Montako neliötä teillä on asunnossanne per henkilö?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Joo poika kyllä tykkää, kun on paljon tilaa temmeltää. En itse tarvis varmaan kuin n. 50m2, jos yksin olisin, mut kivaa se on okt:ssa , et on tilaa. Pienet talot on mun mielestä vähän noloja.

[QUOTE="vieras";25832778]Joo poika kyllä tykkää, kun on paljon tilaa temmeltää. En itse tarvis varmaan kuin n. 50m2, jos yksin olisin, mut kivaa se on okt:ssa , et on tilaa. Pienet talot on mun mielestä vähän noloja.[/QUOTE]

Voi elämä. Aika sanattomaksivetävää.
No, meidän talo on kyllä aika iso - asunto vain pieni. :xmas:

• Tykkää
Reactions: Draumsyn ja zenn
ap.
[QUOTE="sasa";25832793]Höpsis. Meillä on 86 neliötä/hlö. Eli 260/3 ja ei lämmityskulut nyt päätä huimaa. 125 euroa/kk keskimäärin energialasku. Sisältää kaiken sähkön.

Pitää olla tilaa hengittää.[/QUOTE]

Aika vähän tosiaan. En ole törmännyt vastaavaan niissä mitä on ollut tarjolla.

"diu"
Vähän vajaa 20 ja tuntuu, että tilaa on enemmän kuin tarvetta, koska lapset ovat kuitenkin suurimman osan ajasta vanhempien kanssa samassa tilassa vielä eli suurin osa tilasta on käyttämättä.

npo
Meillä uuteen kotiin tulossa huoneistoalaa 132 neliötä ja meitä on viisi henke , eli se tekee 26,4 neliötä per ihmishenkilö. On muiden mielestä iiiihan liian vähän, koirallekin ois pitänyt kuulemma tehdä oma huone. Vaan eiköhän me pärjätä, kun hyvin ollaan pärjätty nykyisessä 90 neliön asunnossakin viimeiset 7 vuotta.

Yhteistyössä