenmenoa ennen tätä raskautta ja multa ei mitattu keltarauhashormonia...
  3. K

Onnea teille uuteen yritykseen. Oliko vaikea puhua mies mukaan .
  4. K

Kiitos, kun kävit kertomassa kuulumiset. Melkoisia vaiheita takana ja uusi edessä. Hienoa, että saatte apua: kaksoset, sairautta, muutto ja remppa! Meille kuuluu hyvää. Tyttö nyt 1v1kk.
  5. K

Minusta plussa
  6. K

Miten kävi?
  7. K

Mulla oli kome luomulasta aiemmasta liitosta, tämä päätös lahjasolusta oli ihan helppo. Halusin lapsen ja omat solut kuraa. Lisäksi mulla on suvussa kaikenlaista vaivaa, koten lienee terveemmät geenit luovuttajalla . . Täysin kivuton matka ei kuitenkaan ole ollut ja välillä voi tehdä kipeää joku...
  8. K

En enää muista, mutta eihän mulla ollut ongelmia plussata vaan keskenmenot. Vaadin enemmän hormoneja, lisäksi oli intralipid-tiputus ja joku diabetes lääke ( ylipainon takia). Toivottavasti plussat nyt tai pian. Onnea
  9. K

Mikä fiilis? Meidän neiti on kohta 11 kk. Me saatiin 12 blastoa. Kaksi siirtoa ennen tätä raskautta. Molemmat oli plussia, mutta meni kesken. Kolmanteen selvitin itse lääkityksiä ja vaadin lääkityksen tarkistuksen ja niin vain tämä vauva ei vuotanut pois. Ravasin kyllä päivystyksissä tänkin kans.
  10. K

Miten meni siirto? Mitä muille kuuluu? Minulla alkaa vuoden opintovapaa maanantaina, opiskelen ja hoidan vauvaa.
  11. K

Olen todella pahoillani, ihan kauhealta tuntuu teidän puolesta. Eläydyin niin siihen iloon ♥️
  12. K

Oliko arvo kohillaan viikkoihin nähden?
  13. K

Mä kävin useamman kerran arvolla 27. Viimeisimmästä tuli allerginen reaktio, iho punoitti ja kutitti. Sain allergialääkettä ja enää en uskalla mennä. Tosin ei ole syytäkään, kun raskaus ei ole enää toiveissa.
  14. K

Olipas ihana uutinen. On luonnollista pelätä keskenmenoa ja varsinkin pitkän yrityksen jälkeen. Ei voi kuin toivoa ja rukoilla, että menee hyvin !
  15. K

@Papupilvi, miten kävi siirron kanssa? @Katinka<3, olipas pelottava vuoto. Kirjoitin äsken pitkän pätkän, hävisi, joten nyt vain lyhyesti. @Silmu75, väsymys ja stressi ei yleensä pue ketään . Meillä mukava vaihe, vauva nukkuu yöt läpi ja herää vasta kuudelta aiemman viiden sijaan. Lisäksi...
  16. K

@lapsettomuuta10v, kylläpä tulun iloiseksi kun luin uutisenne . Raskaushan on jo hyvällä mallilla. Kyllä. Nui vuodot vaan säikäyttää! Ja osa jo kakkoskierroksella, tai suunnittelemassa. @Ramiina, tsemppiä painonpudotukseen! Itse harkitaen lihavuusleikkausta, painoindeksi 39. Olen niin väsynyt...
  17. K

Seurailen palstaa vielä, vaikken itse enää yritä. Vauva jo 9 kk, loput blastot menee tieteelle ja kierukkakin asennettu . Onnea @Angervo76 ja @Katinka<3 , ja suruvalittelut @lapsettomuuta10v. Toivon että teidän kaikkien tarinat päättyy hyvin ♥️. Meillä menee kivasti, itse tosin kärsin...
  18. K

Kommentoin tuohon vierailijan puheenvuoroon. Yleisellä tasolla voin sanoa, että lapsettomuustausta jättää jälkensä sukupuolielämään. Me luomuiltiin 5-6 vuotta yhdyntäkeskeisesti ja meni kyllä maku koko hommaan. Nyt vauva on 8 kk ja innoissaan harrastetaan seksiä useimmiten ilman yhdyntöjä. On...
  19. K

Missä elämäntilanteessa tulit raskaaksi?

Kaksi ekaa lasta sain, kun opiskelin yliopistossa ja mies juuri valmistui työttömäksi. Oli kivaa saada lapset suht nuorena ja yhdistää opiskelu ja vauva-arki. Kolmas syntyi, kun olin 33-v, mies vakkarityössä ja itsekin töissä. Rahaa oli paremmin, mutta arki työssäkäyvänä äitinä raskaana oli...
  20. K

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

@dino, eikö lapset tavallisesti vie tutit oraville? Mä oon aokanaan rikkkonut tutit ja kertonut, että meni rikki ja lapsi vei roskikseen. Mitään dramaattista ei muistaakseni synytynyt (lapsia kolme isoa). Meillä on mennyt aika mielenkiintoiseksi arki, kun lopetin yösyötöt. Tyttö kyllä nukkuu...

Yhteistyössä