Hakutulokset

1. kiukuttelija.

<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Kiitos onnitteluista! :heart: ja kovasti plussatuulia kaikille!! Aura08 on pysynyt salassa vielä. Veli nukkui niin pitkään, että ehdin muutaman tunnin sulatella asiaa ja rauhoittua, joten ei ole huomannut siskossa mitään kummaa ;D
  2. kiukuttelija.

Tänä aamuna sain sittenkin testattua, kun veli on vielä nukkumassa.. ;) Ja kaksi viivaahan siihen tulla tupsahti! :heart: Eihän tätä voi uskoa todeksi...! IIIK. Mutta nyt kun ajattelee, niin onhan niitä oireitakin ollut (minä vain en osannut ajatella ja yhdistää niitä oireiksi) : -...
  3. kiukuttelija.

Hurjasti onnea plussanneille! :heart: Täällä ei edelleenkään menkkoja näy.. Menkkamaiset jomotukset on hävinny, mutta tilalle tullut terävämpiä vihlasuja jotka tuntuu "syvemmällä". Ja sitten ällövaroitus: välillä kuitenkin tuntuu kuin 'sieltä' valuisi jotain ja sitten pitää rynnätä vessaan...
  4. kiukuttelija.

Ranskis :hug: Pikku-Saara tervetuloa! :) ON: menkat olis siis pitänyt alkaa eilen, mutta eipä vain näy.. Menkkamaisia oireita (mahan ja selän juilimiset, migreeni..) kuitenkin ollut jo kaksi päivää , kun yleensä oireet tulee 5-30min ennen vuotoa! Raskauteen en kuitenkaan jaksa uskoa, ei...
  5. kiukuttelija.

Omppuf minä jo mietinkin että eihän ne nyt VOI montaa viikkoa siellä elellä ;D LeenaT tervetuloa! :) Meillä oli kans tarkoituksena aloittaa pikkukakkosen yritys heti jälkitarkastuksen jälkeen, mutta toisin kävi :/ Mulla oli synnytyksen jälkeen paikat niiiin huonossa kunnossa, ettei...
  6. kiukuttelija.

On taas jäänyt kirjottelut ja kommentoinnit vähemmälle, kun ei muka ole aikaa ollut.. Ja nytkin vain pikaisesti jotain. Pitää yrittää ryhdistäytyä - ensi kerralla. Hurjan paljon onnea anulle ja rusinalle! :heart: Tupakkaa poltin 5-6vuotta, mutta lopetin pari päivää ennen positiivista...
  7. kiukuttelija.

Kysymys naisille, joilla on veli

1. molemmat 2. minä 3. veli
  8. kiukuttelija.

Tervetuloa uudet, pahoittelut tädin kohdanneille ja onnea plussanneille! Toiveikas hyvä että kävit lääkärissä ja sait apua! :) Haavemammalle onnea opiskeluihin ja muutenkin kaikkea hyvää! :) Omppuf me just muutettiin vuokralle rivitalo kolmioon (aijemmin kaksio), n.kilometrin päähän...
  9. kiukuttelija.

Kuinka kauan yrititte saada lasta?

Ensimmäinen tuli yrittämättä, toista yritetty nyt puolisen vuotta eikä vielä näy..
  10. kiukuttelija.

Tervetuloa emiliainen! :) DsariaL: Onnea! Toiveikas84 tsemppiä painonpudotukseen! Itsellä sama projekti menossa ja nyt näyttää paino junnaavan paikallaan.. Pitäisi ehkä ryhdistäytyä ja jättää ne herkut syömättä. :whistle: Menkat mulla oli synnytyksen jälkeen huomattavasti niukemmat ja...
  11. kiukuttelija.

Omppuf vuokralle, kaksiosta kolmioon :) Tuntuu vain ettei millään aika riitä kaiken pakkaamiseen. Varsinkin kun tuon pojan kanssa on mahdoton saada mitään aikaiseksi, se joko roikkuu lahkeissa ja huutaa tai heittelee tavaroita pois laatikoista ja kulettelee ties minne jne.. ON: hmm...
  12. kiukuttelija.

gallup mikä on puhelimessasi soittoäänenä? :)

Volbeat - Still counting
  13. kiukuttelija.

Onpas täällä ollut vilkasta! :) Tervetuloa uudet ja hurjan paljon onnea plussanneille! :) Yrityksen kertomisesta: äidilleni mainitsin ohimennen muutama kuukausi sitten, että toinen saisi tulla jos on tullakseen. Ja parille kaverille olen myös vihjannut siihen suuntaan.. Äidille tosin ei...
  14. kiukuttelija.

Sen jälkeen kun muutit pois lapsuudenkodistasi, kerro järjestyksessä asuntojesi neliömäärät!

kaksio 47 m2 2vuotta kolmio 78 m2 n. 10kk kaksio 60 m2 n. 6kk kolmio 80 m2 nykynen
  15. kiukuttelija.

milloin miehes menetti neitsyytensä?

21-vuotiaana minun kanssa :)
  16. kiukuttelija.

Mememe tuo voisi olla minun kirjoittama, kuulostaa niin tutulta! :wave: Meillä myös esikoinen tärppäsi heti ja jotenkin ajattelin, että toinenkin tulee yhtä helposti. Alkuun se kuukausi tuntui pitkältä (olen toosi malttamaton aina ja kaikessa!!) ja pettymys oli suuri kun ne menkat sitten...
  17. kiukuttelija.

Tietääkö joku Joensuu-Nurmes-junasta...?

Tätä olin tulossa juuri kertomaan, mutta hyvä että selvisi :) Mukavaa matkaa! :wave:

Yhteistyössä