Oi Onpa tummat viivat jo. Onnea hirmuisesti! Ihanaa, että teillekin vihdoin plussa tuli.
Oi Onpa tummat viivat jo. Onnea hirmuisesti! Ihanaa, että teillekin vihdoin plussa tuli.
Kiitos kiitos.Oi Onpa tummat viivat jo. Onnea hirmuisesti! Ihanaa, että teillekin vihdoin plussa tuli.
Jos nuo olis mun testejä, niin tulkitsisin molemmat ovisplussaksi alempi on vähän tummempi minusta.Mitä mieltä ihmiset on noista ovistesteistä? Onko molemmat plussat vai vaan toine, ja kumpi teidän mielestä on plussa, jos molemmat ei oo? Toine on tästä kierrosta ja toinen on jostain edellisestä, ja silloin oli varmasti ovulaatio. Nyt arvon oliko toi toinen myös plussa vai ei. Toi oli vahvin, mitä tässä kierrossa sain. Ton jälkee lähti haalenemaan. Kaikki normaalit ovisoireet oli (limat ja nippailu oikealla), mut silti epäilen, ettei ovista tapahtunut. Tissit ei oo tulleet kipeiksi. Aina ennen ovulaation jälkee tulee
Ylempi näyttäisi vähän aavistuksen hailakkaammalta alempaan verrattuna, mut sanoisin et selkeät plussatMitä mieltä ihmiset on noista ovistesteistä? Onko molemmat plussat vai vaan toine, ja kumpi teidän mielestä on plussa, jos molemmat ei oo? Toine on tästä kierrosta ja toinen on jostain edellisestä, ja silloin oli varmasti ovulaatio. Nyt arvon oliko toi toinen myös plussa vai ei. Toi oli vahvin, mitä tässä kierrossa sain. Ton jälkee lähti haalenemaan. Kaikki normaalit ovisoireet oli (limat ja nippailu oikealla), mut silti epäilen, ettei ovista tapahtunut. Tissit ei oo tulleet kipeiksi. Aina ennen ovulaation jälkee tulee
Olisin vastannut juuri näinJos nuo olis mun testejä, niin tulkitsisin molemmat ovisplussaksi alempi on vähän tummempi minusta.
Täällähän on menossa joku hyperplussa-aalto. Virkistävää kun tulee paljon plussia! Onnea kaikille! 🫶
Mullaki nyt palas vanhat tutut: runsas vuoto ja jäätävät menkkakivut mut toisaalta oon niitä oottanu, et palais normaaliks, ku siihen on ehtiny tottua. Tänään, kun yritin vähän jumpata ja menin kyykkyyn, nii tuntu, et tulee, ku hanasta, ei oo kyllä ikinä tuntunu, et tulee vaa verta noin kauheella voimalla. Vähän jopa pelotti.Itselläni vuoto alkaa terolutin 6-8 päivänä, lopetan kuurin yleensä siihen jolloin vuoto alkaa kunnolla.
Miulle gyne sanoi että pitkän kierron haittoja on huono kiinnittyminen mikäli ovis sattuisi tulemaan. Mitä säännöllisempänä vuoto pysyy sitä vähemmän tulee hyytymiä
Voi ihan mahtavaa että teilläkim tärpännyt pitkän yrityksen jälkeen tarrasukkia matkaanOon niin onnellinen tästä.
Vihdoinkin.
Aika hassua, että kuukausia join verigreippimehua ja limoja tuli paljon ja tässä kierrossa jätin mehun pois ja tärppäsi.. Ajattelin, että "herätetään" keho pienellä muutoksella. Toimi.
Onnea!Tein uuden testin ja plussa näyttää vahvistuvan. Mut voi siirtää siis plussanneisiin! maha on oudon kipeä, toivottavasti ei enteile mitään ikävää. /kolmattakehiin
Enpä olisi uskonut, kun yritys aloitettiin, että kestää näin pitkään.🥲 Vaikka ikää jo onkin. Pari kertaa tärpänny yk3 ja pari kertaa yk6, niin olihan tämä reilusti pitempi aika, kun aikasemmilla kerroilla.Voi ihan mahtavaa että teilläkim tärpännyt pitkän yrityksen jälkeen tarrasukkia matkaan
Tällä samalla asenteella meinaan itsekin mennä. Haluan toivoa ja uskoa että jos ei tästä kierrosta niin puolen vuoden sisällä olen raskaana itse en ole ovuloinut kuin kahdesti tämän yrityksen aikana maaliskuussa ja elokuussa mutta sillä elokuun oviksella ei olisi ollut mitään mahdollisuuksia kiinnittyä, limakalvo oli jo kolme viikkoa aiemmin tiivistynyt niin kuin oviksen aikoihin. Nyt on letrot boostaamassa ovista ja näköjään luteaali kuitenkin toimii niin kuin aiemminkin joten en halua edes ajatella ettei onnistuttais.Nyt on kyllä tullut kunnon plussa-aalto, toivottavasti se vielä imasis meidät muutkin mukaan. Onnittelut vielä kaikille plussanneille
Nyt vaan tulee sellanen olo itelle, et kaikki muutko saa plussan ja ite jää tänne roikkuun ties kuinka kauaks aikaa No pitää vaan lohduttautua sillä, että koska muutkin onnistuu, niin miks ei itekki joskus, sitten kun on aika.
Jep sama fiilis no mä ainakin roikun täällä vielä sun kanssa huomenna on kp1, tänään tiputtelee siihen malliin.Nyt on kyllä tullut kunnon plussa-aalto, toivottavasti se vielä imasis meidät muutkin mukaan. Onnittelut vielä kaikille plussanneille
Nyt vaan tulee sellanen olo itelle, et kaikki muutko saa plussan ja ite jää tänne roikkuun ties kuinka kauaks aikaa No pitää vaan lohduttautua sillä, että koska muutkin onnistuu, niin miks ei itekki joskus, sitten kun on aika.
Mä jätin ehkäisyn pois 30-vuotiaana ja nyt laskettu aika on tässä kuussa ja oon nyt 33 että ei se ikä näköjään kaikkea kerro, vaikka meissäkään ei mitään "vikaa" ole niin ihan IVF-hoidoilla vasta raskauduin. Saa olla kiitollinen että on lääketiedeEnpä olisi uskonut, kun yritys aloitettiin, että kestää näin pitkään.🥲 Vaikka ikää jo onkin. Pari kertaa tärpänny yk3 ja pari kertaa yk6, niin olihan tämä reilusti pitempi aika, kun aikasemmilla kerroilla.