Hakutulokset

1. P

Kesäkuiset 2025 ☀️

Mulla maha näkyy jo selvästi. Jos on tiukka paita, niin ei voi olla huomaamatta.😅 Tänään siis on tasan 10+0. Ootteko kertonu vielä raskaudesta kenellekään? Me ei, ehkä joskus ultran jälkeen joulukuussa..❤️
  2. P

Kesäkuiset 2025 ☀️

Onko muilla etovaa oloa tai muita "ihania" oireita? Vai joko helpottaa?
  3. P

Kesäkuiset 2025 ☀️

Täällä meinaa mieli olla maassa.😔 Väsyttää, räkästä ja etovaa oloa.🤢 Eilen illalla oksensin. Ei jaksa tehä mitään, ei pysty tekee mitään, eikä oikein edes kiinnosta. Jotain koitan tehä, niin pahaolo vaan pahenee. Välillä tuntuu, et vois vaan nukkua.🥲 Onneksi on tää ihana joulunaika.🤶🎅 Rakastan...
  4. P

Kesäkuiset 2025 ☀️

Täällä ihan älytön räkätauti päällä.🤧 Perjantaina ois verikokeeseen meno, mietin vaan, että kehtaako sinne kovin räkäsenä mennä.😬 Jospa helpottaisi ennen sitä..
  5. P

Kesäkuiset 2025 ☀️

Oliko täällä muita 4- kymppisii odottajia? En enää muista..🙃 Millä mielellä iän puolesta?
  6. P

Kesäkuiset 2025 ☀️

Täällä etova olo helpottanut. Iltasin enemmänkin, ei enää kestä koko päivää.😅 Tosin väsymys tullu tilalle ja myös flunssa.🤧 Mulla eka ultra ois 4.12, sitä aikaa ootan innolla.🥰 Pitkä aikahan sinne vielä on.. Tosin aika menee kyllä vauhdilla, pienten kans kotona puuhastellessa. Ja tämä...
  7. P

Kesäkuiset 2025 ☀️

Oon varannu ajan ja onneksi sen tosiaan sai itse netistä varata, nii sai mieluisan. Joulukuulle asti pitää odotella.🙃
  8. P

Kesäkuiset 2025 ☀️

Kuudes❤️, 40v ja la 11.6
  9. P

Kesäkuiset 2025 ☀️

Joo, eihän ne neuvolassa kuuntele sydänääniä vielä noin aikasessa vaiheessa, kun ne eivät todennäköisesti vielä kuulu. Sitten kun alkaa olee 11 viikkoa täynnä, niin hyvin voi jo kuulua. Riippuu monesta tekijästä kuuluuko vielä tuolloinkaan. Mulla olis huomenna eka neuvola.
  10. P

Kesäkuiset 2025 ☀️

Muakin jännittää tää alkuraskaus. Ikä tietenkin, mutta yhden km kokeneena jännittäis, vaik en 4-kymppinen olisikaan.. Jos ekassa ultrassa löytyy pikkuinen ja kaikki on hyvin, sitten vasta huokasen kunnolla eka kerran.😁 Tää sokeri ja makeat juttu on kyllä tosi hassua. Nyt en enää pysty syömään...
  11. P

Kesäkuiset 2025 ☀️

Älä ota Buranaa.🙃
  12. P

Kesäkuiset 2025 ☀️

Täällä on tänään ~7+6, joka on ihan arvio vaan, kun oviksesta ei tietoo ja kierto oli epäsäännöllinen.😁 Etovaa oloa on ollu noin 3 viikkoa ja mielenkiintoista, että olen oksentanut kolmena (3) päivänä, tosin vain kerran päivässä.😅 Koskaan aikasemmissa raskauksissa en ole yhtään kertaa...
  13. P

Kesäkuiset 2025 ☀️

Ihana uutinen!🥰
  14. P

Kesäkuiset 2025 ☀️

@RLiisukka Tsemppiä!🤗 Toivottavasti kaikki on hyvin.❤️ Ihan varmasti jännittää, mutta onneksi huomenna sulla se aika jo on, niin selviää tilanne. Itse olen yhden km kokenut vuosia sitten ja sen jälkeen 2 seuraavassa raskaudessa (jotka meni hyvin loppuun asti❤️❤️) oli molemmissa veristä vuotoa...
  15. P

Haaveena vauva 2025

Kesävauvoista.. Sen verran, että parasta aikaa saada vauva on mun mielestä kesä.🥰 Mulla on kokemusta kaikkien vuodenaikojen vauvoista. On niin helppo lähtee ulos, kun pukeutuminen niin helppoa. Ei vauva, eikä äiti kerkee hermostuu kerrospukeutumiseen.😅 Ja itse voi nauttii kesästä, kun ei...
  16. P

Kesäkuiset 2025 ☀️

No joo..😁 Itse en syö koskaan leikkeleitä ym.jotka on ollu viikkoja avattuna jääkaapissa. Olin raskaana tai en.😅 Meetvurstia en oo syöny. Ihan normaalisti kyllä voi syödä leikkeleitä raskaana ollessa.😊 Tai mä syön ainakin.😄 Jännä, kun en oo tästä koskaan kuullu keneltäkään. Mutta pitääpä...
  17. P

Kesäkuiset 2025 ☀️

Mistä olet kuullut, että leikkeleitä ei suositella?🤔 Mulla ei ole koskaan, missään tuollasta tullu vastaan?
  18. P

Kesäkuiset 2025 ☀️

Jos tykkäät salmiakista, osta kokeiluun 'Fazer salta katten' salmiakkia. Sitä voi syödä raskaana ollessa. Itse sitä joskus söin, on hyvää.😋 On myös muitakin, mitä voi syödä, en muista mitä ne oli. Nuissa ei siis ole sitä lakritsihappoa, mikä "kiellettyä." Namitupa sivulta löytyy ainakin lisää...
  19. P

Kesäkuiset 2025 ☀️

Mä voisin kans tulla tänne keskustelee.😊 Perjantaina tein positiivisen raskaustestin ja meillä oli jo yk19 menossa. Olen nyt niin onnellinen!❤️ Meille tämä ei ole uutta, kun ennestään 5 lasta. Esikoinen on kohta täysi-ikäinen ja kuopus 2v. Oma ikä tietenkin mietityttää, kun tietää km riskit..😔...
  20. P

Haaveena vauva 2025

Mut vois laittaa plussanneisiin.🥰❤️ Jännittäviähän nämä viikot tulee olemaan, ainakin sinne 12 viikolle asti. Ihanaa, kun saa nyt tätä fiilistellä, i'm so so happy!❤️ Toivottavasti mahdollisimman moni tulee perässä plussa-aaltoon!🌊🏄‍♀️ Mukavaa syksynjatkoa kaikille!💛🍁🍂

Yhteistyössä