Hakutulokset

1. P

Haaveena vauva 2025

Muutama muukin piinailee mun lisäksi tällä hetkellä.😅 Omaa dpo:ta en tiiä, kun ovista en tikuta, enkä tiedä milloin se oli..😁 Toivottavasti tulisi paljon plussia tässä kuussa!🤞🥰 Palsta ymmärrettävästi hiljanen kesällä.💛😎 Ihana kiireinen ja touhukas kesä täällä.🌺❤️ Rentoo kesää ja tsempii...
  2. P

Haaveena vauva 2025

Onko kenelläkään ovis aikoihin kipuja, kun harrastaa seksiä? Minulla on nyt ollut tässä ja ed.kierrossa. En ole ovista testannut, mutta noin ovis aikoihin. Ja jossain tietyissä asennoissa tuntuu kipu, ei onneksi joka asennossa.😇
  3. P

Haaveena vauva 2025

Kuivakausihan on paljon myös itsestä kiinni.. Ei lapsiarjen tarvi seksiä vähentää tai poistaa sitä. Ja jos illalla on väsyny, harrastella voi aamulla tai pikkukakkosen aikaan. 😉 Kokemuksesta kerron...Meillä on yksi teini ja 4 alle kouluikäistä. Välillä ollaan väsyneitä molemmat, mutta silti...
  4. P

Haaveena vauva 2025

Älä peru menoa sen takia. Varmasti kiva reissu tulossa.😎 Mielikuvitusta kehiin ja homman voi hoitaa monessa paikassa.😊 Lähtiessä kotona tietysti.🙃 Sitten reissussa vaikka pikku iltalenkillä jossain.. vessaankin voi mennä.. Toki privaatisti kaksin, eikä kenenkään näkyvillä. Ja vessassa...
  5. P

Haaveena vauva 2025

Minkäikäisiä olette?
  6. P

Haaveena vauva 2025

Kp6 voisi minulle merkitä tälle päivälle, thx! Vi*utus oli ja meni.😁 Anteeksi, mutta en ole koskaan oikein ymmärtänyt, miksi välillä joku kritisoi sitä, että ei sais harmittaa, kun ei ekalla, tokalla tai puolen vuoden aikana tärppää, kun jollakin menee paljon kauemmin?! Tai mitä tälläsilla nyt...
  7. P

Haaveena vauva 2025

Eilen ilmoittelen viestissä, että mulla kp2 eli tälle päivälle vois laittaa kp3.. Kiitos!😁
  8. P

Haaveena vauva 2025

Tänään kp2. Miksi taas alkoi menkat?!😭💔 Ketutus on melkein poistunu kokonaan, lauantaina päivällä alkoi menkat ja illalla tuli itku, eka kerran tässä yritystaipaleella. Ajattelin, että jos ei enää saadakkaan vauvaa..🥲🥹 Noh, sain itseni kokoon pian ja ajattelin että en ala vielä suremaan...
  9. P

Haaveena vauva 2025

Sitten kun pisin kierto ois alkanu/ois myöhässä eli varmaan sitten aikasintaan tiistaina tai keskiviikkona. Tuskin tarvii testata.😐 Varmasti alkaa menkat jo tällä viikolla tai viimeistään maanantaina. Ei ole yhtään testiä kaapissakaan.😇
  10. P

Haaveena vauva 2025

Niinhän ne täälläkin on piinapäivät menossa, joka kk en niitä niin koe.😁 Lyhimmän kierron mukaan huomenna alkais menkat.🫣 Liekkö se tämä ikä vai mikä, mut välillä hikoiluttaa, kun luutua vaik pöytää.😅 tulee kuuma ja se kestää hetken. Ja eilen illalla "ilta-aktissa" miehen kans, oli kuumempi...

Yhteistyössä