Kesävauvoista.. Sen verran, että parasta aikaa saada vauva on mun mielestä kesä.
Mulla on kokemusta kaikkien vuodenaikojen vauvoista.
On niin helppo lähtee ulos, kun pukeutuminen niin helppoa. Ei vauva, eikä äiti kerkee hermostuu kerrospukeutumiseen.
Ja itse voi nauttii kesästä, kun ei tarvi olla töissä, eikä oo kiire minnekkään.
Toisaalta ei ihan samanlailla voi mennä vauvan kans, kun haluaa rauhoittua ja omat tekemiset jää vähemmällä (omasta halustakin) mutta onhan kaikki sen arvoista.
Ja loppuraskaus on kivaa, kun ei tarvi itseä ahtaa talvikamppeisiin.
Eikä tarvi hommata uusia talvivaatteita.
Kaikkien lasten kans kesä on parasta aikaa, kun kengät jalkaan vaan tai vaikka ilman kenkiäkin ja pihalle.
Tottakai kun toivoo pientä ihmettä, ei sillä ole väliä milloin se syntyy.
Mutta itse olen erittäin innoissani, kun meille sattui la kesäkuu tällä kertaa.
Kyllä itsekin näiden yrityskuukauksien aikana (19) kerkesin miettii monta kertaa, että jos meidän lapsiluku on jo täynnä..🥲
ISOT tsempit ja halaukset kaikille teille!
P.S. Vaikka en itse koskaan kokenut tätä palstaa stressaavaksi tms. yritysaikana, mutta kesä ja alkusyksyn ajaksi jätin tämän selailun vähälle, koska mietin, että ajattelisin vähemmän yritys ja vauvajuttuja, kun en niitä lue koko ajan. Ja niinhän siinä kävi. Ei tietenkään sitä unoha, mut ehkä hyvä kun ajatukset vähenee, niin mahd. streessitaso laskee, vaikka en tiä oliko tästä ressii. Ehkä vähän jo olikin..