Täysin negaMiltä näytti testi tänään? vai ehditkö vielä testailla?
Täysin negaMiltä näytti testi tänään? vai ehditkö vielä testailla?
Mä täs yhen DPO päivän myöhemmin sorruin jo taas testiin.. nega tuli täälläkin. Mulla kyllä aina näkynyt tosi myöhään herkilläkin testeillä. Oikeastaan vasta kun kuukautiset on myöhässä mutta innostus on vaan niin kova ettei malta..Täysin nega
Mulla myös vasta kun kuukautiset on myöhässäMä täs yhen DPO päivän myöhemmin sorruin jo taas testiin.. nega tuli täälläkin. Mulla kyllä aina näkynyt tosi myöhään herkilläkin testeillä. Oikeastaan vasta kun kuukautiset on myöhässä mutta innostus on vaan niin kova ettei malta..
Tänään tein päiväpissasta. Jos huomen aamulla aamupissa näyttäisi edes hailakkaa haamua kun oikeassakulmassa katsoo oikeassavalossa..
Olit oikeassa, ei tärpännyt. Tai no, uskon että raskaus alkoi viikoksi. Tuntien omat lämpötilani luulen, että hedelmöitys tapahtui ja alkoi jopa kiinnittyäkin, mutta raskaus meni sitten kesken (niin suuri droppi tuli yksi yö ja tuntemukset vatsassa muuttuivat). Nyt on vasta kp 26 ja menkat alkamassa. Normaalitilanteessa uusi kierto alkaisi vasta parin päivän kuluttua. Kohdussani on todettu olevan kasvava polyyppi ja se paholainen pitäisi hoidella pois seuraavaksi.Itsellä lämmöt nousee kyllä muutenkin vaikkei ookaan tärpännyt.
Toivottavasti sinulla on plussan merkki.
Se riippuu ihan siitä miten pitkälle se kemiallinen kehittyy, alkio kun kiinnittyy ja viestittää keltarauhaselle (se on hcg:n tehtävä) että jatka hommiasi niin menkat on pois niin kauan (+plus vähän päälle) kunnes keltarauhanen hiipuu ja surkastuu kuten normaalisti ennen menkkoja. Eli voi olla että menkat on ajallaan tai viivästyy joitain päiviä, viikonkin.Jos on kemiallinen ollut niin vaikuttaako kiertoon? Jossain raskaustestiartikkelissa näin luki, että menkat tulisi 2-3 päivää myöhässä.. Onko kokemuksia?
Edelleen siis menkaton meno, ei mitään merkkiä, että edes alkaisi
Oot varmaan tehny testin? Kemiallinen näkyy myös testissä, jos alkio on yrittänyt kiinnittyä.Jos on kemiallinen ollut niin vaikuttaako kiertoon? Jossain raskaustestiartikkelissa näin luki, että menkat tulisi 2-3 päivää myöhässä.. Onko kokemuksia?
Edelleen siis menkaton meno, ei mitään merkkiä, että edes alkaisi
Tein ja siinä näkyi jotakin, joka sitten myöhemmistä testeistä katosi Ei ollut viivanpaikka, koska näkyi selvemmin..Oot varmaan tehny testin? Kemiallinen näkyy myös testissä, jos alkio on yrittänyt kiinnittyä.
Mulla kemiallinen on kyllä kiertoon vaikuttanut just että menkat sen verran myöhässä, mitä hcg sitä kannattelee. Mutta ei muuten esim seuraavaan kiertoon.
Tsemppiä, ärsyttää odotella menkkoja jos testit silti negaa aina vaan. 🫠
Varovaiset onnittelut!Heippahei!
Minä plussasin eilen, ja jos ovulaatio on ollut silloin, kun ajattelen, niin laskettu aika on 1.1.2025
40-vuotiaat uusperheen vanhemmat ollaan, ensimmäinen yhteinen lapsi olisi nyt toivon mukaan tulossa. 4 lasta on meillä vuoroviikoin, ja tällä hetkellä toisella viikolla ollaan kaksistaan miehen kanssa.
Toivottavasti kaikki menee hyvin, ja saadaan vuodenvaihteessa pieni käärö kainaloon
Lähdin alunperin katselemaan Facebookista tammikuun - 25 vauvaryhmää, mutta en löytänyt. Ei varmaan ole vielä tehty
Kiitos Jännää aikaa! Minun lapsi on kohta jo kymmenen, joten on kyllä ihanaaVarovaiset onnittelut!